Errr, vrijdag en zaterdag ben ik er welquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:28 schreef Manias het volgende:
[..]
zwagerrrr wij komen dit weekend denk ik langs, ben je dr dan?
Pluk hem kaal girlquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Het is het enige pressiemiddel dat ik nu heb. Geld.Zolang de scheiding niet definitief is lopen de voorlopige voorzieningen door. En kost het hem dus geld... Lullig, maar als ik het nu in laat schrijven weet ik zeker dat die afspraken er niet van komen.
En ik hoop dus dat het alsnog geregeld kan worden en deze week ingeschreven kan worden. Al betwijfel ik het, want H had "ook nog wel wat puntjes bij mij die hem niet bevielen over de kinderen" en waar hij (n.a.v. mijn mail naar de advocaat) zijn advocaat over gaat bellen vandaag.. Hij doet maar. Ik zou niet weten waar het over zou moeten gaan, dus het zal wel ouderwets moddergooien worden
Ik wil hem niet kaal plukken, daar gaat het me niet om. Ik wil het zelf ook achter de rug hebben, maar als je aan zijn geld komt is dat voor hem wel een rampquote:
Ede is langzamerhand aan het veranderen in een soort van almere, totaal geen uitstraling dus!quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:
Heheh, ik dacht dat het Ede was, herken ik ineens hotel haarhuis
Slaapkamer is gewoon een hok onde de schuine wand. Als je kijkt in de woonkamer, zie je aan het eind ervan tegen de schuine want iets van een kralen gordijn, thats it... Tis een slaapplek....quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, alleen de slaapkamer zou ik zelf niet kapot van zijn.
In mijn idee ook. Maar het indd wel een gebed zonder einde zo...quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:37 schreef DR34M3R het volgende:
in mijn herinnering was "The Neverending Story" toch leuker![]()
Doe de hokie pokie!quote:
6 Jaar jonger... dat is het leeftijdsverschil bij de jongegste die ik gehad heb, bij de rest was het verschil nog hoger. Gewoon doen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:32 schreef samjustme het volgende:
Pff ik heb Glitter gemist. was gisteren op tv grr.
Waarom reageren 'leuke jongens' altijd nietszeggend. Eentje is veels te jong is 6 jaar jonger en een ander 4 dat kan nog net.
Mijn half-zus woont daar net achter, doe der maar de groetenquote:
Eén ding alleen, stel je loopt s'avonds (om een uur of half 24/24 uur? )van je auto naar je huis toe over straat in arnhem centrum, is dat veilig?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:05 schreef Cazman het volgende:
mogge!! Ah zie ik daar nog iemand van Ede naar Arnhem verhuize? Tof!. LEuk appartement en ook voor een mooi prijsje. Zeker voor gaan
In het tijgerverblijf?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn half-zus woont daar net achter, doe der maar de groeten
YES! EINDELIJK EEN VRIENDJE! YES! (wat moet ie eigenlijk kosten?)quote:
Net achter het dierenparkquote:
Ik woon er ook maar sinds maandag hoor, maar Arnhem lijkt me zelfs nog veiliger dan Ede. (Ede is kutstad in mijn ogen). Je kan er goed winkelen maar het heeft inderdaad totaal geen uitstraling.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eén ding alleen, stel je loopt s'avonds (om een uur of half 24/24 uur? )van je auto naar je huis toe over straat in arnhem centrum, is dat veilig?
Ik ga er niet heen om te winkelen hoor! Ik ga er heen als ik wat moet hebben. Beter is dan veenendaal (tenminste overdekt) En arnhem begint tegenwoordig ook wel weer beter te worden, maar nijmegen is het best qua winkelen (vind ik dan he)quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik woon er ook maar sinds maandag hoor, maar Arnhem lijkt me zelfs nog veiliger dan Ede. (Ede is kutstad in mijn ogen). Je kan er goed winkelen maar het heeft inderdaad totaal geen uitstraling.
Dan ga ik toch voor Arnhem. Die heeft in mijn ogen meer qua winkels. Qua binnenstad wint inderdaad Nijmegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen om te winkelen hoor! Ik ga er heen als ik wat moet hebben. Beter is dan veenendaal (tenminste overdekt) En arnhem begint tegenwoordig ook wel weer beter te worden, maar nijmegen is het best qua winkelen (vind ik dan he)
Als ik ga winkelen, wil ik ook wat beleven, zien zeg maar. Als ik iets moet hebben kan ik naar ede of indd arnhem die best nog wel wat heeft...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Arnhem. Die heeft in mijn ogen meer qua winkels. Qua binnenstad wint inderdaad Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |