Scheelt dat er nu geen scheidsrechters uit Qatar en Nieuw Polynesie fluiten zulks een WK>quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
Eens, een verademing t.o.v. het WK 2006, dat was echt DRAMA.
Hier zijn de scheidsrechters zeer goed bezig!
In de tweede helft werd iemand toch wel degelijk onterecht teruggefloten. Of zijn we dat alweer vergeten? Vink floot niet bijzonder. Of je nu een strafschop of corner aanduidt, je moet ze beiden geven als dat terecht is. Vink deed dat niet, zwak.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Klopt scheidsrechters zijn scherp!
Er wordt ook erg goed gevlagd trouwens!
Prachtig moment was dat inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
Die blik tussen die Zweed en die Italiaan vanavond sprak boekdelen: eigenlijk had je een tweede gele kaart moeten hebben en je weet het zelf ook wel, maar ik ga de wedstrijd daarmee niet beïnvloeden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:30 schreef MarkNMGN het volgende:
hoe zat t tnou met die goal van v nistelrooy, buitnepsel of niet?
ik hoodree om me heen dat die gast zonder toestemming buiten de lijn was gaan liggen.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:27 schreef BUG80 het volgende:
Van Hanegem zit nu thuis twee dvd's in elkaar te knutselen:
deel 1: Hoe het niet moet
deel 2: Hoe het wel moet
Die is er overigens wel. Bij een wegwerpgebaar naar de scheidsrechter moet er geel getrokken worden, shirtjes trekken rond het strafschop gebied moet zwaarder bestraft worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:36 schreef okee6 het volgende:
Het scheelt sowieso dat er geen speciale kaartinstructie is.
opmerking van de dag.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:27 schreef BUG80 het volgende:
Van Hanegem zit nu thuis twee dvd's in elkaar te knutselen:
deel 1: Hoe het niet moet
deel 2: Hoe het wel moet
Mwah, ik heb volgens mij elke Italiaan wel een overtreding zien maken die rood waardig wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Viel mij ook al op ja. Natuurlijk hier en daar een kleine inschattingsfout bij een overtreding maar nog geen echte "BLIND PAARD!!!" momenten.
Dan wordt daar niet naar gehandeld. Een wegwerpgebaar naar de leidsman hoort sowieso niet en In zwaarder straffen zie ik wat anders dan een vermaning.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Sora het volgende:
[..]
Die is er overigens wel. Bij een wegwerpgebaar naar de scheidsrechter moet er geel getrokken worden, shirtjes trekken rond het strafschop gebied moet zwaarder bestraft worden.
Aha, het is dus beleid om minder snel kaarten te trekken. Jammer. Onsportief gedrag (shirtje trekken) moet je bestraffen.quote:Platini tevreden over verloop EK
woensdag 11 juni 2008 19:00
(Novum) - Michel Platini is zeer te spreken over de gebeurtenissen op en buiten het veld tijdens het Europees kampioenschap voetbal in Oostenrijk en Zwitserland. De voorzitter van de Europese voetbalbond Uefa liet dit woensdag weten, nadat een dag eerder de eerste ronde in de poulefase was afgerond. 'Er worden veel minder kaarten gegeven dan vier jaar geleden en in en om de stadions hing een uitstekende sfeer.'
Over een 'kort-door-de-bocht- conclusie gesproken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Aha, het is dus beleid om minder snel kaarten te trekken. Jammer. Onsportief gedrag (shirtje trekken) moet je bestraffen.
tja dat ellendige grootkapitaal ook atlijd. Heb je ook nog IETS om dat te onderbouwen ipv gewoon een loze kreet hier de ruimte in te knallen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, de grote landen worden stelselmatig gematst. Zoals zojuist Portugal. Tegen grote landen wordt veel minder snel een kaart uitgedeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |