Hoe kom je erbij: Lastige bovenbuurman!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is dit ook weer een lemming?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij: Lastige bovenbuurman!
Joh! Hey kijk nou dat wist ik nog niet zeg. Viel me alleen op dat niemand 't hier doorhad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Dat is een lemming van dit topic. SNAP JE NOU HELEMAAL NIETS
als het door statistieken bewezen wordt maakt dat alleen maar meer mensen racistisch. zoiets vervalt niet als iedereen het doet hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Berzerker het volgende:
Het is toch niet zozeer racistisch? Het is racistisch van die kopende partij, maar als het d.m.v. statistieken CBS of iets dergelijks bewezen is, kun je het nauwelijk racistisch noemen...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Klinkt als een vervelend mannetje waar we in deze maatschappij meer dan genoeg van hebben. Praten met zulke types heeft vaak ook geen enkele zin.
Knokploeg nodig, TS?
Dit zal er vast ook niet doorkomen, zijn buurvrouw zei toen hij hiermee kwam, ja dat vind ik een goed id ik hoor ook alles wat boven me gebeurd, alleen reageert die vrouw er normaal op en snapt die dat haar bovenburen er niks aan kunnen doen, en die oelewapper onder me niet..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Technoviking het volgende:
Dus je laat je intimideren en dus gaat hij door.
Jullie zijn zelfs al zover dat er binnen de VVE een verbouwing van 11k besproken wordt. De verbouwing is er nog niet door, maar het staat wel op de agenda. En waarom? Omdat één persoon last heeft van geluidoverlast en net zolang druk uitoefent tot hij zijn zin krijgt.
slaat op het feit dat hij zijn papieren als beveiliger (en dus zijn baan) kwijt is als hij uithaalt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef Berzerker het volgende:
en toen zei ie iets van: als ik de boel niet kwijt was had ik je allang geslagen??? snapte t niet echt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |