OK. Alle gekkigheid terzijde; je hebt niets aan commentaar als 'whoa, neuken' of 'onbetrouwbare bitches'. Die dingen had je ook al door.
Je hebt er, denk ik, meer aan als mensen je vertellen
waarom je een bord voor je kop hebt.
Dit is de reden:
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef delano.888 het volgende:[..]
Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)
Je denkt te veel dat jij je best moet doen om haar te 'houden'. Dat is een veel voorkomende misconceptie.
Ja, vrouwen klagen wel eens dat ze willen dat hun vriend wat liever tegen ze is, wat meer naar ze luistert, etc. Daar is een simpele verklaring voor. Vrouwen vallen op 'sterke' mannen ('eikels', volgens de mannen die zelf minder assertief zijn), en 'sterke' mannen willen wel een eigen mening (lees: een andere dan die van de dame) hebben. Daar wordt dus over gemekkerd. Merk overigens ook op dat ze meestal, ondanks dat gemekker, toch bij die onlieve vent blijven. Omdat die eikel wel leuk en woest aantrekkelijk is. De vrouw kiest zelf wel met wie ze hokt; gedrag bepaald eerder hoe aangenaam dat hokken is en pas in de laatste plaats of dat hokken ook daadwerkelijk gebeurt.
Bedenk bij jezelf of jij ook zo'n 'sterk' / assertief type bent.
Je uitgangspunt was 'lijdend voorwerp van een hele pijnlijke grap'. Je hebt de schijn niet echt mee, zeg maar. De kans dat de beperkende factor in jullie relatie jouw 'liefheid' is, is zeer te betwijfelen - waarschijnlijk zit het daar wel goed mee. Nee, de beperkende factor is de wens van K. Om bij haar vriendin G te blijven en ook bij jou: daar zit het conflict.
Dat is aan haar. Daar heb jij verdomde weinig in in te brengen. Realiseer je dat. Het is aan haar; je moet maar hopen dat zij jou leuk genoeg vindt om G voor te verloochenen. En als ze je neit leuk genoeg vindt, lieve jongen, dan is er geen
zak wat jij daar bewust, op korte termijn aan zou kunnen veranderen.
Internaliseer dat. Zet het van je af. [i]"Er is geen zak wat ik aan kan doen, er is geen zak wat ik hier aan kan doen" - maak het je mantra en put er kracht uit. Het is uit jouw handen; maak je er ook niet druk over. Lukt het; tof. Lukt het niet; her loss.
Wees cool. Wees Fonzie. Sta er boven.
Oh, en geef d'r eens goed op d'r flikker dat ze überhaupt mee wou doen aan het pijn doen van iemand die ze helemaal niet kent.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell