quote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dan verdorie nog italiaans eten ook!! Mijn moeder wilde ook pizza eten vanavond.. gek mens
kijk.. daar krijg ik dan weer geen erotiserende visioenen bijquote:Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mn fiets staat in de kelder
Maar dat betekend dus wel natte oksels en een natte kont dalijk...
Zie het als galgemaalquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
en dan verdorie nog italiaans eten ook!! Mijn moeder wilde ook pizza eten vanavond.. gek mens
is ook pure onzin.. die italianen maken verdomd lekker etenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]net alsof ik daarover nadenk
een vriendin van me gaat vanavond voor het voetbal eten in een italiaans restaurant
Ja ook dat jaquote:
waarom?quote:Iets minder enthousiast had nu wel gemogen
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
kijk.. daar krijg ik dan weer geen erotiserende visioenen bij
Kijk nu zijn we het eensquote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
is ook pure onzin.. die italianen maken verdomd lekker eten
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk.. daar krijg ik dan weer geen erotiserende visioenen bij
Maar je bent weer wakkerquote:
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
is ook pure onzin.. die italianen maken verdomd lekker eten
Omdat het nu lijkt alsof je die foto heeel slecht vindquote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:
waarom?
Gewoon niet over zweet pratenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
maar als ik vastplak aan mn bureau, van het zweet, dan is het wel erotiserend...![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef Jipje het volgende:
maar als ik vastplak aan mn bureau, van het zweet, dan is het wel erotiserend...![]()
Nee doodgaan wacht ik nog ff meequote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je bent weer wakkerU bent niet dood gegaan
ik ga zo ook denk ik slapen na het eten
Jaquote:
Dan ben ik 114... en eerlijk gezegd hoop ik dan toch al dood te zijnquote:
Knetterquote:Op maandag 9 juni 2008 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaHet is knetterwarm op mn kamer dan heb je dat
Wij worden 110 en 111quote:Op maandag 9 juni 2008 17:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan ben ik 114... en eerlijk gezegd hoop ik dan toch al dood te zijn
jeeej!quote:
Daar viel nog wat prettigs bij te verzinnen jaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |