je wil mijn benen ook echt niet zienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben al blij als mijn wederhelft thuis is, dat ik even ongestoord een half uur onder de douche kan staan voor de wekelijkse onderhoudsbeurt. Als hij niet thuis is ben ik met 5 minuten weer onder de douche vandaan omdat ik toch een soort van haast heb om er weer onder vandaan te komen. Laat staan dat ik de tijd neem om mijn benen te scheren. Dat doe ik wel met een gerust hart als er iemand thuis is. En daar geniet ik heel erg van, dat soort kleine dingen waar mijn verantwoordelijkheid even van me afvalt
.
Dat wilde ik eigenlijk toenstraks zeggen, nav je post maar ik durfde niet goed...quote:Op zondag 15 juni 2008 11:06 schreef livelink het volgende:
Ik zou misschien zelf ook wat relaxter moeten zijn, want veel problemen bestaan natuurlijk voornamelijk in mijn hoofd.
Dat eerste kreeg ik van de week van een vriendin te horen die ik al 5 jaar niet had gezien. Dat ik een heel relaxte moeder met een heel relaxt jongetje was.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:06 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is Sasha echt een heerlijk ventje, BE![]()
En jij komt over als een echt relaxte moeder. Leuk om te lezen.
Ik zou misschien zelf ook wat relaxter moeten zijn, want veel problemen bestaan natuurlijk voornamelijk in mijn hoofd.
Op zon-/vaderdagquote:Op zondag 15 juni 2008 12:43 schreef livelink het volgende:
En net kwam de juffrouw van Job onverwachts langs om te vertellen dat het afgelopen week weer niet zo goed ging en dat het met name vrijdag hopeloos was. Goed dat ze langskomt en zich betrokken toont, maar het helpt mij niet om ontspannen met Job's problemen om te gaan.
Dat begrijp ik natuurlijk. Weten en doen zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:05 schreef livelink het volgende:
Lily, ik weet het allemaal wel, maar de praktijk is weerbarstig.
En wat voegt het eigenlijk toe?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:43 schreef livelink het volgende:
En net kwam de juffrouw van Job onverwachts langs om te vertellen dat het afgelopen week weer niet zo goed ging en dat het met name vrijdag hopeloos was. Goed dat ze langskomt en zich betrokken toont, maar het helpt mij niet om ontspannen met Job's problemen om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |