nee, das mijn afdelingquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat het een snor moet voorstellen. Ik had die foto namelijk in het users fototopic gezien. Ik dacht dat het vage hekserige gotichippy-shit zou zijn, valt me weer mee.
Tof. Ik vind het maar stom dat ik sowieso 127 euro moet betalen als student. En ook nog eens al die formulieren invullen om hopelijk een kwijtschelding van zo'n 100 euro te krijgen. In de gemeente Leeuwarden bijvoorbeeld hoef je helemaal niks te betalen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef freecell het volgende:
Ik ben best even trots op mij.
Aangezien ik plotseling sinds vandaag zwangerschapsverlof hebHad ik mezelf voorgenomen mórgen wat aan de administratie te doen. En dan in het bijzonder: een bezwaarschrift schrijven aan de mensen van de gemeentelijke belastingen (lang verhaal, ik ben niet boos op ze, ze zijn alleen wat info over ons kwijtgeraakt waardoor wij geen kwijtschelding krijgen).
Ik vind bezwaarschriften schrijven en dergelijke pokkewerk, dus ik zag er nu al een beetje tegenop. Toen dach ik ineens: hey, als ik het nu eens gewoon nú doe?
En nou is het al klaar
Mja, ik weet neit of wij hem dit jaar volledig krijgen, maar ik kan het altijd proberen. En een gedeeltelijke kwijtschelding moet goedkomenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:28 schreef teigan het volgende:
Dat scheelt weer freecell!!!
Wij krijgen al een jaar geen kwijtschelding meer, ons inkomen is te hoog, eigenlijk best jammer, ga je eindelijk wat verdienen, krijg je geen toeslagen en kwijtscheldingen meer.... Schiet het dus nog niets op..
Goeie score zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef freecell het volgende:
Ik heb heus niet te veel vrije tijd
http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/555.jpg
Je doet je naam eer aan. Ik denk dat ik ook maar even een potje maok ga spelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef freecell het volgende:
wtf zeg je nu openlijk dat je jezelf gaat vingeren?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef maok het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Ik denk dat ik ook maar even een potje maok ga spelen
nee, maok is een heel leuk spelletje met kaarten en dobbelstenen, waar denk je anders dat ik mijn naam vandaan heb.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf zeg je nu openlijk dat je jezelf gaat vingeren?
damn, zo open ben ik zelfs niet
het is ma-ring-kquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef maok het volgende:
[..]
nee, maok is een heel leuk spelletje met kaarten en dobbelstenen, waar denk je anders dat ik mijn naam vandaan heb.
Je bent jonger dan ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef freecell het volgende:
Jij dacht zeker, getrouwd, zwanger, die moet minstens 30 zijnquote:
Ik doe het nog zo goed voor, en toch zeg je "dan mij"quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan mijMaar dat wist ik al
ik hoor net dat ik over een week waarschijnlijk een dag naar Denemarken ga
whehe expressquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe het nog zo goed voor, en toch zeg je "dan mij"
AH Korenbeurs?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:39 schreef JimmyJames het volgende:
Zo kut dat de Spar nabij de UB dicht gaat. Nu kan ik dus alleen nog maar kiezen tussen Mcdonalds en Subway voor een broodje tussen de middag.
Dat is me te omslachtig. Khad vandaag wel een mars met 50% korting bij de sparquote:In mijn tijd namen mensen brood mee van huis
Je stelt je aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat is me te omslachtig. Khad vandaag wel een mars met 50% korting bij de spar
Ah, ja, die broodjes lust ik eigenlijk niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |