abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59810958
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 04:41 schreef Morwen het volgende:
Ronnie, wat een lieverd

Wat ik denk over het overlijden van dieren: Het is puur en veel minder geforceerd dan een mens. Ik heb het er laatst over gehad met mijn lief dat ik het puur en envoudig wil net zoals ik gekomen ben. Offtopic I know.....

Waarom al die poespas, ook voor een dier, dat je diegene mist zowel dier als mens is logisch maar ik snap die hele kermis erom heen niet. Is het niet verdrietig genoeg dat je degene moet missen? Doe het op jouw manier, zowel mens/dier/plant, kan alles erop en eraan zijn misschien wel niet.
Voor een keer ben ik het wel met je eens... Maar die kermis is misschien wel een ritueel om het afscheid makkelijker te maken..? Ik zei al eerder: een ieder verwerkt songen op zijn eigen manier. Het verschilt van mens tot mens. Dit zeg ik zonder oordeel, het is een feit...

Zo is mijn weltrustenwens een feit met een knuffel voor hun die het nu even moeilijk hebben in wat voor situatie dan ook
  dinsdag 1 juli 2008 @ 05:00:48 #52
84524 Morwen
I got life
pi_59810971
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 04:54 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Voor een keer ben ik het wel met je eens... Maar die kermis is misschien wel een ritueel om het afscheid makkelijker te maken..? Ik zei al eerder: een ieder verwerkt songen op zijn eigen manier. Het verschilt van mens tot mens. Dit zeg ik zonder oordeel, het is een feit...

Zo is mijn weltrustenwens een feit met een knuffel voor hun die het nu even moeilijk hebben in wat voor siruatie dan ook
Dat zeg ik Misschien moet je beter lezen wat ik schrijf en misschien ben je het dan wel vaker met me eens dan je denkt Alleen denk ik dat ik wat meer flexibel qua denken ben dan jij, time will tell
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59810981
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 05:00 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat zeg ik Misschien moet je beter lezen wat ik schrijf en misschien ben je het dan wel vaker met me eens dan je denkt Alleen denk ik dat ik wat meer flexibel qua denken ben dan jij, time will tell
PM gestuurd, ik heb je misschien verkeerd begrepen... sorry in dat geval

[ Bericht 6% gewijzigd door Musje456 op 01-07-2008 05:34:00 ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:20:30 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59814641
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 04:27 schreef Musje456 het volgende:
Ok, Leolinedance, dank denk ik dat wezenlijk wij elkaar wel begrijpen... al zijn we emotioneel misschien verschillend. Mag ik jou dan op de man af vragen om minder genuanceerd te reageren op dit topic, waar mensen hun hart willen uitstorten?
Je zegt zelf dat je een traan hebt weggepinkt bij je hond... Jij had blijbaar geen uitlaatklep nodig, maar mensen die hier praten hebben dat wel nodig. Dat zegt niks over hun relaiteitsvermogen...We zijn allen mensen en verwerken dingen allemaal anders...

Ik waardeer wat je verteld heel veel. Ikzelf heb echt geen geld voor biologisch vlees of groenten, maar kies ervoor wanneer ik kan of eet vegetarisch (al is het aanbod hier miserabel!) Dank opnieuw voor je eerlijke antwoord (Vraagje, aangezien we vreselijk off gaan: is er een speciaal topic hiervoor? )
Hier is geen topic voor zo ver ik weet. Maar je kunt me altijd een PM sturen natuurlijk
En oke, ik zal niet meer zo reageren in dit topic..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')