De supercomputer uit de OP heeft geen Cells maar CPU'squote:Op maandag 9 juni 2008 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goh, lastig he, een supercomputer met cell procs (oa) en dan niet snappen dat ik zeg dat dat heel veel ps3 zijn? Jee, neem het leven eens niet zo serieus.
quote:De Roadrunner bevat 12.960 Powerxcell 8i-cpu's van IBM en bijna 6500 dualcore Opterons van AMD
Wat een kort door de bocht redenatiequote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een dikke vette GPU die sneller is dan een Cell.
je mag mijn tuinman worden:quote:Op maandag 9 juni 2008 16:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
De supercomputer uit de OP heeft geen Cells maar CPU's.
[..]
Voortaan je quote wat verder lezenquote:De Roadrunner bevat 12.960 Powerxcell 8i-cpu's van IBM en bijna 6500 dualcore Opterons van AMD. De Cell-processors worden gebruikt om een boost te geven aan delen van berekeningen.
Toch is het budget voor nucleair onderzoek nu vergelijkbaar met hoogtij koude oorlog...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Mwah, dat geloof ik niet meteen. Met dit apparaat kun je in een jaar tijd heel wat meer simulaties runnen dan bommen gooien voor 6 miljoen. De precieze afschrijvingsberekening laat ik dan maar even achterwege.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |