Hij heeft alleen niet begrepen dat er zelfs met videobeelden nog discussie kan ontstaan over een beslissing bij voetbal.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een held !!
Hij pleit voor het Hawk-Eye
Tuurlijk wel, Hugo begrijpt allesquote:Op maandag 23 juni 2008 11:42 schreef groenen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet begrepen dat er zelfs met videobeelden nog discussie kan ontstaan over een beslissing bij voetbal.
Zijn sperma is zaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Hugo!!
!
!
Ik kan altijd wel om hem lachen.
Weet er eigenlijk iemand of hij getrouwd is?Ik lees wel altijd over zijn zoontje, maar nooit of hij getrouwd is / een vriendin heeft. Ik wil weten of ik nog kans maak.
![]()
Doe niet zo raar johquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Zijn sperma is zaadKijk maar naar z'n kind (ok die was over de grens, sorry).
Ik eerst!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Hugo!!
!
!
Ik kan altijd wel om hem lachen.
Weet er eigenlijk iemand of hij getrouwd is?Ik lees wel altijd over zijn zoontje, maar nooit of hij getrouwd is / een vriendin heeft. Ik wil weten of ik nog kans maak.
![]()
O. ik wil een brandende affaire van driekwart jaar, die even abrubt begint als eindigt, waarin kunst, mensen en wereldse zaken nachtenlang de revue passeren terwijl we ons steeds verkleden, koken, elkaars ego doorsteken en afspreken van elkaar af te blijven tot we het volledig eens zijn wat natuurlijk nooit lukt. Dus Hug, als je even niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoef z'n sperma niet.Ik wil alleen met 'm batsen.
Ik neem genoegen met één nacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef Manono het volgende:
[..]
O. ik wil een brandende affaire van driekwart jaar, die even abrubt begint als eindigt, waarin kunst, mensen en wereldse zaken nachtenlang de revue passeren terwijl we ons steeds verkleden, koken, elkaars ego doorsteken en afspreken van elkaar af te blijven tot we het volledig eens zijn wat natuurlijk nooit lukt. Dus Hug, als je even niets te doen hebt.
No way!quote:
Gelukkig ben je nog op tijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom zie ik nu pas deze topique over Hugo![]()
Hugo
Was een anti jostie ( potverdikkeme lees eerst eens bij voor je een topic maakt) spam postquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik zag via andere topique over Hugo jou topique staan
nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:16 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn zo weinig goede foto's van Hugo online te vinden.
Haaiquote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
In augustus weer met ''Studio Voetbal''
LOLquote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Haaibaaike
![]()
PM me dan ff !
Gaan we hem hypen !
Kan niet wachtenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|