Hehehehe, I wouldn't be so surequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef nappei het volgende:
Allez les Bleus
On va écraser ces opportunistes hollandais...
zwaar offtopic/quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mooi onderschrift wdn
Hier te horen:quote:Os iusti meditabitur sapientiam,
Et lingua eius loquetur indicium.
Beatus vir qui suffert tentationem,
Quonium cum probates fuerit accipient coronam vitae.
Kyrie, ignis divine, eleison
O quam sancta, quam serena,
quam benigna, quam amoena
O castitatis lilium
La dent de fin:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef nappei het volgende:
Allez les Bleus
On va écraser ces opportunistes hollandais...
optimisme is een goede eigenschap en daarbij als de Fransen blijven spelen zoals gisteren en ze Boula of Gio op Ribery zetten is er niks aan de handquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef Game_Error het volgende:
Mensen hebben wel erg veel vertrouwen inj osn elftal ineens, desalniettemin is het geniaal wat ze gister hebben laten zien natuurlijk
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef Longmen het volgende:
Nu waken voor oppurtunisme. Waarom denk ik dat NL vrijdag weer met beide benen op de grond word gezet?
Marco verras me nog een keer en speel nog zo'n pot. Een overwinning en je zit al in de volgende ronde.
Wat bedoel je met 50%? Want er zijn 3 mogelijke uitslagen: winst, gelijk, verlies.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
ff rekenen dan.
Na 2 wedstrijden (als nl wint en italie wint)
NL - 6
It - 3
Fr - 1
Roe 1
Klopt dus iddwant zelfs al zou roem tegen it 0-0 worden komt roe op 2 punten. Maar dan kunnen ze nog maar max op 5 punten kunnen komen.
Oftewel:
winst = 100%
Gelijk spel is = 50%
Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gisterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef versteegrob het volgende:
Gallas: 'Remmen los tegen Oranje'
Geschreven op dinsdag, 10 juni om 15:31
"We speelden met de rem erop, wij wilden absoluut geen doelpunt tegen krijgen. We moesten een verliespartij voorkomen," aldus de verdediger tegenover de Earth Times.
Maar wij hoeven niet... Zij moeten wel. Vooral als Italie gewoon wint van Roemenie in de eerste wedstrijd vrijdag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:57 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik zeg; tegen Frankrijk er nog een keer vol tegenaan gaan. Houdt het momentum vast en verras de andere teams nogmaals met mooi spel. Tegen Roemenië zit het dan met 6 punten zo goed als zeker en dan zien we wel.
Ookal lijkt me dat het vrijdag toch echt anders zal lopen dan gister. Italië werd duidelijk overrompeld, maar dat zal bij Frankrijk, hoewel zij zeer matig speelden tegen Roemenië, toch wel wat anders gaan vrees ik...
Tsja, je moet wat zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:46 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gisterWat een onzin zeg. De eerste partij van een zware groep ingaan met de gedachte om het tot een gelijkspel te laten eindigen
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:43 schreef IHVK het volgende:
Bij nader inzien 12-0 lijkt me een meer reële schatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |