abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:19:46 #176
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_64049955
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:09 schreef Berzerker het volgende:
Ik woon zo'n beetje in de duurste en netste (bekakste) buurt van Heerlen.. Denk je geen last van zulke lui te hebben, heb je weer pech..
Weet je zeker dat het Heerlen is dan ?

Heb daar anderhalf jaar een vriendin gehad en die snapte niet dat ik niet daar kwam wonen.. Het feit dat het Heerlen was had daar een heulllllll groot aandeel in. Daar wil je nog niet dood gevonden worden man.

Heb je trouwens ook van die prachtige rolluiken voor de ramen ?

* mist de hond trouwens wel
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:17:31 #177
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64065960
quote:
Hahaha nee, ik woon indd in Heerlen, denk eerder dat jullie dat ergens anders van hebben afgeleid dan van dat ene wooordje, want de onderbuurman komt niet uit Heerlen, maar praat wel alleen maar dialect..

Ik woon zo'n beetje in de duurste en netste (bekakste) buurt van Heerlen.. Denk je geen last van zulke lui te hebben, heb je weer pech..
Welten? Benzenrade? Douve-Weien? Caumerveld?
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:35:35 #178
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_64066422
quote:
Hahaha nee, ik woon indd in Heerlen, denk eerder dat jullie dat ergens anders van hebben afgeleid dan van dat ene wooordje, want de onderbuurman komt niet uit Heerlen, maar praat wel alleen maar dialect..
Dacht het toch echt pas bij dat woord. Waar zeggen ze dat nou behalve in Heerlen en directe omgevind?
Of zei hij dat niet letterlijk en heb jij het er van gemaakt?
pi_64129133
tvp
pi_65460690
Nouja hopenlijk de laatste reply.

Het is opgelost (ofja we kunnen door 1 deur).
Tijd geleden die aangifte gedaan, tijd erna was het rustig, toen kwam ik hem tegen hij begon weer te zeuren, dus ik ertegen in gegaan, werd hij weer agressief. Maar de knop sloeg compleet om, toen ik hem vertelde dat de vloer gewoon "kut" is, pff ik moest hem de hand geven, hij was blij datik dat zei, ja ik moest eens weten, hoe vervelend dat was, blabla heel verhaal kwam eruit, en ondertussen moest ik hem 100 keer de hand schudden en was hij blij dat we het eindelijk hadden uitgepraat.
Ik dacht toen, ah leuk maar wacht maar totdat je hoort dat ik aangifte tegen je gedaan heb.
Enfin, week erna ik toch eens politie gebeld, die mij paar dagen erna teruggebeld, en die vertelden dat ze hem gesproken hebben, en hij erg verbaasd reageerde, want hij dacht dat we alles hadden uitgepraat. Maar meneer agent zei hem ook dat die aangifte waarschijnlijk al ervoor was geweest.

Weekje erna kwam ik hem tegen, en hij vroeg me waarom ik aangifte had gedaan, ik: Nou ik ben er niet van gediend.... Ja maar alles was toch uitgepraat? Ik: ja maar die aangifte heb ik daarvoor al gedaan, ah dan kon hij het begrijpen. Hij vertelde waar hij allemaal mee bezig was, hij was bij de wetswinkel geweest, had de huiseigenaar erop aangesproken, en die zouden ermee bezig zijn, maar hij kreeg verder geen info.
Blijkbaar wilt hij het de huiseigenaar laten betalen, omdatzijn woongenot 0,0 is, verder had hij laatst ook het water binnen staan en bleek de fundering niet te deugen..
En verder gaat het nu eigenlijk heel goed, en hopenlijk blijft het zo.

Blijkbaar heeft een goed gesprek EN die aangifte hem toch doen inzien dat hij fout zat..

pi_65463307
Gaafheid. Fijn om te zien dat de zaken positief bekoeld zijn.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_65464194
Inderdaad goed dat hij nu zijn gemak houdt.
Zo kunnen jullie allebei van je huis genieten.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_65466349
Nou kijk es an, je buurman weet in ieder geval dat je niet met je laat sollen.
pi_65466745
Misschien leuk om een keertje bij hem in de kamer te staan en te luisteren naar iemand die in jouw appartement loopt? Kan je horen hoe erg het wel/niet is .

Verder vind ik als ik alles zo lees dat je het op een goede manier hebt aangepakt en dat het nu dus eindelijk opgelost is !
Fingerspitzgefühl
pi_65466801
Even nog aanvullend:

Luidruchtige/erg vervelende buren KAN wel een gebrek zijn. Uit jurisprudentie is gebleken dat een gebrek niet alleen zijn grondslag kan vinden in de zaak zelf, maar ook in bepaalde factoren uit de omgeving.
Hierbij hangt het er o.a. vanaf in hoeverre de koper is geinformeerd over de overlast veroorzakende buren.

In ieder geval mooi dat het goed is afgelopen TS
pi_65467068
Compliment voor je goede handelen TS, op de nette manier en je ziet het, het werpt zijn vruchten af.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')