Ik ook wel vandaag al wel 10 keer gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
Ik word nou eigenlijk wel schijtziek van die beelden van de doelpunten
Vandaag is de day after.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Op zo'n plein staan er soms al 100, dat tikt lekker aan!!
En zitten daar de mensen die naar de BBC/ Deutsche zender hebben gekeken al bij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
7 miljoen mensen gekeken trouwens. Zal wel meer zijn aangezien veel mensen samen kijken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Op zo'n plein staan er soms al 100, dat tikt lekker aan!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:42 schreef leroytje het volgende:
Nogmaals, ergens los de goals te vinden met Engels commentaar?
Dus niet de complete wedstrijd
Het commentaar van John Motson daarbij is ook leuk, enorm verbaasd "where did that came from?"quote:
Kijk is paar posts boven jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:57 schreef DR878 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)30.stm?goalid=501998
Virtuele replay van de goals
http://nl.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=TTEcLKK6ryc&fromurl=/watch%3Fv%3DTTEcLKK6rycquote:EY DOMME! What the fuck begint ge u te moeien met waar ik woon. Belgie is ten eerste duizend keer beter dan jullie STRONDLAND en ten tweede ook al woonde ik daar, denkt ge dat ik mij zou inhouden? Ik ging jullie ng meer gekloot hebben. Maja is ni nodig binnen paar dagen zijn jullie VIESSSSSSSS gekloot! VAFFANCULOOOOOOOOO OLANDAAAAAAAAA PEASE DI GRANDE MERDA!!!!!!!!
Ik ga niet naar de wedstrijd kijken ik heb die 3 goals te vaak gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef superworm het volgende:
Het is live op Eurosport, hele wedstrijd! Pas in de 8e minuut nu.
Geweldig commentator bij de eerste goal, hij ging helemaal losquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef superworm het volgende:
ik mag toch hopen dat het naderhand is in gesprokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geweldig commentator bij de eerste goal, hij ging helemaal los
2-0 voor Italie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef superworm het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:10 schreef Anonymousz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa het is 2-0
Sneijder
Kampioenen
Tuurlijk jongen, net alsof hij ooit nog MOTM wordtquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als van bronkhorst een keer scoort gun ik hem wel
dat zou nog wel lang duren voordat hij MOTM wordtquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, net alsof hij ooit nog MOTM wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat zou nog wel lang duren voordat hij MOTM wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ruud zodadelijk een hele grote kans krijgt maar mist
Ik niet want del piero scoort nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
Als ik Donadoni was zou ik Del Piero inbrenge. Maarjah wie ben ik.
quote:"Als je nou minder voorhoespelers ter beschikking heb, dan heb je zeg maar... in percentage misschien tien precent meer verdedigende kwaliteiten als die voorhoedespeler. Ja, maar als je d'r dan twee heb, en dan is de optelsom toch ook, dan heb je toch verdedigers nodig?
Dus ik zou zeggen nou eh... zet er één in de spits, maak er wat toeti froeti van, en zorg dat je dus mensen wie goed kunnen voeballe... maar blokkeer niet vanuit het midden, want die twee wie hier blijven staan (want die moeten gaan verdedigen) ja die zullen nie weglopen. Dus op moment as die weglopen blokkeer je. Dat gaat ... d'r zijn geen andere keuzes. Maar... maak er dan een beetje spielerigheid van, want een kopie van Roebe... eh, Robben is er toch niet."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |