ben wel benieuwd wat die tip dan was... (vind hem zo snel even niet terug hier)quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef Ardenlyn het volgende:
Nogmaals dankjewel Moonah voor die onwijs mooie tip!!
(hier doe ik Maarten niet naar bed bij de 1ste gaap enz. Werk totaal niet bij hem. Ik wacht wat langer)
maar hoe lang wacht je dan na het eerste teken (dus de eerste gaap of wrijf in oogjes)??quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Tinny: De tip is dus dat ik niet Maarten meteen bij de 1ste gaap naar bed doe
Ik deed dat steeds om dat dat overal stond dat je je baby bij de 1ste gaap naar bed moest doen of in de oogjes wrijven. Hij huilde enorm en uiteindelijk toch hulp hier gevraagd en Moonah kwam ineens en zei dat haar zoontje ook niet bij de 1ste gaap enz naar bed gedaan werd omdat hij blijkbaar niet moe genoeg was.
Gouden tip geweest hier!!!
Lilah deed het ook al met een week of 2quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik leg haar ook niet langs een lat hoor. Ze moet zich lekker ontwikkelen op haar tempo. Ik vroeg het me alleen af omdat zoveel babies op het kdv met 6 weken dat niet deden en ik schrok een beetje dat ze dat zo deed.
Dat doet Chris zelfs nog niet.. Die laat zich gewoon vallen, en gaat vervolgens tijgeren.. Blijkbaar gewoon geen interesse.. maar daar maak ik me ook geen zorgen om. Elk kind ontwikkeld zich anders. Bij mij kwam het staan, zitten en kruipen vlak na elkaar zo rond de 10 maanden. en rond 13 maanden lopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vroeg me trouwens wel af wanneer ze ongeveer zelf kunnen zitten, niet zo zeer gaan zitten, maar meer dat je ze even neer kan poten.Dat duurt nog wel eventjes denk ik?
Nou het punt is dat ik er gewoon echt niet bij kan en dat het bedje even van de plek af moet.. of in elk geval een flink stuk omhoog gehouden moet worden...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wordt ze zo snel wakker dan? Dat soort kleine dingetjes kan ik vaak nog wel doen, even rechtleggen enzo.
Ik moet zo lachen om het gestress over de 1e verjaardag.![]()
Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen, maar wellicht denk ik daar over 6 maanden heel anders over.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef tinny het volgende:
waar voor is die ui jongens dames? is dat tegen het verstopte neusje?
Dat klinkt goed, voor jullie allebei. Lekker saar de hele dag laten lurken... Misschien dat jij dan sneller van de pijn af bent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
De nacht is goed gegaan, gelukkigIk heb haar om 1 uur nog aangelegd en ze heeft een uur gelurkt. Vanmorgen was zij wel weer koortsvrij en haar eetlust is weer aardig terug, wat mij weer heel goeduitkomt.
En de calamitiet ook in orde?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
De nacht is goed gegaan, gelukkigIk heb haar om 1 uur nog aangelegd en ze heeft een uur gelurkt. Vanmorgen was zij wel weer koortsvrij en haar eetlust is weer aardig terug, wat mij weer heel goeduitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |