Morgen? Ga je mee? vanaf hoelaat kunje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex, gij moet een keer naar de Wonder Wereld in Ter Apel.
nee, niet per sequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:17 schreef Mark_Boelen het volgende:
Oke en dat moet in de omgeving groningen zijn?
En wat voor soort fotos wil je maken?
Weet ik, ben ik met Tamar geweest met de laatste rit van mijn blauwe Visaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
En in Bourtange kan je mooie foto's maken. 14.gif
gebruik ik ookquote:
AAAAHHHHHHHH het wacht muziekje van de tijd dat ik bij een callcenter werkte. Als je dan een andere afdeling moest bellen kwam je eerst in de wacht te staan en dan kreeg je dit muziekje, en dat dan tientallen keren op een dagquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
"Moment ik schakel u even door met de dode dikke neger! Heeft u een zakdoekje bij de hand?"quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:44 schreef maok het volgende:
[..]
AAAAHHHHHHHH het wacht muziekje van de tijd dat ik bij een callcenter werkte. Als je dan een andere afdeling moest bellen kwam je eerst in de wacht te staan en dan kreeg je dit muziekje, en dat dan tientallen keren op een dag
Ik moet toetsen inhalen, maar daarna heb ik geloof ik niks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen? Ga je mee? vanaf hoelaat kunje?
Roep dat nooit te hard. Ik riep aan het einde van mijn studie "nooit meer lange saaie verslagen!quote:
Ik heb nu pas door dat het een snor moet voorstellen. Ik had die foto namelijk in het users fototopic gezien. Ik dacht dat het vage hekserige gotichippy-shit zou zijn, valt me weer mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |