Nouja hopenlijk de laatste reply.
Het is opgelost (ofja we kunnen door 1 deur).
Tijd geleden die aangifte gedaan, tijd erna was het rustig, toen kwam ik hem tegen hij begon weer te zeuren, dus ik ertegen in gegaan, werd hij weer agressief. Maar de knop sloeg compleet om, toen ik hem vertelde dat de vloer gewoon "kut" is, pff ik moest hem de hand geven, hij was blij datik dat zei, ja ik moest eens weten, hoe vervelend dat was, blabla heel verhaal kwam eruit, en ondertussen moest ik hem 100 keer de hand schudden en was hij blij dat we het eindelijk hadden uitgepraat.
Ik dacht toen, ah leuk maar wacht maar totdat je hoort dat ik aangifte tegen je gedaan heb.
Enfin, week erna ik toch eens politie gebeld, die mij paar dagen erna teruggebeld, en die vertelden dat ze hem gesproken hebben, en hij erg verbaasd reageerde, want hij dacht dat we alles hadden uitgepraat. Maar meneer agent zei hem ook dat die aangifte waarschijnlijk al ervoor was geweest.
Weekje erna kwam ik hem tegen, en hij vroeg me waarom ik aangifte had gedaan, ik: Nou ik ben er niet van gediend.... Ja maar alles was toch uitgepraat? Ik: ja maar die aangifte heb ik daarvoor al gedaan, ah dan kon hij het begrijpen. Hij vertelde waar hij allemaal mee bezig was, hij was bij de wetswinkel geweest, had de huiseigenaar erop aangesproken, en die zouden ermee bezig zijn, maar hij kreeg verder geen info.
Blijkbaar wilt hij het de huiseigenaar laten betalen, omdatzijn woongenot 0,0 is, verder had hij laatst ook het water binnen staan en bleek de fundering niet te deugen..
En verder gaat het nu eigenlijk heel goed, en hopenlijk blijft het zo.
Blijkbaar heeft een goed gesprek EN die aangifte hem toch doen inzien dat hij fout zat..