abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:56:23 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59350223
Milagro, gefeliciteerd!
Enneh... niet Polen, wel Brazilie, scheelt dat?

Sjak, wat balen joh, dat het nog steeds niet lekker loopt met je...

*stuurt een kusje naar Igraines rug...
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:29:09 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59351256
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef snoopy het volgende:
Een piemelmeet? Lis blijft thuis hoor
Noah ook, hij is een beetje te jong voor een minderwaardigheidscomplex
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 07:41:36 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59354633
OMG, wat heb ik gezegd gisteren?
Sorry, mensen.

Sterkte met die dingen, Sjak. Vervelend dat je nog niet oké bent! Ik hoop dat het vanaf nu eindelijk wat vlugger gaat, dat echte opknappen.

Igraine, sterkte ook met je rug!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_59355328
Igraine sterkte!
Sjak klinkt heftig allemaal!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:54:53 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59355446
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 07:41 schreef Sugar het volgende:
Sorry, mensen.
Gheghe!
Zullen we het dan maar weer braaf over leeftijden hebben?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:10:58 #156
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59355775
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef milagro het volgende:
Maneki, dat groeit allemaal weer aan, joh, no worries, komt goed, en Tico, Selsun shampoo helpt echt, en hem ook, en haar en hem, reclame van weleer voor de ouderen onder ons, hetgeen meteen een bruggetje is naar het ouder geschat worden, dames, dat komt omdat jullie al drie koters hebben op relatief jonge leeftijd, én omdat de wereld vol zit met afgunstige zeikwijven, mannen zullen je zelden ouder schatten immers en het al helemaal niet zo zeggen áls ze het doen... en dat brengt me op Yppy, het gore lef die mensen, waar bemoeien ze zich mee, enig kind zegt het toch al, die zijn altijd éééénig, klopt toch, jouw meisje is een schuimpje om te zien... wat me weer brengt op piemelschuim, het verhaal van BE dus, okay hier komt ie dan GADVERREDAMME!!!!!!!!!!... niet toevallig een Poolse collega, hè, niet dat er iets mis met Polen is, ben gek op de Noord en de Zuid immers, maar nu we het toch over piemels hebben, ik zal maar niet uitwijden over die van mijn zoons, zeker niet na het verhaal van BE ( gadverredamme) maar wat ik wel kwijt wil is dat mijn oudste zoon geslaagd is voor zijn VWO

zo, in 1 adem, net zo makkelijk !
Yay! Gefeliciteerd!!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:00:15 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59358326
Hier ook nog eens Yay voor Milagro &Zn

(kan iemand een sigarenrokende cheersmiley maken?)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:02:51 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59358396
Gefeliciteerd Milagro & zoon natuurlijk het meest! Wat zijn de plannen nu?

wat lijkt dat ver weg, examen. Maar het zal wel net als de basisschool zijn. Om voor je het weet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59358415
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:00 schreef Vivi het volgende:
Hier ook nog eens Yay voor Milagro &Zn

(kan iemand een sigarenrokende cheersmiley maken?)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:04:14 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59358434
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef snoopy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59358892
dank allen, en Vivi speciaal voor de kaart

ook namens mijn nog slapende zoon uiteraard
plannen, hm, dat is dus het eerstvolgende probleem, meneer lijkt op zijn moeder, en weet dus niet wat hij wil, ook niet als de tijd dringt, of liever juist niet als de tijd dringt, en doet net als mams, hoe meer er getrokken en geduwd en gedramd en gevraagd wordt, hoe meer het hoofd onder het kussen verdwijnt, de vingers in de oren, de jaja uit de mond, morgen is er ook een dag, ik zie wel, laat me, oftewel "zeg, Wouter, wat studeer jij eigenlijk?" "Hè...?"

ach ik ben 45 going on 46 en weet nog niet wat ik wil, en verdrink me in en verdring alles door lekker Sex and The City the movie te kijken als eerste in de vroege morgen ooooh en en en het was dus weer helemaal leuk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59359384
gefeliciteerd oudste zoon van Milagro goed man

ow, en die film moet ik natuurlijk ook zien
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 juni 2008 @ 12:00:55 #163
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59359934
Ik kom even tussendoor fietsen... Yppy, ook hier nog wel de vraag wanneer de tweede komt (niet eens of, nee heel stellig wanneer ). Waarop wij inmiddels vrij stellig reageren 'niet..' Door verschillende factoren hebben we besloten dat Isa helemaal niet zielig is, sterker nog, waarschijnlijk minder zielig dan met een broertje of zusje 'omdat dat zo hoort'...

Ik weet dat het heel moeilijk is, maar zoals Miss_Sly al aangaf, hoe je het ook doet, je doet het toch nooit goed... Het allerbelangrijkste is toch zeker dat jullie gelukkig zijn met de keuze die je maakt

Sjak, sterkte

En Milagro, Proficiat!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:05:46 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59364417
Sjak sterkte
Milagro gefeliciteerd
Igraine ook stekte met je rug.

En voor Yppy een kus. En deze bijdrage: Ookal zou ik Maud voor geen goud willen missen (he, dat rijmt), zie ik wel wat een kleine zus voor een impact heeft op de oudste. En misschien als ik dat had geweten, had ik misschien inderdaad ook voor 1 kindje gekozen. Aan de andere kant zie ik ook hoe lief Fleur voor Maud is.... maar toch. En over de impact die het op mij zowel emotineel als fysiek heeft, kan ik ook nog een heel epistel (??) schrijven. Dus laat ze lekker lullen en volg je hart (samen met Jarno en Anna).

Verder gaat het hier redelijk. Ik merk dat ik weer een beetje met mezelf in de knoop zit, maar ik ga vanaf morgen het huis grondig opruimen in de hoop dat mijn kop dan ook wat meer wordt opgeruimd. Klinkt dat nog logisch???
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:29:06 #165
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59365090
Een extra voor sjak. En dan zeggen dat die klachten 'het enige' zijn.

Dat is ook erg Sjeen, zelfs al vragen wanneer. Ik heb het idee (de hoop) dat het nu op z'n hoogtepunt is omdat Anna bijna 2 wordt. Isa is al wat ouder, blijft het dan ook?

Bij mij helpt opruimen heel goed chacama. Een opgeruimde kamer (of kast of plank of lade) maakt mijn hoofd veel rustiger. Jammer dat je zo ver weg zit, anders kwam ik wel helpen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59365146
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 07:41 schreef Sugar het volgende:
Ah, ge weet het!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 juni 2008 @ 15:33:57 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59365230
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef YPPY het volgende:

Dat is ook erg Sjeen, zelfs al vragen wanneer. Ik heb het idee (de hoop) dat het nu op z'n hoogtepunt is omdat Anna bijna 2 wordt. Isa is al wat ouder, blijft het dan ook?

Bij mij helpt opruimen heel goed chacama. Een opgeruimde kamer (of kast of plank of lade) maakt mijn hoofd veel rustiger. Jammer dat je zo ver weg zit, anders kwam ik wel helpen.
Och... het komt met golven zeg maar. Nu komen mensen weer met de gedachte 'Goh, wel handig het als Isa naar school gaat straks, dan heb je je handen weer vrij voor een kleintje...' Lekker laten denken

Ik was bijvoorbeeld op de verjaardag van een vriendinnetje, haar jongste is nu een half jaar, een heerlijk ventje Daar zat ik een beetje mee te tutten, vraagt een van de oma's ineens 'En... begint het bij jou weer te kriebelen?' Uhm... nee... ik vind hem gewoon cute, dat wil niet zeggen dat ik zelf ook weer wil
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:36:19 #168
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59365292
Hier krijg ik de vraag ook al regelmatig en Linde is pas (bijna) 11 maanden

Wat ik me nou afvraag: stoppen ze met die vragen als je 2 kinderen hebt? Dat is toch een beetje de standaardhoeveelheid?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:59:27 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59365896
Bij een tweede krijg je van iedereen zo stellig te horen dat het nu helemaal compleet is (zeker met een jongen en een meisje) dat ik de neiging krijg om mijn kont tegen de krib te gooien...Maar nee, een derde gaat er hier echt niet komen, zeker niet om alleen maar de anderen te zieken
Lekker douchen!
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 16:07:45 #170
43556 miss_dynastie
pi_59366123
quote:
Mijn ervaring is dat mensen het dan aan kindlief zelf gaan vragen
'Ah, heb jij geen broertje of zusje? Nee? Zou je dat niet liever willen?'
Maar ja, ook hier geldt volgens mij dat sommige mensen altijd wel iets vinden om over te zeuren.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 juni 2008 @ 16:11:03 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59366211
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat mensen het dan aan kindlief zelf gaan vragen
'Ah, heb jij geen broertje of zusje? Nee? Zou je dat niet liever willen?'
Maar ja, ook hier geldt volgens mij dat sommige mensen altijd wel iets vinden om over te zeuren.
Ik ga Isa een heel gevat antwoord daarop leren Iets met geen zin om aandacht te moeten delen ofzo

Ik vind dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen of het gezin compleet is bij 1 kind of voor mijn part pas bij 15 kinderen...
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 16:16:12 #172
43556 miss_dynastie
pi_59366369
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ga Isa een heel gevat antwoord daarop leren Iets met geen zin om aandacht te moeten delen ofzo

Ik vind dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen of het gezin compleet is bij 1 kind of voor mijn part pas bij 15 kinderen...
Ben ik helemaal met je eens. En sommige mensen hebben altijd wat te zeuren. Eén kind is niet goed, maar een bekende die een derde kreeg deed het ook niet helemaal goed:
'Een derde? Waarom zou je dat willen? Je hebt toch al een jongen en een meisje?'
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:21:05 #173
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59366509
Ik kreeg nog wel regelmatig de vraag of we voor een meisje doorgingen. Mijn wedervraag was dan of er iets mis was met de jongens?!
Zelfs nu met 3 heb ik al een paar keer de vraag gekregen of ik niet toch een vierde wil. Ik ben nu nog in het stadium dat ik ze uitleg waarom het niet verstandig is nog een zwangerschap te riskeren maar ik denk dat als ik die vraag te vaak ga horen, ik niet meer zo geduldig ben
Saartje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:10:53 #174
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59367724
quote:

Ook niet als de beloning een lekkere strandwandeling is met een gezellig dineetje in een strandtent
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:11:56 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59367749
Ik heb die vraag ook al vaak gehad, of/wanneer een 2e komt. Ik zeg dan altijd gewoon dat ik eerst een vaste baan moet/wil hebben, wat ook zo is. Het irritantst vind ik het nog van mijn zus, die weet dat ik een jaar geleden al een 2e had gewild bij wijze van, die weet dat ik wacht op dat vaste contract. Maar toch elke keer als ik een baby op schoot krijg de vraag "en gaat het al kriebelen?" Ja dat weet je toch! En ook beetje doordrammen altijd dat we er maar eens voor moeten gaan. Hoe vaak moet ik nou uitleggen dan dat ik een vast contract wil hebben? *zucht* ze bedoelt het vast niet zo hoor, en vaak is het ook heel gezellig om samen te fantaseren over 'wat als' maar soms is het zo irritant..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')