abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:23:53 #201
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59565060
Oh God wat een vergaarbak van triestheid dit. .

Ik voel me ineens zo verdomde volwassen in m'n relaties.
Ik ga naar huis.
pi_59567475
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef nietzman het volgende:
Oh God wat een vergaarbak van triestheid dit. .

Ik voel me ineens zo verdomde volwassen in m'n relaties.
Ik vind het zelf ook behoorlijk triest van haar kant hoor, had dit nooit verwacht toen ik er aan begon...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_59609002
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.

hallo, ik ben dus die G..
het verhaal zoals 'R' het verteld klopt niet.

even ter makkelijkheid..
G= Kim (ik)
R=Delano
K=Sarah het meisje

(ik heb net contact gehad met Sarah, even gebeld, want ik las deze topic en de helft is gewoon niet waar.)
dus daarom het verhaal vanuit mijn en Sarah's kant.

op een avond verveelde ik en sarah ons, toen hebben we wat mensen uit mijn telefoonlijst gebeld/gesmst.
waaronder ook delano.
ik had zelf op dat moment ruzie met delano omdat delano een stalker is, hij laat je nooit meer met rust. en daar heeft sarah nu ook last van.

sarah heeft die avond inderdaad de hele tijd met delano op msn gezeten. (wat zij hiervan vond heb ik niet gehoord.)

verder hebben ze veel gesmst en gebeld.
Op den duur begon het sarah te vervelen omdat delano zoveel contact met haar zocht.
ik moest dit van sarah zeggen tegen delano omdat ze het zelf niet helemaal durfde/wilde..
het is inderdaad uit gegaan dit ook omdat ik me er mee bemoeide.
delano had na 2 dagen contact via msn en sms gelijk het gevoel dat sarah zijn vriendin was. dit is zij nooit geweest.

sarah heeft hem gedumpt omdat het niet haar type is. verder moest ik van haar melden dat ze niet met hem heeft gezoent en ook niet heeft aangeboden dat hij bleef slapen, dit dwong hij zelf bij haar op.
ik heb veel smsjes gestuurt maar dit was om delano te waarschuwen maar hij werd boos en daardoor
heb ik op een gegeven moment ook lullige dingen gestuurd naar hem. omdat hij het niet inziet.
verder vind ik heb nog helemaaaaaal niet volwassen, dit las ik in een van zijn reacties..

mochten er nog vragen zijn.. meld het maar. maar het verhaal zit niet in elkaar zoals delano het beschrijft.

[ Bericht 9% gewijzigd door K_LOVES_U op 22-06-2008 20:52:43 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 20:40:36 #204
215963 sexxi
arsènal
pi_59610176
dit verhaal begint nu pas echt leuk te worden
even wachten op verdere reacties
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_59610505
haha nou, ik vind het niet egt leuk.. ik word overal maar een beetje in meegezogen..
  zondag 22 juni 2008 @ 20:54:03 #206
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59610510
Dit topic delivers! TVP voor amusementswaarde
pi_59611123
Kim tyfusleugenaar Als iemand bovenop mij klimt en me zoent dan noem ik dat niet opdringen van mijn kant hoor, eveneens als "je kan anders wel blijven slapen" dus je bent weer lekker bezig met liegen maarja dat ben ik wel van je gewent. Oja en mij een stalker noemen? hahahaha domme doos, even voor de duidelijkheid ik en Kim kregen ruzie nadat ik wat aan haar vroeg op msn, en zij niet reageerde, waarop ik het nog veel vaker vroeg, maar er kwam niet 1x een reactie (dus ook niet: hou ff op) en dan noemt ze mij een stalker? Achja domme muts, je kan ook niet helder denken maarja dat begrijp ik wel met die domme kop van jou. Oja en Sarah heb ik "gestalkt" omdat ik me zorgen maakte over dr, omdat ik r niet te pakken kon krijgen, nog zoiets Maarja, zielige kutsletjes zijn jullie, dat je het even weet
pi_59611151
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef K_LOVES_U het volgende:
haha nou, ik vind het niet egt leuk.. ik word overal maar een beetje in meegezogen..
Tss, t was jou plan, hoer.
pi_59611527
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:39:13 #210
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59611627
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
Je nickname en onderschrift stroken niet echt met je postgedrag
pi_59611788
*pakt een jaarvoorraad popcorn en gaat er eens goed voor zitten

En oja TS, de volgende keer je niet meer zo laten inpalmen door wie dan ook.

- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet? En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.

- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in! Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!

Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.

Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
pi_59611826
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.

Oja en wel vaag dat als niemand me "wil" dat Sarah wel bovenop me ging liggen en mij zoende (ja echtwaar, zij startte de 1e zoen), als dat niks betekend ben je ook vaag
pi_59611861
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:

- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet? En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.

- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in! Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!

Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.

Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
I know, ik had ook al het gevoel dat er iets goed mis was, vandaar dit topic in de 1e plaats. Als ik op me gevoel was afgegaan had ik haar gewoon gedumpt en was alles een stuk makkelijker geweest, maarja, ik onthoud t voor de volgend keer
pi_59611899
Oja ik kan er nu trouwens keihard om lachen hoe zielig het eigenlijk is, het doet me (gelukkig) niets meer.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:50:56 #215
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59611951
Ach, meisjes van die leeftijd kunnen echt tot heel veel in staat zijn. Als ik soms zie wat voor lage streken m'n zusje allemaal uithaalt...

Ze gaan ze zich als bitch gedragen zodat ze hun onzekerheid kunnen camoufleren. Niet teveel van aantrekken, uiteindelijk komen ze erachter dat het zo niet werkt.
pi_59612002
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:

het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.

en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:53:18 #217
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612030
Puik topic.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59612065
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Ludootje het volgende:
Ach, meisjes van die leeftijd kunnen echt tot heel veel in staat zijn. Als ik soms zie wat voor lage streken m'n zusje allemaal uithaalt...

Ze gaan ze zich als bitch gedragen zodat ze hun onzekerheid kunnen camoufleren. Niet teveel van aantrekken, uiteindelijk komen ze erachter dat het zo niet werkt.
Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.
pi_59612079
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.

Oja en wel vaag dat als niemand me "wil" dat Sarah wel bovenop me ging liggen en mij zoende (ja echtwaar, zij startte de 1e zoen), als dat niks betekend ben je ook vaag

tuurlijk ben ik een lelijk rot wijf.. en jij valt jij op lelijke rotwijfen.. want een jaar geleden vond je me nog leuk...
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 21:55:54 #220
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612100
Kim, pest Delano niet eens zoveel.

(Ik ben R.)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_59612104
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.

maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
pi_59612110
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.

en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
Nog zon mooie leugen, mja Sarah heeft me zelf MEERDERE KEREN toegegeven dat het allemaal een grap was om mij zo veel mogelijk pijn te doen. Dus ontken nou niet dingen waar je niks over weet, domme trut.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:57:45 #223
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612148
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
Jij bent eigenlijk heel zielig
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59612153
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.
Overigens heb ik jou nooit leuk gevonden, waar slaat dat nou weer op, aandacht tekort ofzo?
pi_59612159
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:
Kim, pest Delano niet eens zoveel.

(Ik ben R.)
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!
we waren eerst redelijk goede vrienden..
maar het is dus zo afgelopen en hij wil ook niet normaal met me praten..
want hij blokkeerd alles van me..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')