votedquote:
Tja dat nou niet alle Nederlanders een creditcard hebben, hebben zij waarschijnlijk geen boodschap aan aangezien de rest van de wereld het wel heeft.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef ImTheBase het volgende:
Echt jammer dat het alleen via creditcard kan dan, Paypal zou toch zeker een optie voor hun moeten zijnIk denk dat dat voor hun marketingtechnisch heel goed uit zou komen. Ik zal eens aan wat bekenden vragen of ik via hun kan bestellen, in ieder geval bedankt.
Haha, heel Amerika heeft praktisch wel een CreditCard ja, dat is wel zo. Mijn post is ook niet afkrakend of sterk kritisch bedoeld hoor, ik krijg het idee dat je min of meer geïrriteerd erop reageert.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef maok het volgende:
[..]
Tja dat nou niet alle Nederlanders een creditcard hebben, hebben zij waarschijnlijk geen boodschap aan aangezien de rest van de wereld het wel heeft.
Nee zo was het niet bedoeltquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha, heel Amerika heeft praktisch wel een CreditCard ja, dat is wel zo. Mijn post is ook niet afkrakend of sterk kritisch bedoeld hoor, ik krijg het idee dat je min of meer geïrriteerd erop reageert.
ik had ze na 3 weken binnenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:10 schreef Maxxieh het volgende:
Still waiting for mine..
Coole shirts btw vejay.
Ik had er 3 in 1`keer niets van import kosten gehoordquote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef vejay het volgende:
Oh, deze had ik ook besteld nog trouwens, maar dan apart i.v.m. douane...
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon de stemmen sinds ie op de site staat. Hij kan namelijk maximaal 60 dagen op de site staan. Na elke dag kijken ze welk ontwerp de meeste stemmen heeft en die nemen ze in productie.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat stemmen werkt? Wordt er elke dag het ontwerp wat op dat moment de meeste stemmen heeft (dus zo lang het online staat) of wordt er gekeken welk ontwerp op die dag de meeste stemmen heeft (dus alleen de stemmen van de laatse 24 uur)? Of werk het nog anders?
Ow dat maximum is wel logisch, anders duurt het wel erg lang voor een nieuw shirt gekozen kan worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de stemmen sinds ie op de site staat. Hij kan namelijk maximaal 60 dagen op de site staan. Na elke dag kijken ze welk ontwerp de meeste stemmen heeft en die nemen ze in productie.
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je ontwerp geaccepteerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |