We juigen niet als we 1-0 voorstaan in een oefenwedstrijd tegen Malta.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Devrim_ het volgende:
Het staat gvd 2-0 voor Nederland maar het is fucking stil daar
Het is Advocaat nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie van Basten nog wel een paar geniale wissels maken waardoor de wedstrijd 2-3 eindigt
Heulemaal niet! 20 jaar na dato, gaat het ons weer lukken?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie van Basten nog wel een paar geniale wissels maken waardoor de wedstrijd 2-3 eindigt
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Een gozer is aangereden bij in de buurt opeens kijkt niemand meer naar voetbal
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De regel is dat je niet bewust over de lijn mag gaan om buitenspel te voorkomen (als aanvaller dus en dan snel het veld instappen en scoren = buitenspel), andersom hetzelfde verhaal lijkt me, dit was duidelijk niet bewust, dus imo buitenspel, maar goed.
klopte.. buffon raakte hem nog net met zn poot.. luckyquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Cheiron het volgende:
Kans van Ruud deed hij niets fout trouwens, hij ging in principe recht door de benen van Buffon. Domme pech
Laptop op schootquote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat er trouwens zoveel wordt gepost tijdens de wedstrijd. Rust kan ik nog wel begrijpen, dat doe ik zelf immers ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |