Ik denk dat het niet meer zonder abbo kan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Geqxon het volgende:
126 euro ex BTW ex invoerkosten.
Ik ga hem zooooo importeren.
His Steveness just said it.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef magnifor het volgende:
200 euro is gewoon te cheap, kan ik mij niet voorstellen.
dat dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
September 2008 loopt dus iedereen met een iPhone 3G.
Nu niet meer neequote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel verdomd goedkoop tov de huidige iphone. Die zijn tweedehands gelijk geen fuck meer waard
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel verdomd goedkoop tov de huidige iphone. Die zijn tweedehands gelijk geen fuck meer waard
Vergeet ook niet dat je de 2.0 software gewoon op je oude iPhone kunt draaien. De enige echte verbeteringen zijn dus accutijd, GPS en 3G. Als je geen navigatie nodig hebt en voornamelijk wifi-internet gebruikt, zit je prima met een oude iPhone.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.
ja en? die bieden hem dus niet te koop aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.
Daarom en ik vind GPRS snel zat, ik bekijk toch text based sites als ik buiten de deur ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat je de 2.0 software gewoon op je oude iPhone kunt draaien. De enige echte verbeteringen zijn dus accutijd, GPS en 3G. Als je geen navigatie nodig hebt en voornamelijk wifi-internet gebruikt, zit je prima met een oude iPhone.
In het afgelopen uur zijn er ongeveer 10 iPhone advertenties bijgekomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef Kantar het volgende:
Ik zie het echt al gebeuren dat Marktplaats nu bedolven zal worden onder alle wanhopige iPhone bezitters die hun G1 versie nog snel voor een leuk prijsje van de hand willen doen...
Er zijn ook potentiele kopers die niet van full plastic houden.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja en? die bieden hem dus niet te koop aan.
Draai jij de zandloper even om wil je?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef magnifor het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_iphone/family/iphone
Of de dollar zakt gewoon nog een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
yesyeysyesyse goedkope iphone + september loopt mijn abbo af
En je kunt in december trouwens tot 120 euro importeren.. dus die 6 euro lul je je vast wel omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |