Noah ook, hij is een beetje te jong voor een minderwaardigheidscomplexquote:
Gheghe!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:41 schreef Sugar het volgende:
OMG, wat heb ik gezegd gisteren?![]()
![]()
Sorry, mensen.
Yay! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef milagro het volgende:
Maneki, dat groeit allemaal weer aan, joh, no worries, komt goed, en Tico, Selsun shampoo helpt echt, en hem ook, en haar en hem, reclame van weleer voor de ouderen onder ons, hetgeen meteen een bruggetje is naar het ouder geschat worden, dames, dat komt omdat jullie al drie koters hebben op relatief jonge leeftijd, én omdat de wereld vol zit met afgunstige zeikwijven, mannen zullen je zelden ouder schatten immers en het al helemaal niet zo zeggen áls ze het doen... en dat brengt me op Yppy, het gore lef die mensen, waar bemoeien ze zich mee, enig kind zegt het toch al, die zijn altijd éééénig, klopt toch, jouw meisje is een schuimpje om te zien... wat me weer brengt op piemelschuim, het verhaal van BE dus, okay hier komt ie dan GADVERREDAMME!!!!!!!!!!... niet toevallig een Poolse collega, hè, niet dat er iets mis met Polen is, ben gek op de Noord en de Zuid immers, maar nu we het toch over piemels hebben, ik zal maar niet uitwijden over die van mijn zoons, zeker niet na het verhaal van BE ( gadverredamme) maar wat ik wel kwijt wil is dat mijn oudste zoon geslaagd is voor zijn VWO
zo, in 1 adem, net zo makkelijk!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:00 schreef Vivi het volgende:
Hier ook nog eens Yay voor Milagro &Zn![]()
(kan iemand een sigarenrokende cheersmiley maken?)
Och... het komt met golven zeg maar. Nu komen mensen weer met de gedachte 'Goh, wel handig het als Isa naar school gaat straks, dan heb je je handen weer vrij voor een kleintje...' Lekker laten denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef YPPY het volgende:
Een extravoor sjak. En dan zeggen dat die klachten 'het enige' zijn.
![]()
Dat is ook erg Sjeen, zelfs al vragen wanneer. Ik heb het idee (de hoop) dat het nu op z'n hoogtepunt is omdat Anna bijna 2 wordt. Isa is al wat ouder, blijft het dan ook?
Bij mij helpt opruimen heel goed chacama. Een opgeruimde kamer (of kast of plank of lade) maakt mijn hoofd veel rustiger. Jammer dat je zo ver weg zit, anders kwam ik wel helpen.
Mijn ervaring is dat mensen het dan aan kindlief zelf gaan vragenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef YPPY het volgende:
Dat is ook erg Sjeen, zelfs al vragen wanneer. Ik heb het idee (de hoop) dat het nu op z'n hoogtepunt is omdat Anna bijna 2 wordt. Isa is al wat ouder, blijft het dan ook?
Ik ga Isa een heel gevat antwoord daarop lerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen het dan aan kindlief zelf gaan vragen![]()
'Ah, heb jij geen broertje of zusje? Nee? Zou je dat niet liever willen?'
Maar ja, ook hier geldt volgens mij dat sommige mensen altijd wel iets vinden om over te zeuren.
Ben ik helemaal met je eens. En sommige mensen hebben altijd wat te zeuren. Eén kind is niet goed, maar een bekende die een derde kreeg deed het ook niet helemaal goed:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga Isa een heel gevat antwoord daarop lerenIets met geen zin om aandacht te moeten delen ofzo
Ik vind dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen of het gezin compleet is bij 1 kind of voor mijn part pas bij 15 kinderen...
Ook niet als de beloning een lekkere strandwandeling is met een gezellig dineetje in een strandtentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef YPPY het volgende:
Een extravoor sjak. En dan zeggen dat die klachten 'het enige' zijn.
![]()
Bij mij helpt opruimen heel goed chacama. Een opgeruimde kamer (of kast of plank of lade) maakt mijn hoofd veel rustiger. Jammer dat je zo ver weg zit, anders kwam ik wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |