Nou het verhaal krijgt nog een staartje,
Na het laatste voorval is het redelijkb stil geweest, naast het gescheld afentoe en gebonk op de muren deuren, niet echt veel problemen meer gehad..
En gister ging het weer los..
Ik kwam thuis van mijn werk, eten gemaakt, en toen kwam hij thuis, muziek harder aan, beetjee raar aant schreeuwen en roepen (zat weer op de drugs ofzo), en steeds als ik liep bonkte hij daar onder een keer tegen het plafond, althans zo klonk het.
Een vriend van me kwam langs, we zouden kerstcadeaus gaan kopen, en ik zei al tegen hem, loop beetje stil buurman is weer raar aan het doen.
Nouja op een gegeven moment, wilden we gaan, dus lampen uit, jas aan enzo, maar ik hoorde hem ook de deur dicihhtgooien, dus ik dacht doe maar rustig aan, dan loop je hem net mis.
Dus dat gedaan, en we lopen naar buiten, overburen haddden de deur open en keken naar de binnenplaats.
Komt de onderbuurman dus net weer terug (was iets vergeten ofzo?) en liep rechht op me af, dus ik schuif een beetje maar hij geeft me dus een elleboog recht in mijn keel (niet echt pijnlijk meer vervelend), bleef weer wat dreigen. Duwen, ben maar voor hem blijven staan zodat hij merkte dat ik niet bang was. En hij keek behoorlijk raar uit zijn ogen, dus ik denk loop maar weg, overburen deden snel de deur dicht en stonden via het raam nog te kijken. Dusja weggegaan en weeer naar politie aangifte gedaan, en nu wordt het dus een rechtzaak en moet hij voorkomen. Politie zegt zelf ook dat je er niks aan kunt doen, Politie staat ook machteloos, alleen steeds aangifte blijven doen..
Maja omdat hij in de bewaking werkt zal hij nu misschieen zijn baan kwijtraken ofzo, dus hopenlijk hypotheek niet meer kunnen betalen en daar weg moeten...
Wat een feest..