Even denken: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en... Maastricht? Eindhoven is de 5e volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelde in de 4 grote steden... Daar rijden ze wel als het goed ismaar ook NIET in Groningen
Staken de paarden niet dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ag bij ons in de provincie moet de auto nog uitgevonden worden, dus busstakingen komen bij ons pas over een jaartje of? 50 a 60?
Den Haagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en... Maastricht? Eindhoven is de 5e volgens mij.
maar dat is lokaal particulier vervoer van regiotaxiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
En Oss![]()
(ik verbaasde mij er ook over...)
en wat doe jij in Oss als ik niet thuis ben?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
En Oss![]()
(ik verbaasde mij er ook over...)
in volgorde van grootte: amsterdam, rotterdam, utrecht, den haag, eindhoven, tilburg, almere, groningen, nijmegen, haarlem, arnhem en bredaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en... Maastricht? Eindhoven is de 5e volgens mij.
wat ben je toch een heldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in volgorde van grootte: amsterdam, rotterdam, utrecht, den haag, eindhoven, tilburg, almere, groningen, nijmegen, haarlem, arnhem en breda.
O, Tilburg had ik er eigenlijk niet zo snel in verwacht. Tenminste, niet op de 6e plaats.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in volgorde van grootte: amsterdam, rotterdam, utrecht, den haag, eindhoven, tilburg, almere, groningen, nijmegen, haarlem, arnhem en breda.
Nee wij zetten gewoon al die Amsterdamse toeristen inquote:
Denk haag is geen stad, maar een dorpquote:
Jou opzoeken, maar je was niet thuisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat doe jij in Oss als ik niet thuis ben?
zo heeft stalken weinig nut
nee overdag ben ik altijd druk met het zwaaien naar Ang3lquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jou opzoeken, maar je was niet thuis
Ede staat ergens op de 14de of 13de plaats, tis in elk geval groter als Leeuwardenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, Tilburg had ik er eigenlijk niet zo snel in verwacht. Tenminste, niet op de 6e plaats.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee wij zetten gewoon al die Amsterdamse toeristen in![]()
We zeggen dat een typisch Veluws gebruik is om de koets te trekken en dat je dat echt meegemaakt zou moeten hebben als je hier op vakantie bent geweest
Enthousiast dat ze zijn
Ja maar Tilburg had ik toch echt wel onder een Groningen of zo verwacht. Wist niet dat dat nog zo groot was (en dat terwijl ik er gestudeerd heb op de uni, maar goed)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ede staat ergens op de 14de of 13de plaats, tis in elk geval groter als Leeuwarden
Zwaait ie wel eens terug?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee overdag ben ik altijd druk met het zwaaien naar Ang3l
Ik eigenlijk ook wel. Groningen is toch meer een studentenstad ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar Tilburg had ik toch echt wel onder een Groningen of zo verwacht. Wist niet dat dat nog zo groot was (en dat terwijl ik er gestudeerd heb op de uni, maar goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |