abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61112743
Het was al zo stil.......was de afgelopen maanden niks gebeurd??

en waarom nu wel weer zo opeens???
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:22:53 #102
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_61113493
Och, ik heb zo het idee dat er wel degelijk dingen gebeurd zijn de afgelopen maanden, alleen dit was waarschijnlijk de druppel...
pi_61113648
TVP
There is no such thing as Automerge
pi_61125598
Je maakt wel heel veel knullige spelfouten voor een hoog opgeleide, zoals je jezelf in een van de eerste posten noemde. Doch dit geheel terzijde

Je buurman is een lul, trouwens.
pi_61126171
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:15 schreef simmu het volgende:
pfff, ik kom terug o9p de mededeling "de kaalkopjes vallen reuze mee". die hebben met de voetbal het volgende geflikt:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid
2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......

dus TS: het valt nog best mee met jouw buurman, mag ik hem anders niet ff lenen?
Wat mij betreft een reden om zonder waarschuwing per direct het huis uit te gooien.
Helaas zit de wetgeving zo niet in elkaar.
pi_61126455
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:54 schreef Ninedarts het volgende:

Gewoon genieten van je appartement en je mag lawaai maken van 8 tot 10 uur s'avonds...hierna mag je geen buitensporige lawaai maken..

Buitensporig lawaai mag nooit. Soms klussen is uiteraard niet buitensporig, maar door muziek het huis uit getrild worden wel. Vreemd dat van 8 tot 22 uur 's avonds lawaai maken als recht wordt beschouwd.. stel dat je die 14 uur per dag steeds muziek van buren hoort, dan is je woning voor de meeste mensen totaal onleefbaar. Slappe woningcorporaties hanteren echter deze norm. Wat mij betreft moet je altijd rekening houden met de buren, en wil je lawaai maken (zoals af en toe oefenen op je muziekinstrument of een feestje) dan maak je daar nette afspraken over.
Helaas worden aso's door de wetgeving beschermd.
pi_61129522
wow...die gast moet gewoon doodgaan ofzo. wat een onmens
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_61131218
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef Flashwin het volgende:
wow...die gast moet gewoon doodgaan ofzo. wat een onmens
Zoals het nu overkomt lijkt de buurman inderdaad niet te sporen, maar dit is wel maar 1 kant van het verhaal natuurlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61131288
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef Berzerker het volgende:
en toen zei ie iets van: als ik de boel niet kwijt was had ik je allang geslagen??? snapte t niet echt..
Wellicht is z'n appartement verkocht?
Verder goed van je dat je tegen hem in bent gegaan, je hoeft niet over je heen te laten lopen.
pi_61132352
Nou dat van die spelfouten kan kloppen, ik had een heel verhaal getypt, maar toen kwam mijn baas binnen, dus snel moeten afsluiten. Dus heb ik maar een email gekopieerd en aangepast vandaar dus die spelfouten,

Die uitspraak kan zijn: hij heeft de boel verkocht en wilt zonder problemen weg? maja lijkt me sterk.
of dat als hij mij zou slaan hij dan alles kwijt zou zijn, en daarom het niet doet.

Afgelopen maanden stil geweest, vanwege nieuwe detacheringsopdracht bij andere werkgever en het internet in mijn appartement wat vertraging had opgelopen, en dan nog de vakantie.
Het is de laatste tijd ook wel meegevallen het enige noemenswaardige eigenlijk was toen mijn broer en zijn vriendin langskwamen, zij op hakkenschoenen liep, en ik zoiets had van: laat maar eens gaan. Want die vriendin zei steeds ach het zal wel meevallen, je zult ook wel herrie maken, blabla...
Dusja zij liep door de huiskamer, en opeens heel hard gestommel en gegodver, zij schrok en dacht dat ie uit bed viel ofzo, en vroeg dus wat is dat? Ik zo nou de buurman, omdat je hakkenschoenen aanhebt, maar ik loop toch gewoon? Ik zo ja dat mag niet van hem ..
Ik dus ook gezegd dalijk als we naar buiten lopen dan komt ie naar buiten en begint ie weer te schelden, ohw zegt mijn broer (die tegen de 2 meter is en nogal breed, maar verder zo'n hele brave jongen is) dan lopen we dalijk eens zolang rondjes op de binnenplaats totdat hij naar buitenkomt, nou wij naar beneden, had ie zijn deur al opengezet, en wij de binnenplaats bekijken, maar hij kwam maar niet.. En uiteindelijk na 10 minuten ofzo kwam hij naar buiten en vroeg heel netjes:"Zouden jullie alsjeblieft misschien iets zachter kunnen lopen" Ik stond perplex, ik gezegd nou ze heeft hakkenschoenen aan dan hoor je dat nog wel eens..Ohwja dan is het goed, ik denk dat dat een breekpunt voor me was, dat ik dacht pff mietje nu durf je opeens niet meer..
Dusja erna ff met een andere buurman erover gepraat (die had t meegekregen) en die vertelde nog meer dingen, hij zou verliefd zijn geweest op een 20 jarige dochter van een gezin wat er woont. En die zou hij gestalked hebben, en haar vriendje bedreigd enzo... Dus geen frisse gast..
Ben benieuwd als de politie is langsgeweest hoe hij dan reageert, **trekt steekveilig vest aan**
pi_61137397
Wat een mafkees zeg. Maar goed dat je niet over je heen heb laten lopen TS
MOKUM XXX RATED
pi_61138570
Heb je je auto daar staan? Zo nee, gek maken die vent. Compleet negeren etc. Ik heb helaas een auto voor de deur staan dus hou me wel es in bij een aso die bij mij in de portiek woont anders wist ik genoeg rotgeintjes.
pi_61139211
Ik weet precies wat je meemaakt. Alleen is het bij mij andersom. De bovenbuurman is de herriemaker (eigenlijk zijn twee tyfus kinderen). Die hoer van hem en hijzelf kunnen de kinderen blijkbaar niet leren dat je niet hoort te rennen door een flat met plavuizen, want dat horen de onderburen (wij dus). Twee keer ana de deur geweest, twee keer een grote bek gehad. Nu laat ik het maar , maar je gaat je er steeds meer aan irriteren. Totdat ik hem een keer naar de nek vlieg en opgepakt wordt.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_61139906
Ik woon gehuurd, en heb ook zo'n probleem met mijn onderbuurvrouw. Al begrijp ik het echt vanuit haar kant (het is een huisje uit 1910, houten vloeren, gehorig) is het toch ook niet de bedoeling dat ik geen tv mag kijken, of erger nog, muziek mag luisteren. Aanpassen gaat tot een bepaalde hoogte. Het is zeer vervelend dat je onderbuurman zo moeilijk doet, maar hij zit ermee. Als jij vind dat je alles redelijk doet en niet excessief veel herrie maakt, moet het maar goed zijn. Blijf jezelf.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:19:26 #115
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61140205
wat een jankerd zeg. Gelukkig heb ik slecht horende en aardige bejaarden als onder en zij- buren
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_61140298
tvp

Ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen! Sterkte iig, geen pretje om met nare buren te moeten leven!
Ik goed? ik ben gewoon arrogant!
pi_61140693
TS komt wel een beetje over als een watje.
Ik hoop voor de TS dat z'n vriendin niet op stoere gespierde mannen valt
pi_61141017
Kijk het is een heel verschil als iemand je netjes komt vertellen dat het gehorig is en je vraagt om er rekening mee te houden of dat iemand iedere keer je uitscheld en bedreigt. Sowieso wil hij er niet over praten, het is me 1 keer gelukt om een gewoon gesprek met hem te hebben (meer dan 2 zinnen was het niet maja), en toen heb ik hem verteld dat we er rekening mee houden en zelfs nooit schoenen aanhebben. Toen was het goed en na 2 weken waarin hij niet eens echt thuis is geweest begon t gezeik alweer..Dusja het ligt gewoon aan het gebouw en de manier waarop hij zich aanstelt en meent dat hij maar alles en iedereen daar kan intimideren en bedreigen en daarmee naar zijn zeer kortzichtig wereldbeeld kan zetten..
Jongen werd vertroeteld door zijn moeder, die maakte hem sochtends wakker en die smeerden zijn boterhammetjes altijd, als hij naar zijn werk moest (en hij is midden 30), en zal wel ergens in een rustige buurt ofzo zijn opgegroeid, ik weet het niet maar snappen dat als je iemand boven je hebt wonen dat je die persoon dan hoort doet ie iig niet.
Hij schreeuwde tijdens de ruzie ook, het is hier iedere dag kermis, je hebt altijd mensen over de vloer, (alleen mijn vriendin, soms een vriend maar geen feestjes ofniks) heb ik toch moeten vertellen dat dat normaal was, en dat ik er ook niks aan kon doen dat niemand bij hem op bezoek wilde komen..
pi_61141591
Kolere, daar ben je mooi mee genaaid TS
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61142948
Maar dit soort dingen hoef je dus niet te melden bij de verkooop blijkt? Dus als ik mijn flat wil verkopen en ik niets over mijn luidruchtige bovenbuurman vertel (plavuizen + 2 k*nk*r kinderen) ben ik niet 'schuldig' ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:48 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61143914
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:

Buurman is niet zozeer chagrijnig, en laat me ook zeker niet intimideren, maar ik heb zoiets ik heb genoeg geld betaald voor een mooi appartement en heb geen zin in zulk tokkie-achtig gedrag... Heel simpel...
quote:
was was aan het inruimen en maakte misschien iets meer lawaai dan nodig
JIJ maakt meer lawaai dan nodig (expres dus) en bent dan van mening dat je buurman een tokkie is?
pi_61144072
is er nou niemand die het doorheeft....
pi_61163106
Nou meer lawaai dan nodig, valt nog zwaar beneden de grens van overlast, ik bedoel daarmee een dichtslaande deur van de wandkast, maja zoiets kan gebeuren, als je de reactie daarop hoort, pfoe alsof ik de horlepiep aan het dansen ben op klompen..

En dat is zeker niet express, pfoe wat hebben sommige mensen hier meteen een rare mening klaar,.. :s
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:39:56 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61163449
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Gutz het volgende:
Wat? Is dit ook weer een lemming?
pi_61163490
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Gutz het volgende:
Ik las alleen de OP en pag. 5. Mij is niets opgevallen. Ben benieuwd.
pi_61164000
Het staat buiten kijf dat de buurman een tokkie is, maar gehorige bovenburen is iets dat mij ook tot waanzin kan drijven. Ik hoorde bij mij thuis ook echt alles! Kon gesprekken woordelijk verstaan en meezingen met hun muziek etc. Ik heb er niets van gezegd, want ze deden geen rare dingen. Ik bedoel: in je eigen huis moet je kunnen lopen, tv kijken en kunnen plassen (ja zelfs dat hoorde ik lopen ) Lang verhaal kort te maken: ik heb het hele plafond eruitgesloopt: er van dat geluisdempende materiaal tegen geplakt en de boel weer dichtgemaakt en laten stucen. Nu heb ik nergens last meer van.

Misschien moet er een gesprek komen met de VVE en worden besproken of een soortgelijke "verbouwing" kan plaatsvinden in het appartement van je buurman. Op kosten van die VVE misschien zelfs.
pi_61164734
Ja daar is ie mee gekomen blijkbaar op de vorige VVE vergadering, toen woonde ik er nog niet..
Hij stelde voor de vloeren van dat deel te vervangen door betonne vloeren, dat zijn dus 4 appartementen.
Een ander deel heeft al betonne vloeren, en de andere delen zijn meer huizen dus daarvan is de bovenverdieping in eigen gebruik.
Dit zou geraamd zijn op 11000 euro, en zou dan dus door de hele VVE bekostigd moeten worden, maja er zijn eigenlijk maar 4 mensen die daar profijt van hebben, (eigenlijk zelfs maar 2 en dat zijn de mensen die op de benedenverdieping wonen) en dus zal tijdens de stemming bij de volgende ledenvergadering blijken of het doorgaat ofniet, maja als je er zelf niks aan hebt en het je wel veel geld gaat kosten stem je natuurlijk tegen..
Ikzelf ben er ook niet voor, door zelf navraag te doen blijkt dat dat voor 11000 euro niet gaat lukken, misschien het maken van de betonne vloer wel, maja alle 4 de appartementen moeten helemaal leeg, dus tussenmuren, keukens, badkamers, vloeren, etc moet er allemaal uitgesloopt worden en opnieuw worden opgebouwd, dus dat zal niet voor 11000 euro lukken, daarbij moet je dan voor een half jaar ofzo uit je woning waar je natuurlijk ook geen zin in hebt..
Maar indd, gewone isolering zou natuurlijk net zo goed helpen, ik heb ook geen id of er wel iets van isolering tussenligt, en aangezien de buurman er niet over wil praten kom ik er ook niet achter..
pi_61165817
Daar zou je op de volgende VVE-vergadering wel achter kunnen komen. (of je vraagt het aan de mensen van het andere beneden-appartement, die zullen wel hetzelfde hebben, ookal wonen ze er zelf boven.) Die betonnen vloer is volgens mij niet nodig en idd. wel heel ingrijpend en duur qua verbouwing! Ik heb gewoon isolatiemateriaal gebruikt én van dat grijze spul met die punten.
pi_61166595
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wat? Is dit ook weer een lemming?
Hoe kom je erbij: Lastige bovenbuurman!
pi_61166704
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef Gutz het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij: Lastige bovenbuurman!
Dat is een lemming van dit topic. SNAP JE NOU HELEMAAL NIETS
pi_61166888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:

[..]

Dat is een lemming van dit topic. SNAP JE NOU HELEMAAL NIETS
Joh! Hey kijk nou dat wist ik nog niet zeg. Viel me alleen op dat niemand 't hier doorhad.
pi_61166957
En een lemming betekend dus dat iemand t verhaal leest en probeert t vanuit de andere kant opnieuw te schrijven?? Hmm best veramekelijk, maja mijn vriendin is 1,78 en draagt daardoor geen hakkenschoenen.
Wij komen uit Limburg en daar wordt t woord bakkes niet gebruikt+ dat er nog een heel aantal zaken niet kloppen..

Ik schrok er wel ff van
pi_61167050
hehe, iig veel succes met de zaak.
pi_61168879
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Berzerker het volgende:
Het is toch niet zozeer racistisch? Het is racistisch van die kopende partij, maar als het d.m.v. statistieken CBS of iets dergelijks bewezen is, kun je het nauwelijk racistisch noemen...
als het door statistieken bewezen wordt maakt dat alleen maar meer mensen racistisch. zoiets vervalt niet als iedereen het doet hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_61169042
geef hem oordopjes
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61169150
Feit: TS is een mietje.

"Het is een grote kerel"
Wat wil hij gaan doen? Je slaan? Dan doe je aangifte.
Je laat je nu al intimideren. Gewoon op een 'acceptabele wijze' fucken en elke keer als hij net even over de schreef gaat de politie en woningbouw bellen.
pi_61169532
@ Technoviking, jups een heel groot mietje ..
Mwoah na nader inzien valt dat breed en gespierd van die gast wel mee, volgens mij gewoon raar gebouwd, in het begin heb ik indd moeten aftasten waar zijn grenzen liggen en het op een leuke manier geprobeert, maar nu is het ongeveer indd hoe jij t zegt, alhoewel ik natuurlijk niet extra voor overlast ga zorgen,..
Iedere tokkie die we weer een beetje kunnen integreren in de maatschappij is er 1, gvd ik zou hier subsidie voor moeten krijgen..
Ja leuk met je aangifte, stel je komt een avond laat thuis, hebt wat gedronken hij wacht je op en slaat je zolang door tot je een kasplantje bent? Je hoort t best vaak tegenwoordig dat zulke zaken gebeuren, en daar heb je gewoon geen zin in..
pi_61169638
Dus je laat je intimideren en dus gaat hij door.

Jullie zijn zelfs al zover dat er binnen de VVE een verbouwing van 11k besproken wordt. De verbouwing is er nog niet door, maar het staat wel op de agenda. En waarom? Omdat één persoon last heeft van geluidoverlast en net zolang druk uitoefent tot hij zijn zin krijgt.
pi_61188077
TVP (niet echt tijd nu om alles te lezen).

Weet ook niet of het al gezegd is: maar het lijken mij twee verschillende dingen.
Een vloer die misschien niet genoeg geisoleerd is, en een buurman waar je last van hebt.

Dat tweede heb ik ook, zijbuurman, andere portiek ingang. Vandaag bij de woningstichting geweest en een mail gestuurd naar buurtbemiddeling. Misschien ook een idee voor jou? (weet niet of dat werkt bij koopwoningen).
pi_61188299
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Klinkt als een vervelend mannetje waar we in deze maatschappij meer dan genoeg van hebben. Praten met zulke types heeft vaak ook geen enkele zin.

Knokploeg nodig, TS?
gaan jullie hem neermeppen met jullie netwerkkaartjes.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61188505
tvp
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61189525
wehehe, hier nieuws van het kaalkopjesfront: HALLELUJA!!! gisteravond hebben ze hun spullen gepakt en zijn ze vertrokken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_61190084
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Technoviking het volgende:
Dus je laat je intimideren en dus gaat hij door.

Jullie zijn zelfs al zover dat er binnen de VVE een verbouwing van 11k besproken wordt. De verbouwing is er nog niet door, maar het staat wel op de agenda. En waarom? Omdat één persoon last heeft van geluidoverlast en net zolang druk uitoefent tot hij zijn zin krijgt.
Dit zal er vast ook niet doorkomen, zijn buurvrouw zei toen hij hiermee kwam, ja dat vind ik een goed id ik hoor ook alles wat boven me gebeurd, alleen reageert die vrouw er normaal op en snapt die dat haar bovenburen er niks aan kunnen doen, en die oelewapper onder me niet..

En btw techoviking, ik vind je reactie beetje onder de maat, maar snap het wel, ik zou ook altijd zo gedacht hebben als jij nu doet, alleen als je er echt mee te maken hebt, merk je pas hoe lastig het is, en hoe bedreigend zoiets kan zijn.. Ik laat me niet intimideren, in het begin misschien wel situatie is onbegrijpbaar voor iemand met normaal verstand dusja dan is het moeilijk om hierop normaal te reageren, maar nu niet meer...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:45:07 #144
86793 wwwer
The one and only
pi_61230118
als je verstandig bent geweest heb je aan aankoopmakelaar gehad, je zou hem de kwestie kunnen voorleggen en daar advies inwinnen.
heb je die niet dan kan je ook de verkoopende makelaar eens aan zijn jas trekken.. misschien weet deze man meer.

Een vervelende buurman is naar mijn weten geen geborgen gebrek... het is immers persoonlijk..
Graaauuww?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:45:54 #145
86793 wwwer
The one and only
pi_61230145
en o ja, als het te erg is meteen de politie inlichten, aangifte doen etc..
als er maar genoeg bewijs is kan je ook tegen een koopwoning iets doen...
Graaauuww?
pi_61287419
@WWWER lees het verhaal eens compleet ik heb ook aangifte gedaan, had geen aankoopmakelaar, maar wil indd de vorige eigenaar en de makelaar eens contacteren..
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:34:49 #147
86793 wwwer
The one and only
pi_61329874
sorry. ik kwam er pas te laat achter dat er meerdere pagina's waren...

Ik heb het ook nog even elders voor je opgevraagd.. maar het is geen geborgen gebrek een "boze" buurman.. die is niet in gebreken gebleven.
Graaauuww?
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:40:26 #148
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_61333933
Heb je de oude bewoner nog steeds niet gesproken dan??
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:06:25 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61334763
Ik denk dat dit:
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef Berzerker het volgende:
en toen zei ie iets van: als ik de boel niet kwijt was had ik je allang geslagen??? snapte t niet echt..
slaat op het feit dat hij zijn papieren als beveiliger (en dus zijn baan) kwijt is als hij uithaalt.
Een gediplomeerd beveiliger mag niet zo gek veel qua geweld, zelfs het in bedwang houden van een dader van een misdrijf moet nog vrij netjes gebeuren, even extra uithalen terwijl je m al vast hebt kan een probleem zijn, dus het lijkt me dat het gebruik van geweld in deze situatie helemaal riskant is voor hem.

Overigens: dat hij wel koest was toen je broer van 2 meter lang en 2 meter breed er was verbaast me niets, over het algemeen weten zulke figuren uitstekend wie wel en wie niet te intimideren is, en doen ze niet eens een poging iemand te intimideren tegen wie ze het zullen afleggen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61335270
De verkoper heeft een informatieplicht, maar TS heeft idd ook onderzoeksplicht dus maakt hoogstwaarschijnlijk geen kans. Bovendien dacht ik dat een verborgen gebrek iets was waar de verkoper ook niet van af wist. EN volgens mij gaat een verborgen gebrek over het huis zelf en niet de buurman boven, onder, naast of 10 meter verderop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')