Mag, horen bij de doodquote:
Passend bij de winterdepressiequote:
Tis een mooie dagquote:
pisbuiskankerendewinterdepressie mooi galgjewoordquote:
Winterdepressie --> winterrepressie --> winterregressie --> wintervanpersie --> kut voetbalquote:
je zegt iig de N nog, de jeugd uit ommn zegt tegenwoordig ommûh of omme dat is pas om een depressie van te krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Kruutmoes uut Omm'n
Als je daar niet depressief van wordt!
Ik las harigequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef yvonne het volgende:
Zomerdepressie>>> de blote armen met hangende kipfilets
Ommuh de gekste?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je zegt iig de N nog, de jeugd uit ommn zegt tegenwoordig ommûh of omme dat is pas om een depressie van te krijgen
jeweetsquote:
Ook dat!quote:
wie nooit eigenlijk wie vind dat niet te proemn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:12 schreef Cynic het volgende:
Wie hebt roepen opm moos
Harige kip filetquote:
hoezo vandaag is slechts een prutsdagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef Cynic het volgende:
best jammer dat vandaag morgen alweer over is trouwens
Daarom plaats ik nog even snel een reactie, want morgen is vandaag niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef Cynic het volgende:
best jammer dat vandaag morgen alweer over is trouwens
ik kan hem anders best verdragen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo vandaag is slechts een prutsdag
Ik vond morgen anders veel beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik kan hem anders best verdragen.
nee dan morgen...
mits verstrijken van enige tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daarom plaats ik nog even snel een reactie, want morgen is vandaag niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |