Haha, die is gek hé! Way to go dude, ennuh nu niet terugkrabbelen in onzekerheid. Drank neemt alleen wat remmingen weg, de drang was er dus echt wel. Nouja succes iig, je kop is eraf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, we waren nog wat gaan drinken met een groepje. Eerste 2 uur eigenlijk
niet met elkaar gesproken, maar toen er wat minder mensen overbleven weer
aan de praat geraakt etc. Je kent het wel...
Uiteindelijk bleven ik en zij nog achter buiten en lag ze in m'n armen etc. Nou, en toen
begon ze mij te zoenen. Waarna we nog ongeveer een uur hebben liggen knuffelen
en zoenen etc..
Maargoed, nu moet het verder..
Nog steeds zegt iets in me dat het door de drank kwam die ze/we hadden gehad. Maar
daar moet ik niet vanuit gaan natuurlijk..
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hè, verdomme.
Heb ik nog niet gebeld..
Krijgen we dat weer, ik durf weer niet
Maak je maar geen illusies, MLI.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:19 schreef MLI het volgende:
Strangler, hou eens op met mij te volgen.
Dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Strangler het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies, MLI.
Een goed begin is het halve werk toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Strangler het volgende:
[..]
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.
Mocht het wel serieus zijn: je hebt haar al. Maar je belt niet. Goed begin van het einde.
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk toch?
* KUCH *
Maargoed, inderdaad ik moet haar bellen...
Ti tak tik tak..
Ik ben toch ook een kloon?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.
Heb nog geen vangst hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Samba-boy het volgende:
Ah rustig maar, ik denk toch 1
Nee maar in ieder geval gefeliciteerd met de goeie vangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |