Ok ja V6 is zeer relax mijn ex heeft ook een mx6 (een rooie) met V6 ding loopt goed, nou beetje opvallend mag wel maar niet zown zown ding wat op een of andere space shutle lijkt haha. Maar de auto moet wel lekker wat pk hebben!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef Speeder87 het volgende:
oke, duidelijke smaak,
niet geheel die van mijheb meer met Sleepers, niet opvallend, maar retesnel
heb al een Saab met V6 gehad, leuk aan t stoplicht, en liep 235 standaard
haha ja k weet niet zoveel van auto's maarja toen ik nog met mijn ex had hoorde ik hier en daar wel eens wat haha. Daarom vraag ik nu ook maar wat op zown forum want alleen kom ik er toch niet uit. Btw moet je geen voetbal kijken?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef Speeder87 het volgende:
wat is veel he,
en t komt erop aan hoe die pks. op straat komen, en hoeveel gewicht je meesleept..
maargoed , ben een vakmongool
Haha ja ik heb ook live stream opstaan, zo alleen kijken is ook maar alleen he...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:05 schreef Speeder87 het volgende:
doe ik in de Live Stream, op t andere deel van t scherm
jij dan
als je iets wil weten schiet maar raak, heb met mn 21 mn 6e auto, dus wel wat ervaring
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef MereLss het volgende:
haha wat is je hobby auto's kopen? ja van een dealer kopen is meestal beter he... Maar ik ken wel iemand die niet al te duur kan sleutelen aan een mx3 en een mx6 das dan wel beter als ik een van die zou kopen
btw 2-0!!!!!!!! haha
Ik heb hierboven een hele post getikt. Maar dit begint meer op een slowchat tussen jullie twee te worden. Dus ik laat jullie verder maar jullie gang gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef Speeder87 het volgende:
ijsmeis
commentaar is welkom, voegt wellicht wat toe..
De buut'nkant, een ander blok (met maar 5 pk meer, ging ook niet om het vermogen maar om andere redenen) en een andere chip (die wellicht 2 pk meer gaf, ging ook niet om het vermogen maar om het uitlezen van de ECU).quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Speeder87 het volgende:
thanx, ben misschien wat afgeleid ook met voetbal op de achtergrond
wat heb je eigg met je honda gedaan ? (optisch of technisch tunen)
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Serinde het volgende:
TS, je wil dus gewoon een sjonniebak voor weinig geld (![]()
) Ik gok dat je iedere particuliere verkoper op z'n blauwe ogen gelooft met wat ' ie ook beweert dus de tip "neem iemand mee" zou ik sowieso ter harte nemen.
Persoonlijk zou ik inderdaad eens over ijsmeis' advies nadenken, waarom niet gewoon een klein en leuk "ragbakkie" waarin je voor relatief weinig geld fijn schadevrije jaren op kunt bouwen e.d. Als je voor verdere ritten toch een auto tot je beschikking hebt, zou ik voor jezelf geen slurpbak aanschaffen. Zonde van je geld.
En een dealer is toch wel beter? Want die mannen hebben altijd van die mooie pakken aan en zijn altijd eerlijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |