Ik denk dat als je de OP leest en je er zelf bij betrokken bent je jezelf er hoe dan ook wel in herkent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Extra gedaan, zodat ze ookal zou ze het gelezen hebben, zich er niet in herkent zou hebben, omdat ze nou eenmaal met een S begint.
Dus alles is nep, ze zeikt je 10 minuten lang af en daarna wil jij nog een knuffel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou het eindige met van mij kant:
"Mag ik dan nog een knuffel?" (ja sorry dat vond ik gewoon een goed afscheid idee)
En zij liep naar me toe, en liet zich helemaal hangen zegmaar, totaal niks van haar kant dus.
Vervolgens zij ik: "dan ga ik maar," en zij:
"Doei"
Overigens had ze daarvoor ongeveer 10 minuten gerateld over wat er allemaal niet goed aan me was en waarom ze zich zo ongemakkelijk bij me voelde. (OMFG hoe kan je dan zo bij iemand liggen?)
Ja goeie ja, weet ook niet waaromquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus alles is nep, ze zeikt je 10 minuten lang af en daarna wil jij nog een knuffel?
Staan vast wel op sugababesquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar nu is het wachten op de pics van de desbetreffende chicks
Inderdaad, daar moeten wel te vinden zijn... Ben benieuwd of ze hier nog een keer wat posten, dan is het feest compleet.quote:
Ja laten we hun profielen zoeken en zorgen dat ze niemand anders zo kinderachtig kunnen playen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten wel te vinden zijn... Ben benieuwd of ze hier nog een keer wat posten, dan is het feest compleet.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:43 schreef Belsezar het volgende:
Ja TS, geef is ff de woonplaats van die wijven...
Haha, wat zijn je eerste plannen met ze??quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Netstorm het volgende:
[..]
ik ga ze opzoeken op hyves en ze helemaal kapot maken!
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:52 schreef RedGuy het volgende:
Jonge meisjes (16 jaar) zijn vaak makkelijk in te palmen.
Ik stel voor, dat beste MSN-versier () ze zover krijgt om zich uit te kleden op de webcam en die op internet te zetten, met de vriendelijke groeten van R.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Heb je geen hyves van hun TS? Ik wil wel eens ff kijken wat voor slettebakken dit waren.
Zeker geen medelijden, no mercy... Zo hard mogelijk op hun bek laten gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef RedGuy het volgende:
En vooral niet medelijden met ze hebben, want ze verdienen het om totaal vernederd te worden.
Ik weet niet wie ik de grootste schijnheil vind; G of K.
Het beste is om de lelijkste te nemen, die is vaak het meest onzeker en trekt dan meestal het snelst haar kleren uit na wat lieve woordjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |