Volgens mij zag ik in VI staan dat ze net als Roda JC de voorbereiding in twee delen hebben verdeeld, dus zal er over een tijdje weer een korte pauze zijn dan denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom begint NEC eigenlijk al zo belachelijk vroeg? Twente kan ik me wel voorstellen ivm CL, maar NEC?
quote:AZ oefent in Italië tegen Genoa
ALKMAAR- AZ speelt op woensdag 13 augustus in Italië een oefenwedstrijd tegen Genoa CFC. Genoa, de oudste Italiaanse voetbalclub (1893), eindigde afgelopen seizoen op de tiende plaats in de Serie A. In het verleden speelde oud-AZ’er Jan Peters voor deze club. Het duel tussen Genoa en AZ vindt plaats in het Stadio Luigi Ferraris en begint om 21:00 uur.
Uit naar Heracles nemen ze al amper 50 man mee. Dan zal hier wel helemaal geen hond mee naartoe gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een wedstrijd in Luigi FerrarisDat is nog eens een fijne trip voor de AZ-supporters.
Zou me ook niets verbazen nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Uit naar Heracles nemen ze al amper 50 man mee. Dan zal hier wel helemaal geen hond mee naartoe gaan.
ben je geweest?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:07 schreef pfaf het volgende:
Twente 5-1 gewonnen.
Zomer, Tioté, Arnautovic, Huysegems (2x)
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben je geweest?
Het was verder weer matig, maarja blijven zeggen dat het nergens omgaat verzacht de pijn.
Lokeren en Anderlecht is al afgeblazen voor W IIquote:Op maandag 7 juli 2008 18:45 schreef Breach het volgende:
Hmm, Willem II speelt wel een paar leuke potjes en is in de buurt
Ajax valt me weer tegen. En AT is weer met Inter en Arsenal
quote:Haarlem walst met 22-0 over amateurs heen
HFC Haarlem heeft flink uitgehaald in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van vv Vosmeer. De eerstedivisionist keerde met een monsterscore huiswaarts. Het werd maar liefst 22-0.
Overige uitslagen oefenduels:
FC Eindhoven -- Team VVCS: 1-4
sv Meerssen -- MVV: 1-2
Regioteam Garderen -- VVV-Venlo: 0-6
Best een aardig team hoor. Versloegen eerder ook al Top Oss met 2-0. Wij spelen er woensdag tegen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:48 schreef pekel het volgende:
FC Eindhoven dat wordt opgedroogd door een stelletje werklozen..
Goeie koffie he, daar in Zundert!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:33 schreef Superheld het volgende:
Zundertse Selectie - NAC 0-8
En het bleef nog lang gezellig
Sterke vooralquote:
Waarom verbaast me dat niksquote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
TOP Oss v PAOK 0-1 met een kaartje of 6-7 waarvan 2 rode.
Mij verbaasde het wel want het was een vrij sportieve pot alleen maakte Liesveld er een potje van.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niks. Altijd hetzelfde met die Turken/Grieken/Israëliërs in de voorbereiding...
Hoger dan de 15e plek zou mij verbazen iig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef fanneke het volgende:
Haarlem-Sheffield Wednesday 0-2
(Burton en Tudgay)
Zwakke wedstrijd van Haarlem dat weer het rechterrijtje gaat dit seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |