en die werden in de competitie ook gewoon keurig 2e, dus dat lukt NL dan ook wel en met Engelaar en wat PSV-ers in de gelederen, worden we gewoon kampioen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb Ajax afgelopen seizoen ook wel een paar goeie wedstrijden zien spelen....
Het was de eerste wedstrijd en Roemenie werd vooraf door alledrie de teams beschouwd als het team waar tegen je geen punten moet laten liggen. Zonder andere gespeelde wedstrijden in de poule moet je dus concluderen dat Frankrijk 2 dure punten heeft laten liggen want met zo'n mentaliteit win je geen enkele pot.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
weinig, want ik kan me niet voorstellen dat men bij het Franse team nu blij is met dat ene puntje. Hoewel iedereen over elke poule-genoot met veel respect spreekt, ziet men Roemenie toch een beetje als het zwakke broertje in de poule waarvan gewonnen moet worden om niet teveel geforceerd te moeten spelen tegen bijvoorbeeld Italie. Het lag meer aan Roemenie dat die Fransen niet uit de verf kwamen.
Toch ga ik er vanuit dat we niet echt echte Franse elftal aan het werk hebben gezien, maar zich inhouden, daar geloof ik geen zak van.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hebben al aangegeven zich te hebben ingehouden tegen Roemenie.
Maar Frankrijk weet dat ze dit moeten winnen. En ze waren niet voor niets 2e op het EK, dus zo makkelijk zal het wel niet worden. Het is een ander team dan Italië dus de wedstrijd zal ook anders gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef dieselnoi het volgende:
We gaan ze gewoon oprollen. Ik verwacht gewoon een 7-1 uitslag. Geem grap. Die Fransen zijn nog slechter dan de Italianen. Ongelofelijk hoe dramatisch ze speelden tegen Roemenie.
Kan gewoon niet anders dan dat Nederland ze afdroogt.
als roemenie geen reet voorstelde, waarom spelen ze dan gelijk tegen Frankrijk ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Bonifatiuz het volgende:
Roemenië heeft in de kwalificatieronde gelijkgespeeld en gewonnen van Nederland. Roemenië stelde geeen reet voor tegen Frankrijk. Conclusie: Frankrijk wint met 20-0 van Nederland.
Right,quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar de fransen moeten, zijn gewaarschuwd en hebben al aangegeven zich te hebben ingehouden tegen Roemenie.
Quote nummer tig, hey ik heb het niet verzonnen hoor, ik citeer ook alleen maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
Right,
wat is dat voor een kutsmoes dan?
Dat zag ik ook toen de reactie er al stond. Maar als Nederland het spel vast weet te houden dan kan het makkelijk 2/3 - 0 worden. Henry is totaal niet in vorm, en Viera is ook weinig toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Quote nummer tig, hey ik heb het niet verzonnen hoor, ik citeer ook alleen maar.
Benzema is frans-algerijns, nerd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Benzema - Boulahrouz
Beide Marokkaans...
Denk dat je eerder het onderscheid moet maken tussen berbers en arabieren, dan tussen algerijnen en marokkanen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Alulu het volgende:
Karim Benzema is van Algerijnse ouders. Dat maakt net dat beetje 'pit' verschil of je Algerijn of Marokkaan ben.
Algerijnen zijn de echte slopers, Mokers kijken eerst of er wat te halen valt.(Toch BSB?)
Oh sorry, mijn nederige excusesquote:
Nee, Bosvelt is relaxt wou je zeggenquote:
Je hebt een irritánte avatar, dat ik veel posts heb verandert daar niets aan.quote:
...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt een irritánte avatar, dat ik veel posts heb verandert daar niets aan.²
Marokkanen zijn over het algemeen meer de voetballers, Zidane is wat dat aan gaat de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Alulu het volgende:
Karim Benzema is van Algerijnse ouders. Dat maakt net dat beetje 'pit' verschil of je Algerijn of Marokkaan ben.
Algerijnen zijn de echte slopers, Mokers kijken eerst of er wat te halen valt.(Toch BSB?)
Als wij winnen van Frankrijk, dan zijn we groepswinnaar, tenzij Roemenie van Italie wint en daarna van ons.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het enige 100%'je is om van zowel Frankrijk als Roemenie te winnen. Gewoon geen geouwehoer.
Samir Nasri is wel een Frans-Marokkaans geloof ikquote:
Nope ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Samir Nasri is wel een Frans-Marokkaans geloof ik
WTF ook Frans-Algerijnsquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope ook niet![]()
Is ook Frans/Algerijns.
Nouja Ribery mag je inmiddels wel een moslim noemen. Die is getrouwd met een Algerijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
WTF ook Frans-Algerijns
Spelen alleen maar algerijnen, Negers (afrikanen)
Alleen Ribery en Coupet Toulan(ofzo) en Sagnol zijn puur Fransmannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |