Met Nederlands commentaar? Of is die ook met een Engelse commentator?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al 24 uur
*kuch* binsearch *kuch* zoek op *kuch* nederland *kuch*
Het staat dan ook in de sterren geschrevenquote:
Preciesquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het staat dan ook in de sterren geschreven
Domenech is echt
Engels.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Version1 het volgende:
[..]
Met Nederlands commentaar? Of is die ook met een Engelse commentator?
Ook een aardige gok. Het moet dan ook wel meteen gaan lopen. Die 4 wijzigingen kan er ook ook goed voor zorgen dat iedereen nog steeds wat ronddwaalt bij de Fransen en dan denk ik dat Nederland er vrij snel doorheen kan snijden. Die combinaties lopen namelijk wel al goed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
4 wijzigingen!
Ja, een gok. Goed moment ook om dat aan te kondigen. Inderdaad, Italië 7 wijzigingen. Zie topic Forza Italia.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook een aardige gok. Het moet dan ook wel meteen gaan lopen. Die 4 wijzigingen kan er ook ook goed voor zorgen dat iedereen nog steeds wat ronddwaalt bij de Fransen en dan denk ik dat Nederland er vrij snel doorheen kan snijden. Die combinaties lopen namelijk wel al goed.
(Italianen met 7!!!! wijzigingen)
Dat is zeker ook bij Italië gedaanquote:
dacht precies het zelfdequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk is het veld trouwens niet zo'n waterpartij als bij Zwitserland vs Turkije, ik zie dat eerder in het nadeel van NL dan van Frankrijk.
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zowel de Fransen als de Italianen hebben in het recente verleden de vernedering mogen proeven om na de eerste ronde naar huis te kunnen.
Ik denk dat die Fransen nog geen fractie van een seconde hebben gedacht: ach, eerste wedstrijd effe aftasten, en dan tegen die hollanders en die italianen effe 6 punten halen.
Nee, lijkt me heel sterk. Heel dapper, maar zeer onwaarschijnlijk.
Indien Italie van Roemenie wint is 1 punt genoeg tegen Frankrijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 03:10 schreef kraakschandaal het volgende:
Gewoon van Roemenie winnen zal niet zo makkelijk gaan, elke wedstrijd in deze poule is een zware.
Weet je wat ideaal is? Winnen van frankrijk, italie speelt gelijk tegen roemenie, roemenie wint tegen het b-elftal van Nederland.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Indien Italie van Roemenie wint is 1 punt genoeg tegen Frankrijk.
Krijg je deze stand:
Nl 4
It 3
Fr 2
Ro 1
Dan ook minimaal 1 punt tegen ROE en we zijn door (samen met of Frankrijk of Italie).
Dit zou toch wel ideaal zijn:
NL 6
Roe 4
Fra 1
Italie 0![]()
![]()
Maar als Roemenie gelijk speelt staan ze nog 2de met 2 punten. Kwestie van verliezen met een 5-6 ofzo of een 9-10 en Roemenie is door samen met ons
Dat is te MOOI om waar te zijn, dus helaasquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:13 schreef wdn het volgende:
Dit zou toch wel ideaal zijn:
NL 6
Roe 4
Fra 1
Italie 0![]()
![]()
Maar als Roemenie gelijk speelt staan ze nog 2de met 2 punten. Kwestie van verliezen met een 5-6 ofzo of een 9-10 en Roemenie is door samen met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |