goedzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:24 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja erg goed... Spinning gaat steeds beter (kan steeds langer meekomen met de les) en fitness gaat nu ook lekker... Gewoon op mijn eigen ritme het programma doen... Heerlijk.
nadat ze vermoord isquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Cahir het volgende:
Ik wed 500 euro dat dr phil pas 1 dag later belde
waarom ? doe jij dat ook dan ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
kan je ook naar je leeftijd gedragen.
Tegenwoordig welquote:
Ik ook dusquote:
Wat een onzin, dat weet jij ook welquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij slet laatste tijd werk je behoorlijk wat jongens af he.
je hebt een inloopkast nodigquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat weet jij ook wel3 jongens in 5 mnd vind ik wel meevallen.
Oeeeh ik ben mn kledingkast aan het opruimen, het is zo moeilijk om kleding weg te gooien! maar ik heb de ruimte nou eenmaal nodig...Het zit trouwens nog steeds propvol.
Ja! sportkleding, uitgaanskleding, normale kleding, zakelijke kleding.. Ik word er een beetje moe van dat ik het allemaal bij elkaar moet proppenquote:
Als je in U gaat wonen heb je nog minder ruimtequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja! sportkleding, uitgaanskleding, normale kleding, zakelijke kleding.. Ik word er een beetje moe van dat ik het allemaal bij elkaar moet proppen
Komt wel goed, er is altijd wel een oplossing te vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je in U gaat wonen heb je nog minder ruimte.
Je hebt de hele nacht niet kunnen slapen, omdat er van die zoomende vliegen door je kamer vlogen?quote:
Staan er nou kaarsen boven op?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:44 schreef MisterO het volgende:
deel 1 is klaar, best netjes dacht ik zo![]()
[ afbeelding ]
Je ziet ook eruit als een slanke Lindsay Lohanquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag het allernaarste in mijn hele leven meegemaakt, iemand kon niet duidelijk zien of ons groepje uit 3 meisjes ,1 jongen +2 meisjes of 2 jongens en 1 meisje bestond, en zei het in ons gezicht!
Dus tijd voor een nieuwe garderobe.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag het allernaarste in mijn hele leven meegemaakt, iemand kon niet duidelijk zien of ons groepje uit 3 meisjes ,1 jongen +2 meisjes of 2 jongens en 1 meisje bestond, en zei het in ons gezicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |