Ach, scheelt weer geschuurde knietjes voor de vrouw.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef m-niki het volgende:
ik vind het persoonlijk altijd iets raars hebben ofzo... zo'n kerel van 1.95 met een meisje van krap 1.65... ziet er gewoon niet leuk uit... maar dat zal per persoon weer verschillen denk ik
Ja, ik vind het ook geen gezicht als ik het zie. Maar als ik het zelf ben boeit het me eigenlijk helemaal niet. Wel met zoenen beetje vervelendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef m-niki het volgende:
ik vind het persoonlijk altijd iets raars hebben ofzo... zo'n kerel van 1.95 met een meisje van krap 1.65... ziet er gewoon niet leuk uit... maar dat zal per persoon weer verschillen denk ik
mooie kerel iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik had al een tijdje over Van der Sar
!
Nouja, je hoeft niet super-burgerlijk te zijn. Maar de jongens van mijn eigen leeftijd zijn echt nog kleine mannen met hun computerspelletjes en 'pranks'. Gewoon, iemand die iets te vertellen heeft, beetje inhoud. Zeg maar geen South Park humor maar Dit Was Het Nieuws humor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:14 schreef Feitosa het volgende:
Tja, wat vind jij volwassen?, van die zuurpruimen die op hun 24ste al pretenderen volwassen te zijn en zich opperburgerlijk gaan gedragen en al zeuren als je een flauw grapje maakt?
Soooow ik vind dit was het nieuws echt suf man.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft niet super-burgerlijk te zijn. Maar de jongens van mijn eigen leeftijd zijn echt nog kleine mannen met hun computerspelletjes en 'pranks'. Gewoon, iemand die iets te vertellen heeft, beetje inhoud. Zeg maar geen South Park humor maar Dit Was Het Nieuws humor.
Tja, dan vallen er veel af. bijna al mijn vrienden spelen computerspelletjes, zelfs degenen met de topbanen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft niet super-burgerlijk te zijn. Maar de jongens van mijn eigen leeftijd zijn echt nog kleine mannen met hun computerspelletjes en 'pranks'. Gewoon, iemand die iets te vertellen heeft, beetje inhoud. Zeg maar geen South Park humor maar Dit Was Het Nieuws humor.
Maar ben jij dan wel van hetzelfde kaliber? Iemand die zelf beetje weet wat er speelt in de wereld? Je moet ook wat te bieden hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik val je niet aan hoor..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
Jongens, niet zo in de aanval. Tuurlijk mag je van computerspelletjes houden. Probeerde alleen beetje mijn punt over te brengen. Het is niet zo zwart-wit uiteraard. Idem met SP en DWHN.
Nouja. Ik zal niet zeggen dat is over alles mee kan praten, maar ik ben niet wereldvreemd. Er moet gewoon een leuk gesprek kunnen zijn. Je hoeft niet alles te weten om dan mee te kunnen praten. En de ander kan mij dan ook dingen bijbrengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar ben jij dan wel van hetzelfde kaliber? Iemand die zelf beetje weet wat er speelt in de wereld? Je moet ook wat te bieden hebben natuurlijk
Fijne wedstrijd!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Logician het volgende:
* Lips gaat weer op de bank hangenspanje rusland was om te huilen ben benieuwd of deze wedstrijd minder genant zal zijn
![]()
"Oranje scoort wél" lijkt me wel aardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef Q. het volgende:
Lekker waardeloze titel, MNR. Je had iets kunnen doen met 'scoren'. Toch.
. Hoe is ie met jouw singleheid?
lolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
"Oranje scoort wél" lijkt me wel aardig.
Ja idd er moet gewoon ook een leuk gesprek mee te voeren zijn met inbreng van de ander.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:31 schreef Tegan het volgende:
Doeg Logi.
[..]
Nouja. Ik zal niet zeggen dat is over alles mee kan praten, maar ik ben niet wereldvreemd. Er moet gewoon een leuk gesprek kunnen zijn. Je hoeft niet alles te weten om dan mee te kunnen praten. En de ander kan mij dan ook dingen bijbrengen.
Haha dat verklaart idd een hoopquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
kut... geen donker haar, geen donkere ogen en geen krullen.. damn.. dat betekend dus dat mijn potentiele doelgroep maar 1% van vrouwelijk Nederland is??
Uhrmmm, dat wordt vissen met een handgranaat ipv een haakje dan
Geniaal. Hoe is het met jouw singleheid, IR?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
"Oranje scoort wél" lijkt me wel aardig.
Hoe is het met de jouwe?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Geniaal. Hoe is het met jouw singleheid, IR?
Officieel nog aanwezig alhoewel ik niet verwacht dat dat nog lang gaat duren. Het gaat heel goed.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Officieel nog aanwezig alhoewel ik niet verwacht dat dat nog lang gaat duren. Het gaat heel goed..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:46 schreef Q. het volgende:
Moet je nagaan hoe kansrijk het allemaal is! Als zelfs ik positief ben!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Officieel nog aanwezig alhoewel ik niet verwacht dat dat nog lang gaat duren. Het gaat heel goed..
Alles op zijn tijd. Jij weet al een boel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Logician het volgende:
[..]wij willen wel alles horen natuurlijk!
Waarom dan sorry?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ja, weet ik niet. Gewoon weer beste vriendjes, denk ik?
Hiervoor:quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. Misschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn.
Ik zou hem ff laten zwetenquote:
Compliment en kritiek in 1!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lief. Je moet niet zo beschikbaar zijn.
inkoppertje...maar mogelijk met een kern van waarheidquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Thanks dawgquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto van je haar, Nexie!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Nexie het volgende:
[..]
Compliment en kritiek in 1!
Mijn haar > Van der Sar's haar denk
Edit: maar hij is dan ook ouder. Ik wil niet ouder worden
"Oranje scoort er drie op een avond" kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Geniaal. Hoe is het met jouw singleheid, IR?
Had ik helemaal hieroverheen gelezen, Q. Stats willen we!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zomaar in het openbaarquote:
Haha, dat hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:17 schreef Tegan het volgende:
In dat geval houd ik wel even mijn mond. Hoe is het met u dan dawg? Geen leuke vrouwen ontmoet laatst, op verjaardagen ofzo
?
Mensen laten zweten kan ik maar op een manier.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:22 schreef Nexie het volgende:
[..]
Niet zomaar in het openbaar
Het is donker... maar niet krullend![]()
Ik vind wel dat je die vriend snel vergeeft trouwens, misschien een goed idee om 'm een beetje te laten zwetenHoewel ook dat een bekende karaktereigenschap is, jij vrouwelijke (en kleinere) Nexie
Ze moeten bij jou wel erg snel terug smsen!?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al teruggesmst, maar hij laat niets van zich horen, dus ik begin m weer te haten.
Maar als je ergens over begint, moet je het verhaal wel afmaken he.
Oh boy, durf 't niet eens te vragen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen laten zweten kan ik maar op een manier.
Je had niet moeten sms'en, vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al teruggesmst, maar hij laat niets van zich horen, dus ik begin m weer te haten.
Ja, heb jij daar nou ook altijd zo een hekel aan?quote:Maar als je ergens over begint, moet je het verhaal wel afmaken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |