Bij mij ben je pas halverwege de paginaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
fipo
Als je richting stad fietst aan de linkerkant van de nieuwe ebingestraat, redelijk aan het begin (vanaf die kant gezien), ongeveer tegenover de blokker dacht ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef freecell het volgende:
Prima
Waar zit rigoletto precies?Dat we er wel komen
Rekening splitsen in ieders eigen deel is inderdaad wel zo verstandigIk zal eens op zoek gaan naar kleingeld
dat slaat op mn buik?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Je bent net een peer.
vies.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:01 schreef freecell het volgende:
Ze hebben ook speciale goedkope menu's voor groepen:
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/sterrenmenus.html
Nadeel: iedereen moet het er maar net mee eens zijn
voordeel: goedkoper en handig met rekening splitsen.
Schiet maar raak
Ah, jij verwoord mijn mening wat vriendelijkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef maok het volgende:
Is niet echt goedkoper dan gewoon van de menu kaart bestellen als ik de prijzen zo zie. Het voordeel kan wel zijn dat de bediening sneller gaat als ze niet 20 verschillende bestellingen krijgen maar ik bestel toch liever wat ik zelf wil.
vind je nummer 128 dan wel lekker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, jij verwoord mijn mening wat vriendelijker
Duidelijk!quote:
Die pasta salade van jequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik zag ook pas later dat je keuze in pizza's wel héél beperkt is!
(ben zelf meer van de pasta's namelijk)
Ik eigenlijk ook, al is het misschien toch wel verstandig dat we hier heen gaan. Ik denk dat ze bij rigoletto wel wat beter groepen kunnen bedienen. Bij napoli zag ik het al helemaal gebeuren dat de eerste de pizza's al op zouden hebben als de laatste hun pizza kregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |