abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 11:18:12 #276
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59426825
Ah, check! Dankje!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 16 juni 2008 @ 11:28:48 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59427111
Oh... pffff. Dat je nog last hebt van je hormonen ook na de bevalling was vanmorgen wel duidelijk.

Mijn man was gister met mijn (JA MIJN) autootje weggeweest. (Hij ging naar de dansuitvoering van Priscil samen met de moeder van Priscil) Dus ik stap mijn auto in en het eerste dat mijn oog ziet is sigaretten as. En mn auto stonk vreselijk vies. Echt als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel sigarettenstank, GADVER! Ik was echt zo vreselijk boos dat hij zijn ex-vrouw gewoon in mijn (MIJN!!) auto heeft laten roken. Ik heb m maar even gebeld met de vraag "Kan jij verklaren hoe het komt dat mijn auto naar een asbak ruikt?". Gelukkig voelde hij aan dat ik echt boos was en hij gaat vanmiddag mijn autootje schoonmaken zodat de gore lucht eruit is....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:30:16 #278
14746 k_i_m
pi_59427140
Nouja, daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 11:32:35 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_59427198
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor het bevolkings onderzoek (uitstrijkje). Maar in de bijgesloten folder stond dat als je zwanger was je tot 6 maanden na de bevalling dit niet hoefde te doen. Maar wel met de nadruk op zwanger ZIJN op het moment van het ontvangen van de uitnodiging. Nu ben ik dus niet meer zwanger, maar het is ook geen 6 maanden geleden. Moet ik het gewoon terugsturen voor een nieuwe afspraak?

Ik weet dat ik de dokter moet bellen, maar die is per dag maar 2 uur bereikbaar . Iemand ervaring??
Ik heb dat ooit eens allemaal laten verlopen, vergeten toen kreeg ik een thuistest
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:34:58 #280
14746 k_i_m
pi_59427249
Dat zou met mijn dokter trouwens wel handig zijn. Ik doe er altijd maaanden over voordat ik een keer langs kan, en vaak hoeft het dan ook niet eens meer . Wie heeft eigenlijk uitgevonden dat je niet gewoon de hele dag naar je dokter kan bellen, maar net een uur aan het begin en het eind van de dag? .
In my life
Why do I smile
pi_59427305
Hier kan ik gewoon de hele dag bellen
En vaak kan ik dan in ieder geval de volgende dag terecht, en als ik vroeg bel, zelfs nog dezelfde dag
pi_59427364
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef LadyS het volgende:
Hier kan ik gewoon de hele dag bellen
En vaak kan ik dan in ieder geval de volgende dag terecht, en als ik vroeg bel, zelfs nog dezelfde dag
Hier ook.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:59:09 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_59427907
Zo, heb me even een heftig weekendje achetr de rug.
Mijn moeder heeft een longontsteking en dat leek allemaal beter te gaan, en vanaf vrijdag dus goed mis, gisteren was ze helemaal apatisch. herkende mij gewoon neit meer, totaal geen contact mee te krijgen.
Heel doods.. bah.
Huisarts hier geweest die zij is niet lichamelij, dus psych geweest die zei juist wel lichamelijk. Na hoop gebel toch naar het zkh.
Waar ze nu dus is opgenomen met toch longontsteking nog, En doordat ze neit at en dronk nauwelijks, in combi met lithium een overdosis gekregen.
Zeer waarschijnlijk een bloeddialyse.
Dalijk op bezoek, hoop echt nooit meer zoiets te hoeven zien. brrr
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_59427950
Oh bah evenstar Waarom kunnen artsen gewoon niet luisteren? Hoop dat je mams snel opknapt
  maandag 16 juni 2008 @ 12:01:02 #285
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59427960
Gats Evenstar. Sterkte , ik hoop dat ze snel weer beter is.
pakje aangekomen?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:02:33 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_59428010
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Jelief het volgende:
Gats Evenstar. Sterkte , ik hoop dat ze snel weer beter is.
pakje aangekomen?
ben zo druk geweest met alles laatste tijd, maar jah, beetje te groot nog maar verders wel reuze stoer ze draagt het graag hihi
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_59428206
Getsie Evenstar, sterkte! Hopelijk knapt ze gauw weer op!

k_i_m, hier is de HA de hele dag bereikbaar telefonisch, alleen voor het maken van afspraken is er 's morgens een uur en 's middags een uur waarin je kan bellen.

Karin, lijkt me naar om mee te maken en er eigenlijk niks van te kunnen zeggen, ook gezien de toch al gespannen situatie. Ik weet niet wat ik zou doen. Maar ik vind het wel een erg overdreven reactie op een ongelukje...
Fake it till you make it...
pi_59428363
Haha, je hebt -em wel onder de duim he Tico?

Dokters en slechte bereikbaarheid, ja bah. De onze maakt het zo bont dat de assistentes alleen tussen 10 en 12 een afspraak 'kunnen' inplannen in de computer. Laatst was ik er zelf tegen kwart over 12 en er stond een oude dame met rollator aan de balie, die even persoonlijk een afspraak kwam maken voor het 1 of ander. En de assistente met een stalen smoel: "Dan moet u morgenochtend maar even weer komen. De agenda is nu gesloten. Daar kan ik niet meer bij."

Evenstar, he, wat naar zeg. Sowieso is het vreselijk om geconfronteerd te worden met de kwetsbaarheid van je eigen ouders. Dat zou eigenlijk niemand ooit moeten hoeven. Ik hoop dat het snel beter gaat met je moeder.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59431378
hoi iedereen, in ieder geval bedankt voor alle reacties, het zet je wel aan het denken....

heb het er nog met mijn vriend over gehad, die vond dat wij hier verder niks mee moesten
Wij zien zijn zus en hun gezin erg weinig om te kunnen oordelen wat er allemaal gebeurt daar.
Oma past ook een dag op de kinderen, en die komt er regelmatig, mijn vriend zei dat zij heus wel
actie zou ondernemen als ze vermoedens richting mishandeling oid zou hebben.

Evenstar, wat een nare berichten over je moeder
Sterkte, hopelijk is ze snel weer de oude
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 16 juni 2008 @ 14:03:44 #290
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_59431623
Na een (bijna) perfecte bevalling met een heel schattig lief meisje tot gevolg dat het heerlijk doet, komt de kraamtijd...
Tijdens de kraamtijd heb ik 2x erg hoge koorts gehad, de eerste keer toen ik last had van stuwing en de tweede keer dacht de dokter aan een borstontsteking en heb ik een anti-bioticumkuur gekregen. Ook hebben we in de eerste week al een anti-spruwbehandeling gehad. Maar nu loopt de borstvoeding fantastisch en Marlien groeit er goed op.
En nu zit ik (al een paar dagen) helemaal onder de uitslag. In de eerste week heb ik ook wat uitslag gehad (ik dacht dat dat door de warmte kwam) en na een paar dagen trok dat weer weg. Maar nu lijkt de uitslag maar niet weg te trekken en word ik helemaal gek van de jeuk! Gelukkig had een buurvrouw nog wat Calendulan-emulsie liggen en dat helpt wel goed tegen de jeuk, maar de uitslag trekt nog steeds niet weg (integendeel). Vanmorgen heb ik dus maar de huisarts gebeld en vanmiddag kan ik daar terecht. Ben benieuwd wat het is en (belangrijker!) wat er tegen gedaan kan worden.
Zal het wel lekker vinden als met mij nu ook eens alles goed gaat, Marlien is morgen alweer 3 weken oud!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 16 juni 2008 @ 14:46:48 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59432893
Wat gek van die uitslag zeg Grijs... Ben benieuwd wat de ha er van zegt straks.

Evenstar, wat een schrik joh!
  maandag 16 juni 2008 @ 14:59:13 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_59433271
evenstar, sterkte voor je moeder.

Ik ben heel blij dat Bert het met me eens was dat neefje te hard aangepakt werd. Het is toch wel fijn als je qua dat soort dingen goed op 1 lijn zit. En ik bedacht me dat ik heel blij b dat als ons iets zou overkomen, dat Ruben niet daar terecht komt, maar ergens anders (Maar ik vraag me dus wel heel erg af in hoeverre ik Ruben daar ooit makkelijk zou laten logeren of iets dergelijks )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 16 juni 2008 @ 15:01:47 #293
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59433342
Evenstar beterschap met je moeder. Wat een schrik.

Grijs, ook jij beterschap. Jeuk brrrrrrrrrrrrrr krijg er de kriebels van.

Yppy, heerlij dat je zo hebt kunnen genieten.

Karin, moeilijke situatie weer. Maar alles is al gezegd. Dus alleen een

En hier zit ik in een opgeruimde (maar dan ook echt opgeruimde) huiskamer. Elke la is leeg geweest, elk boek van zijn plaats. Ik ben zo ontzettend rustug in mijn hoofd..... heerlijk. En natuurlijk wil ik meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Zoals de zolder, maar voor nu geniet ik. Als ik om me heen kijk heerst er rust. ben zo happy
  maandag 16 juni 2008 @ 15:18:38 #294
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59433783
Ah, hier is het moederstopic, ik was het kwijt!

Chacama Wat goehoed! Ik moet ook nog een keer, maar ik stel liever uit (of af!)

Evenstar bah wat naar! Beterschap ermee hoor!

Karin, brrr. Zo akelig lijkt me dat, voor jullie maar zeker voor het kindje in kwestie. Succes ermee!

Grijs, ik hoop dat je vlug lekker kunt genieten van Marlien! Wat gaat het vlug he, 3 weken vliegen voorbij!

En YPPY, super dat je dagje zo goed bevallen is! Ik vind je stoer, hoe je alles onder woorden weet te brengen knap van je!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59440754
Chacama, wat goed zeg!

Grijs, vervelend die uitslag. Hopelijk ben je daar gauw vanaf!
Fake it till you make it...
  maandag 16 juni 2008 @ 20:02:23 #296
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59441024
Evenstar, sterkte!

Grijs, hopelijk ben je snel van de uitslag af en kan je lekker genieten van Marlien!

Chacama, als je nog opruimbehoeftes hebt, ik weet wel een adresje
iig heel fijn dat je hoofd ook zo opruimt van je huis op te ruimen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:18:39 #297
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59441561
Sterkte evenstar

Beterschap Grijs.

Wat goed chacama! Opruimen is zo fijn en helemaal omdat je je er zoveel beter door voelt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 16 juni 2008 @ 20:55:26 #298
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59442744
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef YPPY het volgende:
Sterkte evenstar

Beterschap Grijs.

Wat goed chacama! Opruimen is zo fijn en helemaal omdat je je er zoveel beter door voelt.
Dat dus dames!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:03:07 #299
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_59442960
Bedankt allemaal.
Volgens de huisarts was het toch een allergische reactie op de ab-kuur en nu heb ik pilletjes gekregen tegen de jeuk en de uitslag. Ik moet zeggen dat ik vandaag niet zoveel last heb gehad van de jeuk, misschien helpt het al? Ik moet wel Marlien in de gaten houden, want zij zou via de borstvoeding kunnen reageren op mijn pilletjes (m.n. duf worden). We zullen zien.

Chacama, wat goed zeg!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:23:46 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59455337
Grijs, hopelijk ben je er snel vanaf. Een andere AB is dus blijkbaar niet mogelijk?

En om er nog een schepje bovenop te doen.... ik ben gisteravond nog gaan sporten. Geloof dat ik of zwanger ben ( ) of dat ik eindelijk ontzwangerd ben. Voel me echt gewoon zo ontzettend lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')