abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59310799
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik weet wel dat hier dat jonge meisje van jaar of 15, voor een breezer, of beltegoed of andere nonwaarde-prularia sex te verkrijgen valt. Ik geloof er niets van dat een zwak ondervoed negermeisje te koop loopt met haar doos.

Ik denk dat jy een onredelijk beeld hebt, een aangepraat indoctrinatie beeld.
wat een argumentatie vol met generalisaties en niet gebaseerd op de waarheid zeg.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59311238
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wat een argumentatie vol met generalisaties en niet gebaseerd op de waarheid zeg.
Tsja, een van de redenen dat AIDS in Afrika nog zo'n probleem vormt is juist dat ze er net zulke achterlijke opvatting over AIDS op na houden als TS. Het idee dat AIDS verdwijnt als je een jonge maagd neukt bijvoorbeeld of dat er geen connectie is tussen HIV en AIDS en er dus vrolijk geneukt kan worden zonder condoom.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:05:19 #83
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59311381
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik weet wel dat hier dat jonge meisje van jaar of 15, voor een breezer, of beltegoed of andere nonwaarde-prularia sex te verkrijgen valt. Ik geloof er niets van dat een zwak ondervoed negermeisje te koop loopt met haar doos.
Ja, maar in de feiten achter deze leugen wens je je niet te verdiepen.
quote:
Ik denk dat jy een onredelijk beeld hebt, een aangepraat indoctrinatie beeld.
Zie spiegel.
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:48:08 #84
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59312567
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hmm mijn moeder heeft 2x zo`n kuur onder moeten gaan en die is er gezond uitgekomen echter weet je van te voren dat chemo een ontzettend aanslag op je leven pleegt maar het is tijdelijk en nodig om te overleven daar mag bij gezegd worden dat er steeds betere chemokuren komen die alleen nog een aantal cellen "raken" en zo dus zorgen voor minder ziekte
de vraag is dan waarom was een geluidstherapie - wat 100% slagingpercentage had en miljarden keer preciezer dan chemo - min of meer de nek omgedraaid door de orthodoxie. Échte oplossingen wil de wetenschap niets van weten.

Ik ben van mening dat de gevestigde orde mensen geheel niet beter wil maken. Of iig zó dat men levenslang afhankelijk is van de pillenzwendel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:51:17 #85
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_59312647
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
de vraag is dan waarom was een geluidstherapie - wat 100% slagingpercentage had en miljarden keer preciezer dan chemo - min of meer de nek omgedraaid door de orthodoxie. Échte oplossingen wil de wetenschap niets van weten.
Komt u maar met de peer-reviewed dubbelblinde onderzoeken.
quote:
Ik ben van mening dat de gevestigde orde mensen geheel niet beter wil maken. Of iig zó dat men levenslang afhankelijk is van de pillenzwendel.
‘Gevestigde orde’, wordt het niet eens tijd voor een schopje BNW?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:09:21 #86
52357 Lambiekje
pi_59313165
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tsja, een van de redenen dat AIDS in Afrika nog zo'n probleem vormt is juist dat ze er net zulke achterlijke opvatting over AIDS op na houden als TS. Het idee dat AIDS verdwijnt als je een jonge maagd neukt bijvoorbeeld of dat er geen connectie is tussen HIV en AIDS en er dus vrolijk geneukt kan worden zonder condoom.
omdraaiingen omdraaiingen.. ik ben juist voor een goede oplossing dan mensen beter worden en JA ook negers. Wat de gevestigde orde / wetenschap nu aan het bedrijven is, is gewoonweg rascisme. En eigenlijk wil ik het VEEL harder stellen maar laat ik me maar inhouden. Wat een bekrompen en verdrongen beeld heeft men ... echt. En vooral de Nederelander heeft zo veel fiducie in wetenschap. Wat een doffe ellende.

Als je het eerdere artikel goed heb gelezen weet je dat er dus gewoon natte vinger werk is wie wel en niet aids-stempel krijgt. Er komt GEEN enkele test aan te pas, in sommige afrikaanse landen en Tanzania spant echt de kroon.
Als er wel een test wordt gedaan dan is het een malig een ELISA, wat in Europa/VS dus ongeldig is zo los in z'n eentje.
Wederom kan je niets anders concluderen dat bigfarma racistisch bezig is.

Eerst ondervoeding oplossen en knap drinkwater. Als men nu eerst eens patenten op drinkwater opheffen. Als dat onder controle is dan eens kijken wat het probleem is met hiv/aids (als dat er uberhaupt is). Het KAN gewoon niet zo zijn dan alleen in Zuid-Afrika en contreien het virus zo heftig is. Nu met de geaccepteerde theorie kan je alleen maar concluderen dat het een georacistisch virus is. En dat meen ik.

Waarom is er zo aversie tegen het ondervoeding probleem oplossen, hier op FOK? Uit allerlei onderzoeken, statistieken en feiten blijkt dat DAT juist het probleem is en niets anders.

Dat het via sex overdragelijk is kul want dan zou juist bij ons in Europa een epidemie zijn. Sex en hiv-krijgen is dus een fabel. Bangmakerij. Statistiek ontkracht de hiv-hypothese. Eigenlijk wordt op alle fronten wordt de hypothese onkracht. Het enige wat niet weggaat is de naieve onwetendheid.

Nee het is wel duidelijk wij Europeanen vinden het maar wat leuk om nog steeds Afrika te koloniseren. Dat is nooit weggeweest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:10:53 #87
52357 Lambiekje
pi_59313222
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ja, maar in de feiten achter deze leugen wens je je niet te verdiepen.
[..]

Zie spiegel.
FEIT blijft dat wij sexueel activer zijn een minder monogaam. Het afrika verhaal gaat gewoon niet op en is gewoonweg berustend op drijfzand.
pi_59313304
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

misschien omdat het niet werkte of dat er rare bijeffecten waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_59313602
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

FEIT blijft dat wij sexueel activer zijn een minder monogaam. Het afrika verhaal gaat gewoon niet op en is gewoonweg berustend op drijfzand.
Nee dat is geen feit het is zelfs kwats.

En het gaat idd niet lang duren of dit topic gaat richting bnw
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:16:27 #90
52357 Lambiekje
pi_59315429
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

misschien omdat het niet werkte of dat er rare bijeffecten waren.
nee 100% genezing ..dat is het probleem. Daar valt geen droogbrood aan te verdienen. Mensen moeten chronisch ziek zijn en blijven ...dat is $$$
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:17:20 #91
52357 Lambiekje
pi_59315446
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee dat is geen feit het is zelfs kwats.

En het gaat idd niet lang duren of dit topic gaat richting bnw
waarom is dat quatsch als de cijfers dat stellen?
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:20:54 #92
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_59315550
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom is dat quatsch als de cijfers dat stellen?
Kom jij maar met de cijfers (en over AIDS epidemieën) en over die geluidstherapie en over die wetenschappelijke artikelen die jouw stelling onderschrijven, etc. etc. etc.

Ceterum censeo topicam esse movendam.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_59319923
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee 100% genezing ..dat is het probleem. Daar valt geen droogbrood aan te verdienen. Mensen moeten chronisch ziek zijn en blijven ...dat is $$$
geen enkel medicijn bied 100% genezing dus dat ook niet
pi_59319933
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:20 schreef Iblis het volgende:

[..]

Kom jij maar met de cijfers (en over AIDS epidemieën) en over die geluidstherapie en over die wetenschappelijke artikelen die jouw stelling onderschrijven, etc. etc. etc.

Ceterum censeo topicam esse movendam.
dit dus
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:02:27 #95
111528 Viajero
Who dares wins
pi_59323705
Op zich valt er een heel interessante discussie te voeren over AIDS en over oplossingen, maar ik ga niet verder mijn tijd verspillen aan het beantwoorden van de Nederlandstalige variant van Mbeki, Zuma en dergelijke Afrikaanse leiders.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:46:18 #96
52357 Lambiekje
pi_59326533
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

geen enkel medicijn bied 100% genezing dus dat ook niet
het was geen medicijn het was middels geluidstherapie de grondtoon van de bacterie, het onschadelijk maken. Ik zeg niet dat elke vorm van kanker oplosbaar is maar gros van de reguliere kankers is op die manier te vernietigen.

Overigens is alles middels zijn eigen grondtoon kapot te maken
pi_59326701
Kom eens met je cijfers Lambiekje.
pi_59327336
Oh zijn grondtoon
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:47:23 #99
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59327613
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overigens is alles middels zijn eigen grondtoon kapot te maken
Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden zeg. Als we jou niet hadden...
pi_59328553
Ik poets mijn tanden ook altijd met de grondtoon van tand-bacterien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')