abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59257732
quote:
Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef Speeder87 het volgende:
oke, duidelijke smaak,

niet geheel die van mij heb meer met Sleepers, niet opvallend, maar retesnel

heb al een Saab met V6 gehad, leuk aan t stoplicht, en liep 235 standaard
Ok ja V6 is zeer relax mijn ex heeft ook een mx6 (een rooie) met V6 ding loopt goed, nou beetje opvallend mag wel maar niet zown zown ding wat op een of andere space shutle lijkt haha. Maar de auto moet wel lekker wat pk hebben!
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
pi_59257933
wat is veel he,

en t komt erop aan hoe die pks. op straat komen, en hoeveel gewicht je meesleept..

maargoed , ben een vakmongool
Believe in yourself, if you dont, then no one else will...
BMW 318 D (E46)
pi_59258023
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef Speeder87 het volgende:
wat is veel he,

en t komt erop aan hoe die pks. op straat komen, en hoeveel gewicht je meesleept..

maargoed , ben een vakmongool
haha ja k weet niet zoveel van auto's maarja toen ik nog met mijn ex had hoorde ik hier en daar wel eens wat haha. Daarom vraag ik nu ook maar wat op zown forum want alleen kom ik er toch niet uit. Btw moet je geen voetbal kijken?
pi_59258067
doe ik in de Live Stream, op t andere deel van t scherm

jij dan

als je iets wil weten schiet maar raak, heb met mn 21 mn 6e auto, dus wel wat ervaring
BMW 318 D (E46)
pi_59258114
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:05 schreef Speeder87 het volgende:
doe ik in de Live Stream, op t andere deel van t scherm

jij dan

als je iets wil weten schiet maar raak, heb met mn 21 mn 6e auto, dus wel wat ervaring
Haha ja ik heb ook live stream opstaan, zo alleen kijken is ook maar alleen he...
Nu al je 6e auto? poehpoeh ik rij nog steeds in de ford van mn moeder, wil nu mijn eerste echte autootje kopen ik heb nu bijna een jaar mn rijbewijs
pi_59258184
oke, de 1e is wel leuk hoor (A)

maar zorg dat je dr geen miskoop doet, ga niet alleen, neem een vriend mee, of bekende, en een cklist,

kun je zo uit t web halen, en als je t type weet ff autoweek.nl, revieuws lezen, en forums zoeken op merk..

en beetje geduld, in jouw catagorie wijnig nette autos te vinden voor 2000 tot 2500 euro
BMW 318 D (E46)
pi_59258327
Ja i know die auto's zijn altijd helemaal afgetrapt maarja trouwens 1-0 haha!!!!
Heb niet echt iemand die ik mee kan nemen die veel van auto's weet maar zown checklist is wel een goed idee ja!
pi_59258432
Ik geef weinig geld uit. Ik heb had ( ) een uitgebouwde Honda CRX. En zou dat niet kunnen combineren met school. Ook al zou ik een bijbaan hebben.

Snelle(re) auto's zoals jij ze wil zijn duur in verzekering (als je ze überhaupt krijgt verzekerd, zo kreeg ik dat bijvoorbeeld niet), duur qua onderhoud, duur in het benzineslurpen.

Koop gewoon een goedkoop ding als je er toch amper mee rijdt.
En dat "tunen" zoals jij het noemt kost klauwen vol met geld (ervaring) en is iets wat je er nooit en te nimmer meer uit krijgt. Ik raad het je af tenzij je zelf flink wat kan sleutelen en je een hoop geld over hebt (en een paar kleertjes minder kopen is veel te weinig denk ik zo).

En met 2000 euro kom je dus niet ver. Zelfs mijn auto heb ik voor meer verkocht, wheheheh.
pi_59258434
heb voor 3 week geleden nog een audi a3 gekocht met mn buurmeid, is mn hobby

heb ook mn 6e auto omdat ik geld kon verdienen erop, vandaar nu de bmw

koop ze met problemen, maak ze fit, en de verkoop weer in..

maar deze voor t eerst bij de dealer gekocht (A)
BMW 318 D (E46)
pi_59258755
haha wat is je hobby auto's kopen? ja van een dealer kopen is meestal beter he... Maar ik ken wel iemand die niet al te duur kan sleutelen aan een mx3 en een mx6 das dan wel beter als ik een van die zou kopen
btw 2-0!!!!!!!! haha
pi_59258869
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef MereLss het volgende:
haha wat is je hobby auto's kopen? ja van een dealer kopen is meestal beter he... Maar ik ken wel iemand die niet al te duur kan sleutelen aan een mx3 en een mx6 das dan wel beter als ik een van die zou kopen
btw 2-0!!!!!!!! haha
.
pi_59258872
vind persoonlijk de 6 beter, maar heeft ook zn prijs..

als je 1 kopen kan, ck goed, doe eerst rustigaan, en als je wil bouw hem langzaam op,

eerst de ongecalculeerde kosten afwachten, als je problemen krijgt vreet een auto je snel op.. trust me
BMW 318 D (E46)
pi_59258935
ijsmeis

commentaar is welkom, voegt wellicht wat toe..
BMW 318 D (E46)
pi_59259047
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef Speeder87 het volgende:
ijsmeis

commentaar is welkom, voegt wellicht wat toe..
Ik heb hierboven een hele post getikt. Maar dit begint meer op een slowchat tussen jullie twee te worden. Dus ik laat jullie verder maar jullie gang gaan .

En uiteraard is bij een Dealer een auto kopen niet beter, de auto's tweedehands daar zijn altijd duurder dan dat je ze particulier koopt. En een auto nieuw kopen is leuk, maar koop je een half jaar oude auto die er nieuw uitziet ben je gelijk véél maar dan ook echt véél goedkoper uit. Maar goed, ieder zijn geld, ieder zijn idee. Lease is overigens anders, dat telt niet.
pi_59259060
Ja zeker daar leer ik alleen maar van aha maarja ik hoef hem ook niet helemaal uit te bouwen... Want als ik een mx6 zou halen zou die auto alleen maar verlagen en verder vind ik um al mooi zoals die is
pi_59259114
thanx, ben misschien wat afgeleid ook met voetbal op de achtergrond

wat heb je eigg met je honda gedaan ? (optisch of technisch tunen )
BMW 318 D (E46)
pi_59259212
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Speeder87 het volgende:
thanx, ben misschien wat afgeleid ook met voetbal op de achtergrond

wat heb je eigg met je honda gedaan ? (optisch of technisch tunen )
De buut'nkant, een ander blok (met maar 5 pk meer, ging ook niet om het vermogen maar om andere redenen) en een andere chip (die wellicht 2 pk meer gaf, ging ook niet om het vermogen maar om het uitlezen van de ECU).

Het poppetje was wat mij betreft al snel genoeg. Het is niet super om met een Honda CRX 200 te rijden.
pi_59259229
heb je ook een termijn dat je iets zoekt ? of is t gewoon zoeken en als je vind kijken wat je kan doen.. ?

ben benieuwd wat je vind
BMW 318 D (E46)
pi_59259283
treu, korte bak voor de sprintjes is leuker als 200 + over de autobahn..

maar ik heb liever iets meer confort en veiligheid mee onderweg, crx is helaas niet t beste om te hebben als je een ongeluk bouwd, :S
BMW 318 D (E46)
pi_59259355
TS, je wil dus gewoon een sjonniebak voor weinig geld ( ) Ik gok dat je iedere particuliere verkoper op z'n blauwe ogen gelooft met wat ' ie ook beweert dus de tip "neem iemand mee" zou ik sowieso ter harte nemen.

Persoonlijk zou ik inderdaad eens over ijsmeis' advies nadenken, waarom niet gewoon een klein en leuk "ragbakkie" waarin je voor relatief weinig geld fijn schadevrije jaren op kunt bouwen e.d. Als je voor verdere ritten toch een auto tot je beschikking hebt, zou ik voor jezelf geen slurpbak aanschaffen. Zonde van je geld.

En een dealer is toch wel beter? Want die mannen hebben altijd van die mooie pakken aan en zijn altijd eerlijk
pi_59259451
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Serinde het volgende:
TS, je wil dus gewoon een sjonniebak voor weinig geld ( ) Ik gok dat je iedere particuliere verkoper op z'n blauwe ogen gelooft met wat ' ie ook beweert dus de tip "neem iemand mee" zou ik sowieso ter harte nemen.

Persoonlijk zou ik inderdaad eens over ijsmeis' advies nadenken, waarom niet gewoon een klein en leuk "ragbakkie" waarin je voor relatief weinig geld fijn schadevrije jaren op kunt bouwen e.d. Als je voor verdere ritten toch een auto tot je beschikking hebt, zou ik voor jezelf geen slurpbak aanschaffen. Zonde van je geld.

En een dealer is toch wel beter? Want die mannen hebben altijd van die mooie pakken aan en zijn altijd eerlijk
.
pi_59259520
@ serinde,

de keuze voor de dealer had te maken met gunstige inruil, en het fijt dat ik dit jaar al 30.000 erop heb gereden, en absoluut geen tijd heb voor sleutelen ..

maar t is een opgave wat Merelss wil
BMW 318 D (E46)
pi_59259544
Iemand zonder inruil kreeg dezelfde korting.
pi_59259618
misschien, maar wie nam snel af wat ik inruilde ?

en BMW motorfiets in NOVEMBER

en ik was dringend een goede diesel nodig..
BMW 318 D (E46)
pi_59259745
ja ik weet nog niet wat ik moet doen, ben ook maar een leek als het over auto's gaat en ja zown mx6 blijft gewoon leuk maar bedankt voor jullie goede advies!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')