wat een argumentatie vol met generalisaties en niet gebaseerd op de waarheid zeg.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik weet wel dat hier dat jonge meisje van jaar of 15, voor een breezer, of beltegoed of andere nonwaarde-prularia sex te verkrijgen valt. Ik geloof er niets van dat een zwak ondervoed negermeisje te koop loopt met haar doos.
Ik denk dat jy een onredelijk beeld hebt, een aangepraat indoctrinatie beeld.
Tsja, een van de redenen dat AIDS in Afrika nog zo'n probleem vormt is juist dat ze er net zulke achterlijke opvatting over AIDS op na houden als TS. Het idee dat AIDS verdwijnt als je een jonge maagd neukt bijvoorbeeld of dat er geen connectie is tussen HIV en AIDS en er dus vrolijk geneukt kan worden zonder condoom.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat een argumentatie vol met generalisaties en niet gebaseerd op de waarheid zeg.
Ja, maar in de feiten achter deze leugen wens je je niet te verdiepen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik weet wel dat hier dat jonge meisje van jaar of 15, voor een breezer, of beltegoed of andere nonwaarde-prularia sex te verkrijgen valt. Ik geloof er niets van dat een zwak ondervoed negermeisje te koop loopt met haar doos.
Zie spiegel.quote:Ik denk dat jy een onredelijk beeld hebt, een aangepraat indoctrinatie beeld.
de vraag is dan waarom was een geluidstherapie - wat 100% slagingpercentage had en miljarden keer preciezer dan chemo - min of meer de nek omgedraaid door de orthodoxie. Échte oplossingen wil de wetenschap niets van weten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hmm mijn moeder heeft 2x zo`n kuur onder moeten gaan en die is er gezond uitgekomen echter weet je van te voren dat chemo een ontzettend aanslag op je leven pleegt maar het is tijdelijk en nodig om te overleven daar mag bij gezegd worden dat er steeds betere chemokuren komen die alleen nog een aantal cellen "raken" en zo dus zorgen voor minder ziekte
Komt u maar met de peer-reviewed dubbelblinde onderzoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
de vraag is dan waarom was een geluidstherapie - wat 100% slagingpercentage had en miljarden keer preciezer dan chemo - min of meer de nek omgedraaid door de orthodoxie. Échte oplossingen wil de wetenschap niets van weten.
‘Gevestigde orde’, wordt het niet eens tijd voor een schopje BNW?quote:Ik ben van mening dat de gevestigde orde mensen geheel niet beter wil maken. Of iig zó dat men levenslang afhankelijk is van de pillenzwendel.
omdraaiingen omdraaiingen.. ik ben juist voor een goede oplossing dan mensen beter worden en JA ook negers. Wat de gevestigde orde / wetenschap nu aan het bedrijven is, is gewoonweg rascisme. En eigenlijk wil ik het VEEL harder stellen maar laat ik me maar inhouden. Wat een bekrompen en verdrongen beeld heeft men ... echt. En vooral de Nederelander heeft zo veel fiducie in wetenschap. Wat een doffe ellende.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, een van de redenen dat AIDS in Afrika nog zo'n probleem vormt is juist dat ze er net zulke achterlijke opvatting over AIDS op na houden als TS. Het idee dat AIDS verdwijnt als je een jonge maagd neukt bijvoorbeeld of dat er geen connectie is tussen HIV en AIDS en er dus vrolijk geneukt kan worden zonder condoom.
FEIT blijft dat wij sexueel activer zijn een minder monogaam. Het afrika verhaal gaat gewoon niet op en is gewoonweg berustend op drijfzand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, maar in de feiten achter deze leugen wens je je niet te verdiepen.
[..]
Zie spiegel.
misschien omdat het niet werkte of dat er rare bijeffecten waren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de vraag is dan waarom was een geluidstherapie - wat 100% slagingpercentage had en miljarden keer preciezer dan chemo - min of meer de nek omgedraaid door de orthodoxie. Échte oplossingen wil de wetenschap niets van weten.
Ik ben van mening dat de gevestigde orde mensen geheel niet beter wil maken. Of iig zó dat men levenslang afhankelijk is van de pillenzwendel.
Nee dat is geen feit het is zelfs kwats.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
FEIT blijft dat wij sexueel activer zijn een minder monogaam. Het afrika verhaal gaat gewoon niet op en is gewoonweg berustend op drijfzand.
nee 100% genezing ..dat is het probleem. Daar valt geen droogbrood aan te verdienen. Mensen moeten chronisch ziek zijn en blijven ...dat is $$$quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
misschien omdat het niet werkte of dat er rare bijeffecten waren.
waarom is dat quatsch als de cijfers dat stellen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee dat is geen feit het is zelfs kwats.
En het gaat idd niet lang duren of dit topic gaat richting bnw
Kom jij maar met de cijfers (en over AIDS epidemieën) en over die geluidstherapie en over die wetenschappelijke artikelen die jouw stelling onderschrijven, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom is dat quatsch als de cijfers dat stellen?
geen enkel medicijn bied 100% genezing dus dat ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee 100% genezing ..dat is het probleem. Daar valt geen droogbrood aan te verdienen. Mensen moeten chronisch ziek zijn en blijven ...dat is $$$
dit dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Kom jij maar met de cijfers (en over AIDS epidemieën) en over die geluidstherapie en over die wetenschappelijke artikelen die jouw stelling onderschrijven, etc. etc. etc.
Ceterum censeo topicam esse movendam.
het was geen medicijn het was middels geluidstherapie de grondtoon van de bacterie, het onschadelijk maken. Ik zeg niet dat elke vorm van kanker oplosbaar is maar gros van de reguliere kankers is op die manier te vernietigen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
geen enkel medicijn bied 100% genezing dus dat ook niet
Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden zeg. Als we jou niet hadden...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Overigens is alles middels zijn eigen grondtoon kapot te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |