Op het album doen ze dat nummer gewoon zonder Rhianna.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef purplerose het volgende:
ik zei toch dat me obsessie voor Eddie weer ernstige vormen aan het aannemen is![]()
wat een rare combo rhianna en maroon 5
Heb je ongeveer een tijd? Dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is terug.
Note voor Piles: Heb jij misschien nog het stukje uit EkStra Weekend waarin Gerard Amy MacDonald nadoet? (qua live zingen)
En een mengelmoesje vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:10 schreef purplerose het volgende:
het klinkt idd een beetje als sweet home alabama
Ja hoor, ik heb wel tijd.. Het hoeft niet op stel en sprongquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ongeveer een tijd? Dan wel natuurlijk
hij bedoelt de tijd in de stream dat het voorkomt pipoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel tijd.. Het hoeft niet op stel en sprong.
Ik denk dat ik er best wat salarisvermindering tov m'n huidige baan voor over zou hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaal![]()
Precies!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
80 minuten per dag internetten? MetMichiel alleen al duurt 180 minuten
Je weet dat ik een grapje maakte he! Ik verdien niet slecht, best normaal volgens mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er best wat salarisvermindering tov m'n huidige baan voor over zou hebben eigenlijk
Ja, dat scheeltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Het Amy-imitatie stukje zit ná het gelul over accenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |