wissels om de voorsprong veilig te stellen.. uhuh met vooraf bepaalde wissels zekerquote:
Die speler is niet goed genoeg om te spelen in mn A team (conditioneel) en zo een stijging die jij voor ogen hebt kan heeeeel lang duren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ OP:
Die matig ervaring, redelijk leiderschap kan in de competitie doorgroeien naar goed (of hoger) ervaring en is dan wel goed genoeg om een goed coach te worden. Je mist dan alleen het goed leiderschap (wel zo fijn..). De FC die jij in je B-team hebt lopen, had in je A-team misschien wel kunnen stijgen tot uitstekend of formidabel ervaring. Dat had je vervolgens weer 100-200k kunnen schelen bij het intern promoveren tot coach
Jah je kan namenlijk instellen wat je team moet doen als ze voor staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wissels om de voorsprong veilig te stellen.. uhuh met vooraf bepaalde wissels zeker
Wanneer je FC niet mee kan bij je A-team dan is dat jammer idd, 't scheelt per saldo toch weer een aantal euriesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die speler is niet goed genoeg om te spelen in mn A team (conditioneel) en zo een stijging die jij voor ogen hebt kan heeeeel lang duren.
Eens. En anders moet je Daarnaast vermoed ik dat hij z'n goed leiderschap ook langer vasthoudt naarmate hij meer ervaring heeft (zit hoger in goed leiderschap). M'n vorige coach daalde namelijk al na 1 seizoen van goed naar redelijk en die had ik geïnstalleerd toen-ie net goed ervaring haalde.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ OP:
Die matig ervaring, redelijk leiderschap kan in de competitie doorgroeien naar goed (of hoger) ervaring en is dan wel goed genoeg om een goed coach te worden. Je mist dan alleen het goed leiderschap (wel zo fijn..). De FC die jij in je B-team hebt lopen, had in je A-team misschien wel kunnen stijgen tot uitstekend of formidabel ervaring. Dat had je vervolgens weer 100-200k kunnen schelen bij het intern promoveren tot coach
Ik heb geen idee wanneer hij gestegen is naar goed omdat ik m kocht als goed goed. En moet m nog ff laten spelen al vorens ik m kan instaleren als coach. Hopend dat ie dan niet te snel zakt in leiderschap ed maar de tijd zal t leren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eens. En anders moet je Daarnaast vermoed ik dat hij z'n goed leiderschap ook langer vasthoudt naarmate hij meer ervaring heeft (zit hoger in goed leiderschap). M'n vorige coach daalde namelijk al na 1 seizoen van goed naar redelijk en die had ik geïnstalleerd toen-ie net goed ervaring haalde..
Dat snap ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Redelijk leiderschap en matig ervaring is niet goed genoeg voor een goed goed coach.en een keeper met uitmuntend keepen is wel erg zonde om aan te stelllen als coach. Zoek een vergelijkbare speler als dit :
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer hij gestegen is naar goed omdat ik m kocht als goed goed. En moet m nog ff laten spelen al vorens ik m kan instaleren als coach. Hopend dat ie dan niet te snel zakt in leiderschap ed maar de tijd zal t leren.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:48 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Dat snap ikechter is een goed redelijk ook prima... die keeper is nu 26.5 ongeveer en zal nog een paar jaar meespelen, waarbij hij vast ook enig daling in skill meemaakt en dus voor net zo'n prijs verkoopbaar is als die andere die jij noemde... maar we zien wel, misschien komt er tzt nog wat anders bij... de tijd zal het leren
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eens. En anders moet je Daarnaast vermoed ik dat hij z'n goed leiderschap ook langer vasthoudt naarmate hij meer ervaring heeft (zit hoger in goed leiderschap). M'n vorige coach daalde namelijk al na 1 seizoen van goed naar redelijk en die had ik geïnstalleerd toen-ie net goed ervaring haalde.. De tijd zal het leren.
Ik train passen, dus dat gaat iig omhoog naar goed, met een beetje mazzel zit-ie er wat hoger in en haalt-ie al uitstekend. Nu nog een goeie vleugel en wat andere trainees en dan moet het maar.quote:Koos Blog
TSI = 69 680 , 23 years and 22 days, passable form
Has weak experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: disastrous Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: titanic Set pieces: wretched
Ach, je krijgt de huidige U-20 Bondscoach (en tijdelijke FOK!-bezoeker) Kingstown er bij volgend seizoen. Mooie uitdaging om ten kostte van hem komend seizoen de volgende stap richting Eredivisie te zetten, toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef Grumpey het volgende:
tvp, twee vrienden van me nu in de eredivisieOriginele plan was dat ik er nu ook was, maar goed, we weten allemaal dat dat op 5 minuten na misgelopen was
Yups, voor meer info zie hierquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
Komende zondag nog vrij en dan weer competitie toch? en dan 1-2 3-4 5-6 7-8?
Dan heb ik in mn 1e wedstrijd meteen een makkie. De nr 2 is een bot mooie test voor mn nieuwe spits. Nu maar hopen dat ik m dik win. Maar eerst volgende week woensdag uit die beker gegooit worden. Dan kan t seizoen weer beginnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yups, voor meer info zie hier
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:46 schreef Yurzinho het volgende:
Mijn vers gepromoveerde en opvliegende jeugdverdediger heeft het tijdens zijn debuut in het Eerste team precies 35 minuten volgehouden, alvorens er met twee keer geel afgestuurd te worden
Wat heeft dat voor invloed op de training die je doet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef Yankee_One het volgende:
opstelling vergeten te maken
dan maar korte pass deze week
anders had ik 532 gespeeld en 4 defs getrainedquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkopen die zooi.
![]()
[..]
Wat heeft dat voor invloed op de training die je doet?
ok jah das zonde dan. Volgende week is t al weer beker tijd dus dan kan t ook nogquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
anders had ik 532 gespeeld en 4 defs getrained
Deze gast zag ik staan toen ik aan t zoeken was naar een spits. Hij wil m verkopen maar wel voor de top prijs. Hij had m eerst voor 6 mil staan daarna voor minder maar hij kocht m zelf weer omdat ie vond dat ie te weinig kreeg denk ik. toen zette hij m r op voor 5 mil. en nu voor 4,7 hahahaha hij verkoopt m nooit voor die bedragen. Ook al is t een hele leuke spelert.quote:Miro Cherkezov (89850953)
Vooral als je hebt ingesteld dat als ze 2 of meer doelpunten voorsprong hebben dat ze dan 5-3-2 moeten gaan spelen.quote:0 - 1 Pieter-Paul Ligtvoet (2)
0 - 2 Pieter-Paul Ligtvoet (18)
1 - 2 Arnold Bloemhard (29)
2 - 2 Gideon van Olphen (77)
3 - 2 Arnold Bloemhard (89)
4 - 2 Albert-Henk Odijk (90)
Edit :quote:Gerard Kleibeuker (90)
3-5-2 > 4-4-2
Rutger Christiansen (90)
4-4-2 > 5-3-2
quote:11-06-2008 Je hebt een speler verkocht en 950 ¤ ontvangen.
quote:proevo4life - FC RKDEO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |