Maak het nou niet ff moelijker dan het is met die lettersquote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:
Kim, pest Delano niet eens zoveel.
(Ik ben R.)
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.
Overigens heb ik jou nooit leuk gevonden, waar slaat dat nou weer op, aandacht tekort ofzo?
Juist om Kim fftjes duidelijk te maken wat ik werkelijk over haar (en Sarah) denk, misschien beseft ze dan uiteindelijk ook hoe zielig ze is.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef Vector_SLD het volgende:
En trouwens, je zegt net dat het je niks meer doet. Waarom word je dan nu zo boos?
jij hebt helemaal gelijk;)quote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef Vector_SLD het volgende:
En trouwens, je zegt net dat het je niks meer doet. Waarom word je dan nu zo boos?
aha dus je wilt metquote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!
we waren eerst redelijk goede vrienden..
maar het is dus zo afgelopen en hij wil ook niet normaal met me praten..
want hij blokkeerd alles van me..
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond danquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik aandacht tekort?? ik zet me leven niet op internet...
maar ja delano doe wat je wil doen, wat je niet kan laten ik ga er geen tijd meer aan verspillen,
ik zeg het hier alleemaar zoals ik het hoor..
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
aha dus je wilt met
hem goede vrienden blijven
dan denk ik dat je het beste
alles wat je hem wilt vertellen
dat hier kan gaan vertellen want
in real life is het zo te lezen dus
nu echt niet goed onderling.
Zegmaar.
Leer eerst eens typen doosquote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!
we waren eerst redelijk goede vrienden..
maar het is dus zo afgelopen en hij wil ook niet normaal met me praten..
want hij blokkeerd alles van me..
ja die smsjes stuurde ik omdat ik het je wou laten inzien en nee ik heb egt niks met die grap te maken.. maarja je gelooft maar wat jewil geloven want i lieg tog alles bij elkaar volgens jouquote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond danverder lieg je ook gewoon over dat het niet jou plan was enz, dus doe nou niet of jij helemaal onschuldig bent, ik had die smsjes van je moeten bewaren waarin je me 100x voor de gruwelijkste dingen uitschold
Nou, zoals ik het dus lees zijn jullie overduidelijk wel dichter bij elkaar geweest dan dat je nu toegeeft. Het is vrij normaal dat exen onderling boos worden na een hartstochtelijke periode. Het heet ook wel 'de ontkenningsfase' of 'het niet toe willen geven'. Ik begrijp best dat dat best moeilijk is.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond danverder lieg je ook gewoon over dat het niet jou plan was enz, dus doe nou niet of jij helemaal onschuldig bent, ik had die smsjes van je moeten bewaren waarin je me 100x voor de gruwelijkste dingen uitschold
Nogmaals, het was allemaal jou idee om mij zo te gaan dumpen enz, weet je nog bijv dat Sarah niet mocht zeggen dat ze me nummer van jou had? Oja, dat dus. DENK NOU EENS FF NA DOMME DOOSquote:Op zondag 22 juni 2008 22:03 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ja ik weet niet waar ik moet beginne. ik vertel het hier alleen maar zoals ik het van sarah hoor.. en dan ben ik ineens een slet??
ik heb niks met die 'grap' te maken.. ik heb alleen zijn nummer gegeven omdat sarah hem leuk vond..
Hihihihi ik heb nooit wat met Kim gehad, dat zweer ik, we waren soort van vrienden maar dat stelde geen fuck voor.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, zoals ik het dus lees zijn jullie overduidelijk wel dichter bij elkaar geweest dan dat je nu toegeeft. Het is vrij normaal dat exen onderling boos worden na een hartstochtelijke periode. Het heet ook wel 'de ontkenningsfase' of 'het niet toe willen geven'. Ik begrijp best dat dat best moeilijk is.
ik wou niet dat ze zij dat ze het nummer van mij had omdat wij toen ruzie hadden..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, het was allemaal jou idee om mij zo te gaan dumpen enz, weet je nog bijv dat Sarah niet mocht zeggen dat ze me nummer van jou had? Oja, dat dus. DENK NOU EENS FF NA DOMME DOOS
Nog zoiets, we hadden nieteens ruzie, ik had je alleen geblokt omdat je toch nooit wat terug zei.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik wou niet dat ze zij dat ze het nummer van mij had omdat wij toen ruzie hadden..
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog zoiets, we hadden nieteens ruzie, ik had je alleen geblokt omdat je toch nooit wat terug zei.
quote:
Nee ze had het niet druk, ze negeerde me, ik praatte namelijk steeds tegen haar en ze zei niks terug, maar veranderde wel steeds dr msn naam enz.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!
Rene, die meid weet nauwelijks het verschil tussen 'ch' en 'g', moet je je eens voorstellen wat er gebeurt als ze Skype probeert te vinden met Google...........quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik heb niet gereageert omdat ik het zelf moeilijk had en geen zin had in mensen, en ik had ook geen zin om dit te melden//
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |