Mooi op tijd:quote:Op maandag 9 juni 2008 20:05 schreef nietzman het volgende:
Hai.
The boring, it is over.quote:Forstall's off, Steve's back!
Daar waar alle apps door een vrij strenge controle moeten is dat toch prima in de gaten te houden? Trage background process = geen publicatie in de App Store.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef De_Hertog het volgende:
En het app-demoen is nog maar nauwelijks voorbij of het Windows-bashen is begonnen:
[..]
Tien snelle background-processes is nog altijd traag. Hoe dan ook, Apple doet het anders:quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar waar alle apps door een vrij strenge controle moeten is dat toch prima in de gaten te houden? Trage background process = geen publicatie in de App Store.
Fijn, dat al mijn "prive" notifications via een Apple Push Service gaan. Apple vertrouw ik, maar zoiets zou Microsoft niet moeten flikken....quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tien snelle background-processes is nog altijd traag. Hoe dan ook, Apple doet het anders:
[ afbeelding ]
iPod touch eigenaren worden echt genaaid.quote:iPhone 2.0 will be available in early for July. Free for iPhone owners, $9.99 for iPod Touch owners.
Ach de iPod Touch heb ik nooit serieus genomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
iPod touch eigenaren worden echt genaaid.
Nu weet Steve wat je allemaal met die meisjes flikt...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Geqxon het volgende:
Fijn, dat al mijn "prive" notifications via een Apple Push Service gaan. Apple vertrouw ik, maar zoiets zou Microsoft niet moeten flikken....
Ja, dat blijf ik toch meer vreemd vinden, die betaalde updates. Van uit het business model misschien nog wel te begrijpen, maar het geeft een vreemd signaal naar je users af..quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Junkie het volgende:
iPhone 2.0 will be available in early for July. Free for iPhone owners, $9.99 for iPod Touch owners.
Das best lullig voor de Touch eigenaren.
Dat ze Touch users eigenlijk niet serieus nemen en zoveel mogelijk willen cashen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik toch meer vreemd vinden, die betaalde updates. Van uit het business model misschien nog wel te begrijpen, maar het geeft een vreemd signaal naar je users af..
iTunes... Tsja..quote:Enterprises authorize iPhones, and then create and distribute apps on their intranet that can only run on those phones. Users sync their custom apps through iTunes. Yes, iTunes is apparently the new enterprise tool.
Ik heb liever een snelle telefoon die lang met z'n accu doet.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Persoonlijk had ik background processes wil tof gevonden om bv. via Usenet het e.e.a. te downloaden, of dat er op de achtergrond iets staat te unzippen.
Dat gaat geen 3G worden.quote:Available in 62 countries. If the app is less than 10MB, it can be downloaded through the cell network. Otherwise, it requires WiFi or iTunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |