lol, iedereen heeft dat wel vertragingquote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh ja.... + 3 maanden verwerkingtijd.
Mijn Berlijnfotos liggen er ook nog van februari
Dat zal nu wel veel erger zijn als Nederland speelt jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
tis overigens nog lekker rustig buiten, zal vanavond wel minder worden met dat voetballen
gister kon je precies horen wanneer er een goal viel
Dan ga je gewoon verder met je werkquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef An24 het volgende:![]()
tvptje![]()
Twijfel of ik straks ga kijken of niet. Stiekum wil ik een bruiloft lekker voor de deadline af hebben
hoe wat gaat?quote:
dat ze maar meteen alles verliezenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
VoetbalItalië is een moeilijke tegenstander
Mjah, maar dan is er ook al weer 932022 keer over geluldquote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon verder met je werkkomen toch nog 932023 herhalingen.
Was ie positief of negatief?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVandaag mijn jaarlijkse evaluatie gehad. Weet wat de insteek is, maar ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat gebeuren EN wat daar de financiele consequentie van is of dat het alleen voor de eer is
Ik heb niet zoveel met voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef loehoes het volgende:
Rare topic naam, die codes werken niet![]()
Iedereen voor de tv, en ik druk bezig met school![]()
Morgen herkansing!
Dat is waar!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef loehoes het volgende:
Jullie zijn wel die hard fokkers! Ondertussen ook nog online haha!
& Xil: Ik zou denk ik ook niet echt kijken, maar toch, beter dan studeren![]()
Ik heb toch 2 ogen, handen en hersenhelften?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef loehoes het volgende:
Jullie zijn wel die hard fokkers! Ondertussen ook nog online haha!
& Xil: Ik zou denk ik ook niet echt kijken, maar toch, beter dan studeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |