Staat 'ie dan, met zijn grote piemel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef Sugar het volgende:
Milagro, wat stoer, dat zie ik Storm nou nog niet doen.Gefeliciteerd, man!
quote:
Met de kids gaat het super. Ze zijn leuk, zowel samen als apart. Met mij nog niet helemaal goed. Ik loop nog steeds het ziekenhuis plat met van alles en nog wat. Maar er komt een dag dat ik met minder afspraken het ziekenhuis uit ga dan dan dat ik er mee naar toe ga...quote:Sjak, hoe gaat het met jou? En met je koningskoppeltje zo samen?
'Het enige' zegt ze dan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:36 schreef sjak het volgende:
Het enige waar ik nog last van heb zijn moeheid, slecht zien en duizeligheid.
Gewoon met een onschuldige glimlach vragen hoe het met hem gaat. (En vooral niet naar beneden kijken)quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef snoopy het volgende:
Oh en Sugar, ik weet nu toch wel echt teveel over jouw man nuHoe moet dat nu als ik hem binnenkort eventueel zie als ik in Eindhoven ben? Ik weet niet of ik een neutrale blik kan opzetten
OMGquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Igraine het volgende:
Een piemelmeet? Komt de man van Sugar ook dan?
Én niet naar zijn neus kijken!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef sjak het volgende:
[..]
Gewoon met een onschuldige glimlach vragen hoe het met hem gaat. (En vooral niet naar beneden kijken)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Igraine het volgende:
Ik baal trouwens wel een beetje, ik heb al een tijdje last van m'n rug/been maar dacht dat ik een spiertje verrekt had op vakantie of zoets. Vandaag toch maar naar de huisarts geweest omdat het wel erg zeer doet en nu is het waarschijnlijk Ischias. Bleh! Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Nou ja, ik heb gelijk een afspraak met de fysio gemaakt, daar kan ik maandag terecht. Hopelijk helpt dat een beetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |