He!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Nouwk het volgende:
Smsje stu is leuk, dan heb je tenminste het gevoel dat diegene aan je denkt. Wees geen held op sokken, anders valt ze nog een ander om de nek
Ja und? Ze speelt het "niet te gretig zijn" spelletje iig heel goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Uur later, geen reactie..
Idd schandalig, TS heeft al meer dan een uur geen antwoord gegeven op je vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Nou heb ik goftedomme al twee keer gevraagd wat je gesmst had.
Je doet het er om
Bedoel je dat sarcastisch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd schandalig, TS heeft al meer dan een uur geen antwoord gegeven op je vraag.
Geen wonder dat zij niet snel reageert, als hij verder ook zo wazig is
Nope, ik vind het echt triest dat hij wel loopt te zeuren dat zij niet direct alles laat vallen om hem een antwoord op zijn SMSje te sturen, maar dat hij zelf tot 2 keer toe een relevante vraag negeert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ik heb in de voorgaande topics al teveel energie er in gestoken () en dus moet ie nu gewoon antwoord geven
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga dan ook niet sms'en, mailen maar bellen.
Gewoon bellen, niets meer niets minder.
Whehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, heb gesms't..
quote:k moet eerlijk bekennen alleen de samenvatting en enkele pagina's van vorige topics gelezen te hebben, maar heeft de TS al eens een SMS gepost? Het lijkt alsof hij het steeds gruwelijk verneukt zodra hij haar een paar dagen niet ziet en naar die telefoon grijpt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:27 schreef Kudtstudent het volgende:
Whaha okNou ja we wachten het maar af. Misschien is TS er weer helemaal klaar mee nu. Misschien heeft ze wel een hartverscheurende sms teruggestuurd
En dat zijn jullie na kennelijk 4 delen nog niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Greys het volgende:
Bla-Di-Bla kennende komt er over 3 maanden weer een update ofzo, net als we het allemaal weer zat zijn
Eigenlijk wel maar...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:38 schreef Strangler het volgende:
[..]
En dat zijn jullie na kennelijk 4 delen nog niet?
Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar...
het is sterker dan mijn wil om niet in het topic te kijken![]()
En dan zet je een link in een ander topic en dan klik ik 'm weer aan!quote:
Ik ook en direkt zag ik 'm in de MyAt boven aan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
erg he.... maar ik moest er ineens even aan denken....
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:19 schreef JonKeL het volgende:
Bah, ik dacht even dat ik hier weer eens wat boeiends te lezen zou krijgen...
Ik val ook onder de stommerds die het al 4 delen lang volgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahaha
Tsja, je kunt niet ontkennen dat TS geen gevoel voor drama heeft. Damn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahaha
ik ben wel blij dat het omhoog geschopt is, daardoor heb ik het vandaag gezien,quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:25 schreef Flepke het volgende:
Kap eens met dit topic omhoog schoppen
Laat het sterven, netzo als de liefde van de ts
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
are you ready for the launch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |