abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61341406
Nee ik ben er indd ook een beetje achter dat ik geen kans maak dit op te geven als verborgen gebrek, maja het is toch lastig, stel ik verkoop het, verzwijg de hele situatie en het hele verhaal begint weer opnieuw, en die klaagt me wel aan, ben ik dalijk de lul...
Dus ik kan t sowieso even proberen, trouwens nogaltijd niks van de politie gehoord laat allemaal erg lang op zich wachten.

@Leandra daar heb je indd gelijk in, normale tokkies zouden zoiets niet weten, maar aangezien hij dit wel vaker expliciet op zijn werk te horen krijgt zal hij wel snappen dat ie geen geweld mag gebruiken,,
pi_63952822
Nou het verhaal krijgt nog een staartje,

Na het laatste voorval is het redelijkb stil geweest, naast het gescheld afentoe en gebonk op de muren deuren, niet echt veel problemen meer gehad..
En gister ging het weer los..

Ik kwam thuis van mijn werk, eten gemaakt, en toen kwam hij thuis, muziek harder aan, beetjee raar aant schreeuwen en roepen (zat weer op de drugs ofzo), en steeds als ik liep bonkte hij daar onder een keer tegen het plafond, althans zo klonk het.
Een vriend van me kwam langs, we zouden kerstcadeaus gaan kopen, en ik zei al tegen hem, loop beetje stil buurman is weer raar aan het doen.
Nouja op een gegeven moment, wilden we gaan, dus lampen uit, jas aan enzo, maar ik hoorde hem ook de deur dicihhtgooien, dus ik dacht doe maar rustig aan, dan loop je hem net mis.
Dus dat gedaan, en we lopen naar buiten, overburen haddden de deur open en keken naar de binnenplaats.
Komt de onderbuurman dus net weer terug (was iets vergeten ofzo?) en liep rechht op me af, dus ik schuif een beetje maar hij geeft me dus een elleboog recht in mijn keel (niet echt pijnlijk meer vervelend), bleef weer wat dreigen. Duwen, ben maar voor hem blijven staan zodat hij merkte dat ik niet bang was. En hij keek behoorlijk raar uit zijn ogen, dus ik denk loop maar weg, overburen deden snel de deur dicht en stonden via het raam nog te kijken. Dusja weggegaan en weeer naar politie aangifte gedaan, en nu wordt het dus een rechtzaak en moet hij voorkomen. Politie zegt zelf ook dat je er niks aan kunt doen, Politie staat ook machteloos, alleen steeds aangifte blijven doen..

Maja omdat hij in de bewaking werkt zal hij nu misschieen zijn baan kwijtraken ofzo, dus hopenlijk hypotheek niet meer kunnen betalen en daar weg moeten...

Wat een feest..
pi_63952849
In zo'n situaties vind ik het altijd bizar dat de politie niets wil doen, totdat echt een keer de bom barst. Je hebt inmiddels getuigen genoeg (je buren) lijkt me, naai die zak maar een flink oor aan. Het moet maar eens afgelopen zijn met al die lui met een kort lontje, die overal de sfeer een beetje lopen te verzieken.
pi_63953097
Als de politie bellen, aangifte doen en je grote broer erbij halen je laatste redmiddelen zijn .. dan ga je het nog moeilijk krijgen in de grote mensen wereld. Leer voor jezelf opkomen ipv meteen naar de politie te rennen.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:58:23 #155
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63953177
Ik zou een honkbalknuppel kopen om mijn argumenten kracht bij te zetten.

Maar ik ben slechts een anonieme internetheld.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_63953438
laat vooral je buren getuigen!
maar let op.. je tokkie-buur kan niet zijn huis uitgezet worden als het een koophuis is. En hij kan extra vervelend worden na dat politie gedoe.
Als hij vervelend en agressief blijft tegen je steeds aangifte daarvan blijven doen hoor! ( stalking,bedreiging,mishandeling,geluidsoverlast)
Verzamel bewijzen dmv getuigen op een gegeven moment zal hij opgepakt worden ( helemaal als hij je slaat)
Roep de buren die toeschouwer waren erbij als getuigen.
Die buurman van je is gek en rijp voor een gesticht en dit is de manier om het op te lossen. hoe meer aangiften van je medeburen hoe beter!
pi_63953786
@Tuvai, politie wilt wel, krijgt ook de schijt van dit soort gasten, maar ze MOGEN niks doen, is gewoon een fout in ons rechtsysteem (is niet de enige).

En er was een vriend van me bij, dus die zal sowieso getuigen, met die buren wil ik ook even gaan praten, het klinkt allemaal heel makkelijk maar is het zeker niet. En indd uit huis gezet worden zal niet lukken.
Ik kan 3 dingen doen:
-Me laten intimideren en hem zijn gang laten gaan, zoals de bewoners totnutoe hebben gedaan, als ik met hun praat is het: Ja laatste tijd hebben we niet meeer zo'n last van hem, laatste tijd valt het mee..
Dat het al zover is dat die mensen het accepteren en blij zijn dat het meevalt, dat is toch te gek voor woorden?
- Op zijn dreigementen ingaan en met hem op de vuist gaan, vrienden erbij halen, en hem eens goed doorlaten. Dit is waar hij op uit is en wat mensen van zijn gedachtegang snappen en eigenlijk ook logisch vinden (basisschoolniveau) schiet je uiteindelijk denk ik weinig mee op. Kan zijn dat dat is wat hij begrijpt maja aangezien hij ontoerekeningsvatbaar is lijkt me dit niet slim, en daarbij heb ik geen zin om de rest van mijn leven tte verpesten voor dit soort mensen..
- Aangifte blijven doen, dit zijn middelen die hij niet verwacht, en een uitnodiging om voor te komen maakt toch redelijk wat indruk (aangezien hij al eens eerder aangaf dat hij dan wist alles kwijt te zijn.) En hem hierop blijven pakken, zodat hij uiteindelijk er de schijt van krijgt en mindert, en misschien snapt dat ik in mijn recht sta...

Lijkt me de meest slimme en beste oplossing..
pi_63954349
Je bent goed bezig. Ik hoop dat je snel van die vage gast af bent, want dit is alles behalve leuk wonen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63958406
Die buurman van jou is geestelijk niet in orde.
Als hij een gevaar is voor zijn omgeving en de politie komt daar achter middels getuigenissen,aangiften,bewijzen van blauwe plekken of wonden.
Dan pas mogen ze hem oppakken en opbergen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:48:38 #160
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63958561
J ehoeft toch helemaal niet te wachten tot d epolitie iets doet ?

Wat weerhoud de TS ervan om zelf een kort geding te beginnen op basis van woongenot etc. tegen die buurman. In het slechtste geval zal de boel dan escaleren en heeft justitie zelf weer de reden die ze nodig hebben.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_63959204
Ja ik heb dat aangegeven bij politie maar zij zeggen dat moet al heeeel erg zijn, wil je iemand uit huis laten plaatsen...
Als de hele VVE zich zou samengooien, en dit zou doen zou het misschien wel werken, maar die mensen zijn allang blij dat hij t nu op mij afreaggeert ipv hun...
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:39:22 #162
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63959909
Weet hij al dat je (meerdere keren) aangifte hebt gedaan van zijn bedreigingen en geweld ?

Wel een apart verhaal.
pi_63960485
Nou bij de 1e keer zou de wijkagent langsgaan en praatje met hem maken, en zou ik terugkoppeling krijgen, dit is niet gebeurd (die terugkoppeling), omdat ik mijn oude nummer heb gegeven, en hij was aan de deur geweest, maja ik vanwege mijn werk was ik toen pas laat thuis..
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:31:53 #164
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63961307
1 belletje naar de wijkagent en je weet dus meer, wellicht kun je die wijkagent ook op de hoogte stellen van het incidentje van gister.
Ook voor jezelf een stuk fijner dat er iemand die de buurt monitort op de hoogte stelt ipv dat het "nieuws" via een omweg bij hem terecht moet komen, wat mogelijk niet gebeurd.
pi_63961379
Ja heb je ook gelijk in,zit nu nog op mijn werk maar zal hem strakss bellen.
Is gisteravond gebeurd, toen had de desbetreffende agent wel dienst, maar was met studenten bezig???
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:21:25 #166
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:04:52 #167
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63963708
als TS in Heerlen woont, verbaast dit me helemaal niet.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:09:35 #168
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63963870
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

TS woont in Heerlen?
Krentenbol weet dit omdat?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:20:17 #169
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_63964203
bizar verhaal zegh... ik blijf dit ff volgen
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:23:20 #170
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_63964300
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Krentenbol weet dit omdat?
Mensen in heerlen op een over-limburgse laaaaaaangzzzzzzaaaaaaammmeeeee manier ouwhoerniethey zeggen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:26:08 #171
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63964387
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

TS woont in Heerlen?
Dat dacht ik ook al meteen toen ik het zag staan.
In welke buurt woon je TS?
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:41:43 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63964842
tvp
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_63967868
En?
Al wat gehoord van de Wijksnor?
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:01:35 #174
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_63991752
TS zit waarschijnlijk als piek op de kerstboom gevouwen beneden bij zn buumie
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_64049784
Hahaha nee, ik woon indd in Heerlen, denk eerder dat jullie dat ergens anders van hebben afgeleid dan van dat ene wooordje, want de onderbuurman komt niet uit Heerlen, maar praat wel alleen maar dialect..

Ik woon zo'n beetje in de duurste en netste (bekakste) buurt van Heerlen.. Denk je geen last van zulke lui te hebben, heb je weer pech..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')