Wat vooruitstrevend zijn we weerquote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef Ticootje het volgende:
(En ik denk ook maar het is een meid, dus er groeit toch lang haar overheen)
Ik denk dat we dat kussen zo'n 2 maanden echt actief hebben gebruikt en toen zag je ook al echt heel duidelijk resultaat. Ik heb het ff opgezocht, maar wij hebben 'm gekocht toen Ethan net 3 maanden was (kan wel kloppen, want toen werd er ook aan de bel getrokken op het CB over zijn platte achterhoofd) en met 5 maanden was alles vrijwel weer 'normaal' (toen was hij trouwens ook sterk genoeg om echt over dat kussen heen te rollen en vonden we het niet veilig meer).quote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang heb je dat gebruikt? En wanneer zag je resultaat?
Nee zo erg is het bij Jen niet..quote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, lang of kort haar, als haar haar plat zit zie je het echt wel.
Bij veruit de meeste babies trekt het gewoon bij door het blijven stimuleren van de niet-voorkeurskant hoor, maar Ethan vertikte het gewoon om een kant op te kijken en zelfs in z'n slaap draaide hij z'n hoofd vanzelf weer terug dus voor ons was dat zijligkussen echt een uitkomst.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Het zit bij Lilah ook meer aan de zijkant, niet echt op het achterhoofd.
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:00 schreef k_i_m het volgende:
Ze moet binnenkort weer inderdaad. Maar ik heb altijd het idee dat het consultatiebureau er alleen maar is om mij op mijn flikker te geven dat ik vanalles niet goed doe.
Zo doen wij het ookquote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik raapte dingen 3 keer op, daarna konden ze het bekijken
Wij hebben hem ook gehad maar niet heel veel gebruikt omdat Sasha het ineens uit zichzelf wel goed ging doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang heb je dat gebruikt? En wanneer zag je resultaat?
Ze snappen meer dan je denkt hoor. Ruben weet inmiddels dondersgoed dat hij niet moet klieren tijdens het eten omdat anders het eten "opgeruimd" wordt (lees: de fles wordt even gewoon weggezet en na een minuut of wat proberen we het dan nog wel een keer). Ik heb niet vaak dat de fles daadwerkelijk weggezet wordtquote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Ticootje het volgende:
Ach, ik weet dat Jen het toch nog niet snapt, als ze ligt te tutten met mn tiet en niet meer drinkt, dan vraag ik altijd ben je klaar? Ik wacht dan even en geef dr een kus op dr hoofd en dan ruim ik de tiet op. Ik heb zoiets op een gegeven moment heeft ze dat ritme wel door. Ook als ze mn haar weer eens pakt, zeg ik altijd nee, en pluk dan het haar dat nog aan mn hoofd zit weer uit haar handjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |