Schokkendquote:
Vind ik altijd zo'n rare gewaarwording. Je bent al zwangerig en alquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Chips, heel veel succes met je laatste toets!
[..]
Schokkend
En nu?
En verder wat Maok zei
Doe haar de groetjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik ga om half 3 naar Lyssa en rijden in haar rijsimulator
Er word vandaag gereserveerd, dus het is ja of nee I guess?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef S-Two het volgende:
Ik post hier eigenlijk nooit meer, en had zodoende ook niets over de meet meegekregen. Ik heb zaterdag al een feestje, maar als er daarna nog de stad in wordt gegaan, ben ik misschien wel van de partij.
Ik weet iig dat Alexxxxx dat al heeft gedaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
Doe ik
Wie hebben er al meer in haar simulator gereden?
Ik bedoelde meer dat de pizzeria sowieso een nee is, maar als er nog mensen daarna de stad ingaan, dat ik dan misschien nog wel in de stad komquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er word vandaag gereserveerd, dus het is ja of nee I guess?
Jeetje, en nog niemand heeft zich afgemeld? Schokkend.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er word vandaag gereserveerd, dus het is ja of nee I guess?
Eén iemand.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jeetje, en nog niemand heeft zich afgemeld? Schokkend.
Wonder Wereld in Ter Apel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Bob. het volgende:
Ik snap niet zo goed wat het nou precies is waar jullie heen gaan Chips en Lex, maar veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |