Je lijkt wel een DGK-kutje met die paniek over het topicnummer.quote:
Nu ben ik dodelijk beledigdquote:Op woensdag 11 juni 2008 03:19 schreef APK het volgende:
Je lijkt wel een DGK-kutje met die paniek over het topicnummer.
Check, check, dubbelcheck.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Niet naar huis dus?
Wel doseren hè, kan zomaar goede kwaliteit zijn.
Forget it, die is druk zijn case aan het modden oid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Eén pm naar mijn vriend Remlof en je topic is history![]()
Ik denk niet dat die plant dat zou overleven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:25 schreef APK het volgende:
[..]
Forget it, die is druk zijn case aan het modden oid.
De kamperfoelie roept, er moet aan geroken worden voor het slapen gaan.
Dat kan ik overigens elke dwalende ziel aanraden: Koop kamperfoelie en behandel de plant zoals jezelf behandeld wilt worden.![]()
2x per jaar snoeien.
Waaaaaaaaaat?????quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:25 schreef APK het volgende:
De kamperfoelie roept, er moet aan geroken worden voor het slapen gaan.
Dat kan ik overigens elke dwalende ziel aanraden: Koop kamperfoelie en behandel de plant zoals jezelf behandeld wilt worden.![]()
2x per jaar snoeien.
Mijn pc deed raar. En toen viel mijn asbak ook nogquote:Op woensdag 11 juni 2008 03:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
WA, waarom duurde dat nieuwe topic dan ook zo lang..
Oh das wel ruk ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn pc deed raar. En toen viel mijn asbak ook nog
Dat is geen zangeres.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh das wel ruk ja.
Ik heb het volgens mij al tig keer gevraagd, maar ik heb niet zo'n sterk geheugen.
Welke zangeres was dat nou ook alweer in je avatar?
Actrice dan.quote:
Anita Pallenberg dacht ik. Uit Barbarella.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Actrice dan.
Het was een bekend iemand, toch?
Ze heeft zo'n intigrerende blik, ook al zie je de helft maar.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Anita Pallenberg dacht ik. Uit Barbarella.
Ik kom af en toe binnen en ik bikkel gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:14 schreef Drijfzand het volgende:
een mij onbekend doch intrigerend topic. Waar gaat dit over?
FYI Ben terug in NL... Verschrikkelijke bureaucratische zooi hier, vind het eigenlijk erg jammer dat ik Emerald Island verlaatquote:
Dat staat in de openingspost.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:14 schreef Drijfzand het volgende:
een mij onbekend doch intrigerend topic. Waar gaat dit over?
APK.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom af en toe binnen en ik bikkel gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |