Tegan valt op lange mannen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat er knap is aan Van der Sar?! Alles. Van der Sar is wel mijn type (als ik er een zou hebben), scharrel lijkt er ook wel op. Maar los daarvan is hij ook nog een held!
schle·mie·lig (bijvoeglijk naamwoord; schlemieliger, schlemieligst)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje een schlemielig type , als ik eerlijk ben.
Dat ook wel ja! Moet wel helemaal weg kunnen kruipen in zequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:41 schreef Tegan het volgende:
schle·mie·lig (bijvoeglijk naamwoord; schlemieliger, schlemieligst)
1 ongelukkig, sneu
Verklaar u nader...
Leuk tandwiel. Gebruik tinypic maar, werkt beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk, voor niemand. Als ik iemand moet noemen:
[ afbeelding ]
Een doorsnee avond met jou dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo'n spektakelstuk zal het echt niet worden hoor.
Wacht, zoals ik alles voorbereid kan ik hier ook al wel vast een verslag van de avond doen:
Niki komt hier een dag later melden dat ik in real life eigenlijk best wel een relaxte en aardige gozer ben, dat ze een toffe avond heeft gehad en dat we nog wel vaker wat gaan drinken.
Vervolgens kom ik melden dat ik ook een lachen avond heb gehad en heel blij ben met mijn zelfgekleide asbak en vraag ik of iemand een oven heeft om hem af te bakken.
Er is niet geneukt, de analyse liep nogal spaak aangezien we meer aan het ouwehoeren waren en we leven allebei nog lang en gelukkig.
Nouja, Van der Sar zou ik niet ongelukkig/sneu noemen, beetje slungelig/lang/nerdig daardoor oke. Maar dat is ook wel schattig, vind ik danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, van die lange dunne mannen vind ik dat gewoon.
Fortune City...jawelquote:
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Enige overeenkomsten zijn blank, (veel) lang(er dan ik) en ouder. Maar eigenlijk maakt het me niet uit. Mijn zwak is wel een accent.
dat verschilt per dag??quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:58 schreef Feitosa het volgende:
Al mijn exen waren compleet verschillend, afgezien van het feit dat ze grote borsten hadden. Oh, en allen hadden lang haar.
Tja, mooier kan ik het niet maken.
Oh, maar dan is elke man onderhand een grote vent. Dacht dat je zelf vrij lang was.quote:
Ach, scheelt weer geschuurde knietjes voor de vrouw.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef m-niki het volgende:
ik vind het persoonlijk altijd iets raars hebben ofzo... zo'n kerel van 1.95 met een meisje van krap 1.65... ziet er gewoon niet leuk uit... maar dat zal per persoon weer verschillen denk ik
Ja, ik vind het ook geen gezicht als ik het zie. Maar als ik het zelf ben boeit het me eigenlijk helemaal niet. Wel met zoenen beetje vervelendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef m-niki het volgende:
ik vind het persoonlijk altijd iets raars hebben ofzo... zo'n kerel van 1.95 met een meisje van krap 1.65... ziet er gewoon niet leuk uit... maar dat zal per persoon weer verschillen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |