Overmorgen NL - Fra!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
Er is zeker niet bekend wanneer Evert nog meer z'n kunsten gaat vertonen?
Hij zei hem wel 3 keerquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:53 schreef zjroentje het volgende:
WAT EEN MOKERSLAG!!
Hij liep als een wijfje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:00 schreef showmelove het volgende:
[ afbeelding ]
ZAL ZICH WEL GEBLESSEERD HEBBEN. OKEE, HIJ LOOPT WEER ALS EEN JONGE HINDE.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:39 schreef The_Verve het volgende:
Zometeen is Evert te gast in de Coen en Sander Show op 3fm. Van 16 tot 19 uur.
Ja, deed ik tegen Denemarken. Wel handig want ik wist al een halve minuut dat er een doelpunt ging vallen, voordat het op TV kwamquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het geluid van de TV uit dan en de radio aan met Jack
In het verleden deed ik het vaker en toen liep het altijd wel gelijk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, deed ik tegen Denemarken. Wel handig want ik wist al een halve minuut dat er een doelpunt ging vallen, voordat het op TV kwam
Vroeger wel ja, maar het suckes erover man.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het geluid van de TV uit dan en de radio aan met Jack
Hij is wel bezig met een proomotie-tour hčquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:15 schreef jmac het volgende:
Hij was vanochtend bij evers. Terug te luisteren op radio538.nl
Misschien alleen de "HOOOHOOOO"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef Longmen het volgende:
Zal m nauwelijks kunnen horen in de kroeg vrees ik
Ik in ieder geval welquote:
Dit lijkt me een schorsing voor Frans en Erik.quote:***KRO ******Weekendeditie *********1/4
***Ergernissen ***Frans Bakema uit
Oudkerk:"Beste Evert ten Napel,ik wil
u vriendelijk vragen:kunt u ook twintig
seconden uw mond houden? Bij voorbaat
dank voor uw medewerking."
***Erik Rommers uit Prinsenbeek:"Ik
erger me al jaren aan Evert ten Napel,
die sportcommentator is bij de NOS.Elke
keer weer mag hij bij belangrijke duels
verslag doen,met die negatieve clichés
die hij er alsmaar uit blijft gooien.
Ik word er dood- en doodmoe van.Ik snap
niet wat ze bij de NOS in die man zien.
Doe er alsjeblieft wat aan NOS.
Frank Snoeks is de enige fatsoenlijke
commentator die jullie hebben." *******
"Dekselse Kuijt" was het ook bij de 1-0quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef zjroentje het volgende:
Die dekselse Sneijder!!
Hij was er weer hoor.
Samen voor Oranje filmpje?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
Evert in dat Samen voor Oranje-filmpje.Valt pas op hoe erg hij uit zijn dak gaat.
Die samenvatting van de wedstrijd Ned - Fra die in elk reclameblok wel een keer voorbij komt. Met dat kekke muziekje eronder, Just for Tonight of zo.quote:
Ik zag hem daarstraks ook weer. Stikte bijna in mn ontbijt na wederom die SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGE. Is dat filmpje misschien ook terug te vinden op internet?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
Evert in dat Samen voor Oranje-filmpje.Valt pas op hoe erg hij uit zijn dak gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |