Ik wil ze tijdens het poolen wel ff voor je vasthouden hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met snooker/pool zitten ze in de weg
Ja en met skieënquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met snooker/pool zitten ze in de weg
Ja, dan zitten je handen in de wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil ze tijdens het poolen wel ff voor je vasthouden hoor![]()
Nee dat heeft nut!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil ze tijdens het poolen wel ff voor je vasthouden hoor![]()
Dan zorgen ze toch eerder voor een zachte landing?quote:
En voor meer aandacht van de ski-leraarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zorgen ze toch eerder voor een zachte landing?
Dan moet je je handen thuis laten.. als ik pool wil ik winnen en niet afgeleidt worden..quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je je handen thuis laten.. als ik pool wil ik winnen en niet afgeleidt worden..
ik win toch welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je je handen thuis laten.. als ik pool wil ik winnen en niet afgeleidt worden..
Dan moet je wel grote hebben, anders zie je ze toch neit door de dikke jassen heen enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En voor meer aandacht van de ski-leraar
Dat hoor je mij toch ook niet ontkennenquote:
Ja, ik ging ooit skieën met school en toen skiede een meisje over mijn skies heen waardoor ik voorover viel.. Maar ik kon nog net met mn stokken een soort koprol in de lucht maken zodat ik niet head-first in de sneeuw viel (ivm breken nekquote:
nee hoor vanalles, maar dat niet inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet ontkennen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik ging ooit skieën met school en toen skiede een meisje over mijn skies heen waardoor ik voorover viel.. Maar ik kon nog net met mn stokken een soort koprol in de lucht maken zodat ik niet head-first in de sneeuw viel (ivm breken nek) Alleen had de stok een grote blauwe plek op mn stuk vet achter gelaten
![]()
En de stok was krom
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
Ja, ik ging ooit skieën met school en toen skiede een meisje over mijn skies heen waardoor ik voorover viel.. Maar ik kon nog net met mn stokken een soort koprol in de lucht maken zodat ik niet head-first in de sneeuw viel (ivm breken nek) Alleen had de stok een grote blauwe plek op mn stuk vet achter gelaten
![]()
En de stok was krom
He door mij leef je nog!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:13 schreef nicomart het volgende:
nee hoor vanalles, maar dat niet inderdaad
Hij raakte even in paniekquote:
Snap er niks van, maar goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:18 schreef nicomart het volgende:
ja ook niet gek!
Zit te F5en als een gekquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En toen was het stil....
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zelfmoordidee van Piles sprak iedereen aan ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zelfmoordidee van Piles sprak iedereen aan ofzo?
Ze heeft geen tijd meer! der stoel wankelt onder haar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel erg kortaf zo![]()
Was maar een grapje![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel erg kortaf zo![]()
Was maar een grapje![]()
Ohh.... mijnn.... god...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft geen tijd meer! der stoel wankelt onder haar!
Ze moet nog een uur tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze heeft geen tijd meer! der stoel wankelt onder haar!
quote:
*KRAK!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohh.... mijnn.... god...
I"M GONNA DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nek! ze is geen amateur he!quote:
ze heeft zich goed ingelezen en met mensen gepraatquote:
Living on the edge babyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze doet het vaker?
Heb ik iig een goeie coach voor als ik het echt niet meer zie zitten
Man hoe moeilijk is het te snappen zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zelfmoord hebben gepleegd? Lijkt me lastig
Sorry, ben er niet zo in thuisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Man hoe moeilijk is het te snappen zeg![]()
Ja, geef mij maar de schuldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ik gaat er vandoor.. want Piles zit onder mijn niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |