Zolang Noot chili con carne blijft eten, kan jij gerust de broodnodige deodorant spuitbus blijven gebruikenquote:
Nog nooit gegetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang Noot chili con carne blijft eten, kan jij gerust de broodnodige deodorant spuitbus blijven gebruiken
Houden zoquote:
Ik hou serieus niet van bruine bonenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Houden zo
Maar serieus Gijs,.... ik kan het eens voor je maken. Kom je het hier opeten,... zie je Quinn ook weer eens en kan je de ontgroening starten!
Quinn vind bruine bonen ook niet lekker maar mijn chili eet ze zo twee borden van op. Of een pasta met tonijn,.... of misschien met kipfilet en cashewnoten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou serieus niet van bruine bonenMaar je mag uiteraard een keer voor me koken hoor, pasta rode saus vind ik erg lekker.
truequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang Noot chili con carne blijft eten, kan jij gerust de broodnodige deodorant spuitbus blijven gebruiken
Kip met cashewnoten!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinn vind bruine bonen ook niet lekker maar mijn chili eet ze zo twee borden van op. Of een pasta met tonijn,.... of misschien met kipfilet en cashewnoten?
Mmmm,... als jij komt eten kan ik eerst beter even wachten op mijn salaris!quote:
Je hebt sowieso minstens een maand om te sparen nu, de tentamenperiode is weer bezig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... als jij komt eten kan ik eerst beter even wachten op mijn salaris!
Goed punt,.... heb de LE van MGS4 gekocht en ga op vakantie,.... moet even rustig aan doen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt sowieso minstens een maand om te sparen nu, de tentamenperiode is weer bezig.
Ik weet het niet. Ik heb meer zin in Fallout 3, FFXIII, Kotor3 of Mass Effect 2. Dit ziet er allemaal zo...zo standaard uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... wat vind jij van de nieuwe 360 J-RPG trailers? SO4 trekt me nog het meest. The Last Remnant en ook Infinite Undiscovery doen het nog niet voor me. Komt misschien nog. Check de trailers in het 360 topic.
Ben je nu aan het verwesteren?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hen meer zin in Fallout 3, FFXIII, Kotor3 of Mass Effect 2. Dit ziet er allemaal zo...zo standaard uit.
Eens,.... alleen SO4 trekt me in het bijzonder,... de rest zag er default uit ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb meer zin in Fallout 3, FFXIII, Kotor3 of Mass Effect 2. Dit ziet er allemaal zo...zo standaard uit.
Ik denk het. Lost Oddessey was erg tof (ik moet hem wel nog uitspelen), maar ik heb het wel een beetje gehad met de traditionele JRPG.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben je nu aan het verwesteren?
SoA3quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
Al zou ik uit de anus van de president van Sega eten voor Shenmue3 en Skies of Arcadia 2.
Mwaaa...ze zijn er toch al een tijdje mee bezig. Dat post-apocalyptische trek me wel. Een console-versie van STALKER lijkt me ook tof.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Fallout klinkt echter zo gerushed. Kan me gewoon niet voorstellen dat die dit jaar nog uitkomt. Heb ook geen idee wat ik moet verwachten. Voelt als een open niet-linieaire Bioshock game aan!
Tales of...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind denk ik tegenwoordig een actiegame met RPG-elementen leuker dan een "pure" RPG.
baardquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable 2: http://www.gfdata.de/archiv06-2008-gamefront/3829.html
Ik snap het nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
Die foto van Herfkens op geenstijl.
www.geenstijl.nl
Gijs. Dat is geen hij, maar die pvda-kut die al dat onterecht ontvangen geld weigert terug te geven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Hij rookt in zijn auto
Aha,.... zo zie je mijn politieke interesse en kennis ook nog eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Dat is geen hij, maar die pvda-kut die al dat onterecht ontvangen geld weigert terug te geven.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:05 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje
http://www.telegraaf.nl/b(...)neschip__.html?p=4,1
Er word nooit bezuinigd op defensiequote:Op donderdag 12 juni 2008 00:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was vanavond volgens mij nog een optreden van Kane aan boord.
In mijn tijd hadden we die dingen nog niet hoor.
Hoezo zieltjes trekken.
Ach ik gun het die lui wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er word nooit bezuinigd op defensie
Kheb vlgs mij de 360 al meer dan een week niet aan gehadquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
Gister een paar coole missies voor de maffia gedaan in GTAIV. Volgens mij nader ik het einde.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:![]()
Kheb vlgs mij de 360 al meer dan een week niet aan gehad
Zitten ongeveer 95 missions in de game.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
Gister een paar coole missies voor de maffia gedaan in GTAIV. Volgens mij nader ik het einde.
Ik heb pas 1 duif gevonden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef gijsje79 het volgende:
Zitten ongeveer 95 missions in de game.
Gisteren nog ff het spel online gespeeld.
Vanavond weer es verder met duiven zoeken moet er ongeveer nog 100.
Op het einde van de missie komen twee zwarte auto's op je af. Die kun je snipen voordat jezelf wegrijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben bezig met de museum missie, eerste keer gooide ik een granaat tegen mezelf aan, tweede keer reed ik mn auto in de prak. Vanavond derde keer proberen![]()
Ik was van plan om ze op te blazen met mn rocketlauncherquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op het einde van de missie komen twee zwarte auto's op je af. Die kun je snipen voordat jezelf wegrijd.
Vanavond Gijs.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Snake?
Ik krijg (hopelijk) zo mijn afhaalbericht van Dimplus! Denk dat ik hem vanavond er toch even in stopquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo zegt steeds dat hij hem na de vakantie pas gaat kijken. Zegt die net tegen mij jij wilt hem zeker ook wel even zien vanavondJa ja, okeeeeee!!!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo zegt steeds dat hij hem na de vakantie pas gaat kijken. Zegt die net tegen mij jij wilt hem zeker ook wel even zien vanavondJa ja, okeeeeee!!!
Ik giet hem wel vol met bitchwijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou 'm overigens pas na de vakantie gaan spelen, anders zit je de hele vakantie met MGS in je hoofd. Dat zit je toch wel, maar anders denk ik.
Ik zal met jou na de vakantie spelen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou 'm overigens pas na de vakantie gaan spelen, anders zit je de hele vakantie met MGS in je hoofd. Dat zit je toch wel, maar anders denk ik.
Als hij moeite met afkicken heeft kan hij altijd nog zijn PSP meenemen. MGS Acid of covert ops schijnen wel ok te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
SnemulDS is de beste, maar die is niet goed genoeg voor mij. Ik ga misschien een GP2X kopen daarvoor, die werkt volgens mij op een windows based OS en dan kan ik gewoon ZSNES gebruikenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Er is zeker nog steeds geen goede SNES emulator?
Ik heb God of War gekocht voor de PSP en van de week eventjes geprobeerd. Ziekelijk mooie graphics en fantastische gameplay. Beter als dit is er volgens mij niet op PSP. En ja,... hij is kort ja, maar mijn vakantie wordt geen game-vakantie. Denk dat ik er 10 uurtjes mee bezig ben, maar de re-play ligt erg hoog zo te lezen. Mijn eerste ervaring met het spel was echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als hij moeite met afkicken heeft kan hij altijd nog zijn PSP meenemen. MGS Acid of covert ops schijnen wel ok te zijn.
Mijn vakantiegames voor de DS worden:
- Civ Revolution
- Apollo Justice
- Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
Er is zeker nog steeds geen goede SNES emulator?
Zonder boek vond ik er dacht ik 11 in totaal,.... nog 189 te gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb het stat boek.
Dan zijn ze goed te vinden, zonder dat boek kom ik ook niet ver.
De PS3 heeft geen achievements. De druk om nutteloze dingen te doen als duiven zoeken of pakjes bezorgennis dus niet zo groot.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef gijsje79 het volgende:
Heb het stat boek.
Dan zijn ze goed te vinden, zonder dat boek kom ik ook niet ver.
Ik vond LocoRoco leuker als Patapon. Maar goede keuzes Gijs!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb God of War gekocht voor de PSP en van de week eventjes geprobeerd. Ziekelijk mooie graphics en fantastische gameplay. Beter als dit is er volgens mij niet op PSP. En ja,... hij is kort ja, maar mijn vakantie wordt geen game-vakantie. Denk dat ik er 10 uurtjes mee bezig ben, maar de re-play ligt erg hoog zo te lezen. Mijn eerste ervaring met het spel was echt
Tevens heeft San Patapon ofzo gekocht? Dus qua games komen we er wel op de veranda s' avonds
Is wat voor te zeggen, maar ik zou heel veel dingen niet doen als er geen achievements aan zitten... Mis nu niets van het spel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De PS3 heeft geen achievements. De druk om nutteloze dingen te doen als duiven zoeken of pakjes bezorgennis dus niet zo groot.
Zorgen dat ze achter je aankomen en dan stelenquote:Hoe krijg ik zo'n FBI auto? Ik zag ze gister voor het eerst in een missie! Toffe bak.
LocoRoco heeft ze grijjjjjjjjs gespeeld Gijsquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond LocoRoco leuker als Patapon. Maar goede keuzes Gijs!
Klopt,... voor sommige achievements heb ik echt leuke dingen moeten doen. Het geeft een gevoel van yesss,... gehaald. Cop missions,.... etc. etc. Zo vond ik onder alle bruggen vliegen ook echt geweldig. Je gaat er toch weer even een uurtje voor zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is wat voor te zeggen, maar ik zou heel veel dingen niet doen als er geen achievements aan zitten... Mis nu niets van het spel!
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:02 schreef Chocobo het volgende:
LocoRoco heeft ze grijjjjjjjjs gespeeld Gijs
Toen ik die wilde gaan doen kreeg ik dus zes sterren omdat het 3e eiland toen nog niet vrij was. Bezig met de ene achv, haal je de anderequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... voor sommige achievements heb ik echt leuke dingen moeten doen. Het geeft een gevoel van yesss,... gehaald. Cop missions,.... etc. etc. Zo vond ik onder alle bruggen vliegen ook echt geweldig. Je gaat er toch weer even een uurtje voor zitten.
De eerste DLC schijnt gigantisch te zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Als de DLC een beetje tof is haal ik misschien alsnog de 360-versie.
Ik vermoed dat er heel veel unlocked gaat worden: meer winkels, het pretpark, etc. Hele nieuwe gebieden lijkt me sterk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:44 schreef Chocobo het volgende:
De eerste DLC schijnt gigantisch te zijn
Ik wil het ook wel over eencellige celdeling hebben met jequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Bastard het volgende:
Oh het gaat nog steeds over games zie ik
Amoebesquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel over eencellige celdeling hebben met je
Dat je dan zegmaar een identieke tweeling krijgt bedoel je ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel over eencellige celdeling hebben met je
ik niet, ik pak me shotgunquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef Bastard het volgende:
Ik poep op duiven.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik,............... ik,.... ik heb MGS4,.................................................
Raden waar jij slaapt vanavond...quote:
Ektorp! Die heb ik ook!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Raden waar jij slaapt vanavond...
[ afbeelding ]
Wij ook, net als de rest van half ikea-nederlandquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik,............... ik,.... ik heb MGS4,.................................................
IKEAquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wij ook, net als de rest van half ikea-nederland
Ik ben juist heel erg blij dat ik die bank heb genomen. Aangezien die 2 demonen van ons geregeld de bank gebruiken als springkussen of een heel kasteel word er van de kussens gebouwd. En er is al geregeld een glaslimonade of kots overheen gegaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IKEA
Op mijn burostoel na komen al mijn meubels daar vandaan
Oh. En Duitsland. Hihi.![]()
Heb jij een verstoord dag/nachtritme?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:13 schreef Bastard het volgende:
We gaan dinsdagavond naar Ikea
Hebben er een leuk bankstel gezien en een enorm mooie boekenkast die we denk ik wel gaan kopen voor het nieuwe huis
Toch zijn er ook een hoop spullen waar het ikea afschreeuwd, die vind ik wel minder.
Maar een ontbijt voor 1 euro
Ik vind het ook een heerlijke bank! Alles is echt prima wat ik van de IKEA heb, zeker voor deze prijzenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben juist heel erg blij dat ik die bank heb genomen. Aangezien die 2 demonen van ons geregeld de bank gebruiken als springkussen of een heel kasteel word er van de kussens gebouwd. En er is al geregeld een glaslimonade of kots overheen gegaan
Ja hoezo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb jij een verstoord dag/nachtritme?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben juist heel erg blij dat ik die bank heb genomen. Aangezien die 2 demonen van ons geregeld de bank gebruiken als springkussen of een heel kasteel word er van de kussens gebouwd. En er is al geregeld een glaslimonade of kots overheen gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
ik heb bijna alles in mn kamer gratis kunnen regelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IKEA
Op mijn burostoel na komen al mijn meubels daar vandaan
Oh. En Duitsland. Hihi.![]()
Maar ik heb twee big pimpin' kamers en jij een hokquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb bijna alles in mn kamer gratis kunnen regelenQua meubels heb ik niks betaald, behalve misschien wat hout om een buro te klussen
ow en mn matras natuurlijk
als wij een bankstel gaan kopen gaat het ook daarvandaan komen, inderdaad vanwege de afneembare en dus uit te wassen hoezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
goed puntquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik heb twee big pimpin' kamers en jij een hok
Je vergeet Jort 6 keer terug in bed leggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Chocobo het volgende:
Snake,.... een peuk roken tijdens het installeren,... prachtig beeld overigens,... die startmuziek,.... OHHHHH dit is hem hoor,..... hier heb ik een PS3 voor gekocht
Je rookt weer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Chocobo het volgende:
Snake,.... een peuk roken tijdens het installeren,... prachtig beeld overigens,... die startmuziek,.... OHHHHH dit is hem hoor,..... hier heb ik een PS3 voor gekocht
Willen Jasmijn ook uit dr hok halen, maar weet inderdaad niet of dat wel zo slim isquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je vergeet Jort 6 keer terug in bed leggen
Jort slaapt nog in zijn ledikant, maar klimpt er met gemak uit. Na de vakantie gaat die naar een peuterbed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Willen Jasmijn ook uit dr hok halen, maar weet inderdaad niet of dat wel zo slim is
Heb de bank al zo vaak moeten wassen, echt ideaalquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
als wij een bankstel gaan kopen gaat het ook daarvandaan komen, inderdaad vanwege de afneembare en dus uit te wassen hoezenNu staat er nog een 2dehands maar oh zo heerlijk lederen bankstel.
Jort was er net weer uit, met de krijtjes uit Daan's kamer. Af en toe zal je hem......quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:40 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is straight vanuit ons bed in een groot bed gaan pitten zonder problemen. Hopelijk gaat het bij Gwen ook zo goed, daar gaan we hetzelfde doen.
Merlijn moet ik smorgens echt zeggen dat hij uit bed mag komen en dan nog vaak niet. Hij pakt zelfs zijn waterfles niet als die opd e grond is gevallen. Er ligt genoeg speelgoed op zijn kamer maar als hij wakker is gaat hij rustig zitten spelen met zijn schaapjes ipv de megablocks die opd e grond liggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jort was er net weer uit, met de krijtjes uit Daan's kamer. Af en toe zal je hem......
Geef mij zo'n kindquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
Merlijn moet ik smorgens echt zeggen dat hij uit bed mag komen en dan nog vaak niet. Hij pakt zelfs zijn waterfles niet als die opd e grond is gevallen. Er ligt genoeg speelgoed op zijn kamer maar als hij wakker is gaat hij rustig zitten spelen met zijn schaapjes ipv de megablocks die opd e grond liggen.
Snake rookt een peuk!quote:
eerst wat Merlijn doet smorgens als hij uit bed is is Gwen knuffelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geef mij zo'n kind
Wij worden 'smorgens in elkaar geslagen door die twee demonen
Die van ons maken ruzie wie er bij mama mag liggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst wat Merlijn doet smorgens als hij uit bed is is Gwen knuffelen
Yep, ik werd 3 keer achter de pc gehaald hoe cool Snake wel niet is. Zucht!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Snake rookt een peuk!
[ afbeelding ]
Hoe kun je het verhaal nu al goed vinden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Strolie75 het volgende:
Snake
Ik doe zijn gerimpelde billen!
Wat een spel. Wat een graphics! Wat een verhaal!
Gijs...na de eerste 30 sec. had ik al zoiets vanquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je het verhaal nu al goed vinden?
Solid Snake rookt Gijs,..... tijdens het ladenquote:
Ja ik ook,.... gilde al na 5 minuten,... die presentatiequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...na de eerste 30 sec. had ik al zoiets van
Dat was serieus realistischquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Snake rookt een peuk!
[ afbeelding ]
Heb net vandaag een keuken besteld.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:13 schreef Bastard het volgende:
We gaan dinsdagavond naar Ikea
Hebben er een leuk bankstel gezien en een enorm mooie boekenkast die we denk ik wel gaan kopen voor het nieuwe huis
Toch zijn er ook een hoop spullen waar het ikea afschreeuwd, die vind ik wel minder.
Maar een ontbijt voor 1 euro
Schade Deutschland alles is vorbeiquote:
Heeft Duitsland dan nu al een probleem? Hadden ze de eerste wedstrijd niet gewonnen. Heb het door MGS Godheid een beetje gemist gisterenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schade Deutschland alles is vorbei
Wel sneu voor de polen hoor... gunde ze echt wel de overwinning, maar een lullige penalty in de verlenging..
Ben nu al zenuwachtig voor vanavond
Ik ook. Zo benieuwd hoe het met Snake gaat aflopen!quote:
Ik kreeg gewoon zin in een sigaret.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:46 schreef Chocobo het volgende:
Dat was serieus realistisch![]()
Dat titelscherm Gijs,......................................
Hij rookte zooooo lekkerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon zin in een sigaret.
Wilde het net tegen je zeggen. Zo jammer dat die niet op de 360 komt. Weet ook niet of dat mogelijk is,... ik zeg nee,.... spel is te groot denk ik voor een DVD. Maar podver Gijs wat had jij dit gaaf gevonden zeg!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
Die piemel heeft jullie wel in de greep he![]()
Als ie op de 360 komt, of als ik ooit een PS3 koop dan word dat m... alleen huiverig voor die cutscene's. Tenkosten van gameplay
Die cutscenes die ik tot nu toe heb gezien storen me niet. Ze worden onderbroken door stukjes gameplay, en die overgang gaat naadloos. En anders is er altijd wel iets te doen. De camera bewegen of op x duwen voor een flashback.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
Die piemel heeft jullie wel in de greep he![]()
Als ie op de 360 komt, of als ik ooit een PS3 koop dan word dat m... alleen huiverig voor die cutscene's. Tenkosten van gameplay
Nee Gijs, ik haal m niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wilde het net tegen je zeggen. Zo jammer dat die niet op de 360 komt. Weet ook niet of dat mogelijk is,... ik zeg nee,.... spel is te groot denk ik voor een DVD. Maar podver Gijs wat had jij dit gaaf gevonden zeg!!
Kun je straks ook GT5 spelen.quote:
Die flashbacks tijdens cut-scenes inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die cutscenes die ik tot nu toe heb gezien storen me niet. Ze worden onderbroken door stukjes gameplay, en die overgang gaat naadloos. En anders is er altijd wel iets te doen. De camera bewegen of op x duwen voor een flashback.
Weet ik Gijs,.... maar als die op 360 uit was gekomen was dit er een voor jou geweest!quote:
Ik heb niet eens gesaved. Eerst oranje en GTA uitspelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Maar,... vanavond Oranje kijken,.... save deleten,... heb genoten gisteren. Na mijn vakantie ga ik beginnen
Ik heb 2-1 in mijn pool staan. Die zenuwen momenteel,.... !!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Vanavond 3-1 voor oranje![]()
Baal er van dat ik dinsdag niet kan kijken, dus we moeten winnen en dan dinsdag rustig aan.
GTA heb ik grotendeels uit,... op stunts en duiven na dan,.... 72 uur speelplezier,.... ziekelijk veelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gesaved. Eerst oranje en GTA uitspelen.
Kheb m in de poule ook op 2-1 maar geef ze een betere kans eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb 2-1 in mijn pool staan. Die zenuwen momenteel,.... !!
Ik doe alle missions, en de side-missies die je via de telefooncel en de politieauto's krijgt. Dan vind ik het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:33 schreef Chocobo het volgende:
GTA heb ik grotendeels uit,... op stunts en duiven na dan,.... 72 uur speelplezier,.... ziekelijk veelIk ben zo benieuwd naar de DLC!
Tering Gijs, wil niet weten hoeveel % loonsverhoging jij hebt gekregen in de afgelopen 3 jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Om 10:00 functioneringsgesprek. Ik ga inzetten op een promotie. Schaaltje hoger.
*PROEST*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet gewoon poepen van pret. Het leven is goed.
Ik ben gewoon goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
Tering Gijs, wil niet weten hoeveel % loonsverhoging jij hebt gekregen in de afgelopen 3 jaar
Valt wel mee. Mijn huidige functie is 2 jaar geleden opgewaardeert, en door mijn "uitstapje" van vorig jaar heb ik er wat extra functiejaren bijgekregen. Maar ik ben nog steeds Medior, terwijl ik het werk van een Senior doe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:57 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof je meteenAls je het verdient krijg je het ook.
Ik ga mijn billen maar eens afvegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef Bastard het volgende:
Mja, ik ga maar eens wat mappings aanpassen.
ik krijg nog een weekje de telefoontjes binnen als Fuji niks meer kan producerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:26 schreef Bastard het volgende:
Pfff... ik had er eigenhandig voor gezorgd dat er geen orders meer bij NIKE geplaatst konden worden![]()
![]()
Toch maar gefixed
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik krijg nog een weekje de telefoontjes binnen als Fuji niks meer kan produceren
Wat dan, gewoon ophouden toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:14 schreef Magneet het volgende:
Hadden merlijn vanmorgen een oranje shirtje aan gedaan. Hij wilde ook meteen zijn oranje zweetbandjes en hoed opGeluukig heeft hij dat weer afgedaan voor hij naar het KDV ging.
Gaat te ver hoorquote:
Oranjegekte Gijsquote:
opzich niks mis mee idd maar dan raakt dat spul weer kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dan, gewoon ophouden toch?
Meiden van mij lopen ook met oranje petjes op hun kop als ze willen
Das waar.. soms wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
opzich niks mis mee idd maar dan raakt dat spul weer kwijt.
Ja heb ik ook, zolang ze er goed uitziet vind ik het prima, niks dwingen want dat werkt averechts. Probeer haar wel om te kopen steeds, wil ze bijvoorbeeld kroepoek bij haar hapje rijst.. maar dan alleen kroepoek eten. Dan zeg ik.. eerst een hapje rijst, dan krijg je weer een stukje, en dat werkt goed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Magneet het volgende:
whehe, Merlijn eet echt alleen as hij zin heeft maar dat is meestal wel zo. Groente gaat er echt super in altijd maar vlees en aardappels soms wel en soms niet. Zolang hij genoeg binnenkrijgt gaan we ons er niet druk om maken dat heeft toch geen zin.
Gewoon tegen elkaar uitspelen, Amber eet het lekker weeeellllllquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Eten,..... alles is vies tegenwoordig,... maar ze eten het gelukkig wel. Al moet ik Jort soms wel eens geforceert laten proeven. Anyway,.... vanavond bestel ik een Kizza bij NewYorkPizza
Ik pets op achterhoofden!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon tegen elkaar uitspelen, Amber eet het lekker weeeellllll
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Vanavond 3-1 voor Frankrijk![]()
Baal er van dat ik dinsdag niet kan kijken, dus we moeten winnen en dan dinsdag rustig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
GTA uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
,..........................................................................................................quote:
Ja...en die robben dan gek .... echt heeel strak geschoten, geen 10 cm ruimte op het doelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:45 schreef Chocobo het volgende:
Nog steeds stil,.... wat een doelpunt die laatste![]()
![]()
Robben schoot serieus uit een ONMOGELIJKE hoek,... besefte gewoon niet dat die zatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja...en die robben dan gek .... echt heeel strak geschoten, geen 10 cm ruimte op het doel
En dan die laatste inderdaad,,, die ontlading, kinderen erbij,,,,,,, kon niet beter geregiseerd worden Gijs![]()
Kheb eigenlijk geen idee wat je bedoelt, zijn we in oorlog?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voel een dikke payback tegen Portugal aankomen.
Die hebben er ons tijdens het WK toch uitgeknikkerd? Of ben ik in de war?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb eigenlijk geen idee wat je bedoelt, zijn we in oorlog?
Ik weet het niet maar we pakken ze!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die hebben er ons tijdens het WK toch uitgeknikkerd? Of ben ik in de war?
ja, die heeeeeeele slechte wedstrijd met 10 gele kaarten en 3 rodequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die hebben er ons tijdens het WK toch uitgeknikkerd? Of ben ik in de war?
en alle spelers ook knuffelen en geintjes uithalen met de koters van andere spelers. Dat zegt echt zooooo veel hoe het NL team er nu in staat. Super gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
en alle spelers ook knuffelen en geintjes uithalen met de koters van andere spelers. Dat zegt echt zooooo veel hoe het NL team er nu in staat. Super gewoon.
Jouw emotionele buien ook altijdquote:
Niet echt Hollands en ik hoop dat ze dat niet doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:46 schreef Magneet het volgende:
Nu lekker van Roemenië verliezen en Frankrijk & Italië liggen eruiit
Aangeschoten?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 05:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar. We wprden Europees Kampoien!
Er staan ineens vragen bij de poulquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben blij dat Noot gelijk heeft gekregen, en ik niet!![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:19 schreef Bastard het volgende:
Zeker 10 km gewandeld weer met de meiden.. lekker weertje.
@Cho, die kar heeft bijna geen profiel meer op de bandenGoed gebruikt dus!
Ah! Ik snapte 'm al nietquote:
Fijne vakantie Gijs! Genieten!quote:
Welke regen, zit de hele dag in de zonquote:Op zondag 15 juni 2008 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naaajaaaaa, die regen hierDruppels zo groot als water ballonnen
Hahaha die vliegende penis ookquote:Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef kepler het volgende:
De creature-editor demo van Spore is uitZe maken echt toffe dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en uiteraard:
[ afbeelding ]
ja, tis een PC-spel maar met hele lage systeem-eisenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha die vliegende penis ook![]()
Maar is toch een pc spel?
Maar wel gaaf man, daarvoor kijk ik voetbal.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef kepler het volgende:
nou ja zeg!!! Die wedstrijd Tsjechie - Turkije![]()
Bizarste laatste 10 minuten ooit
![]()
zeker waarquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel gaaf man, daarvoor kijk ik voetbal.
Zo is datquote:Op maandag 16 juni 2008 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Zo weer een nieuwe week.
Nog een paar weekjes dan vakantie.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is dat
Morgen naar Amsterdam voor een cursus, de rest weer in Hoofddorp.. volgende week mn broertjes bruiloft, en dan is het alweer Juli.
15 Augustus heb je toch ook vakantie?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes dan vakantie.
Moet alleen werken.
Die video zal je toch een biet zijn hequote:Op maandag 16 juni 2008 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuws | 15 juni 2008 - Epic Games Vice President Mark Rein melde in april dat de Xbox 360 versie van Unreal Tournament 3 een verassing bevatte dat te maken had met Gears of War 2. In een interview met TeamXbox verklapte Mark Rein de verassing.
Zoals vele al vermoede krijg je een exclusieve Gears of War 2 video content bij aankoop van de game Unreal Tournament 3.
Rein vertelde Teamxbox "Ja er zit een geweldige video bij met CliffyB en Rod Fergusson. Ze gaan je vertellen over de multiplayer van Gears of war 2 en onthullen een paar leuke dingen. De video is exclusief voor de 360"
Unreal Tournament 3 is momenteel verkrijgbaar voor de Playstation 3 en de PC. Xbox 360 bezitters kunnen hem begin volgende maand verwachten samen met de exclusieve video
Nee geen vakantie, word een vrije dag.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
15 Augustus heb je toch ook vakantie?
Oh dacht dat je dan vakantie hadquote:Op maandag 16 juni 2008 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee geen vakantie, word een vrije dag.
Nu vakantie tijden de bouwvak, kan ik met de keuken bezig.
Unreal komt er wel.
Maakt niet uit voor die video, toch een leuke optie erbij.
Sander rekent op dikke 2 weken.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dan vakantie had![]()
Maar inderdaad die keuken moet er ook in, maar duurt toch geen 3 weken mag ik hopen Henk
Slopen anderhalve dag, leidingen leggen voor Sander, keuken plaatsen dag werk, Kastjes afhangen voor Sander.. weekje werk
2 weken?? Niet dat ik aan m twijfel, hij weet hoe dit soort dingen gaan maar ik kan het me echt moeilijk voorstellen dat je 2 weken tijd nodig hebt. Of werk je soms met surinamers?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Sander rekent op dikke 2 weken.
Komt ook een nieuwe afvoer in.
Afwerken kost ook wat tijd.
Slopen is een halve dag, tis ook een draagmuur.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:43 schreef gijsje79 het volgende:
We beginnen pas rond 12 uur he.
We moeten vanuit Groningen komen.
Gijs ik meen het.quote:
Ik moet de auto om 1630 uur terug rijden naar Hoofddorp.. 4 en half uur de tijd dus, dan moeten we wel ff doorlopen dusquote:Op maandag 16 juni 2008 10:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gijs ik meen het.
Ik zie sander niet die vrijdag om 6 uur uit bed gaan.
We moeten gewoon werken he die week.
Ik zei op hyves al dat als het makkelijker was voor jullie, ook wel een dag eerder kon komen ofzo.. eerst ff savonds lachen enzoquote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef gijsje79 het volgende:
Zal het wel ff met hem er over hebben, van hoe en wat.
Eén euro gebodenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand nog een auto nodig?
[TK]Citroën C5
Hee, werkt ze niet meer voor die baas dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand nog een auto nodig?
[TK]Citroën C5
Ze werkt nu op de grote markt.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, werkt ze niet meer voor die baas dan?
Wil wel weer es een wijntje met r drinken, altijd lachen en gezellig
Ok, relaxed, stukken dichter bijquote:Op maandag 16 juni 2008 23:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ze werkt nu op de grote markt.
Onder de martinitoren.
Stormquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef gijsje79 het volgende:
Was weer aardig storm hier vandaag.
Vanavond mensen nog voetbal kijken zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |