pff beide super traag dit gaat een tragedie wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
Ooijer en Mathijssen dan volgens Been in de basis, dat gaat een schiettent worden achterin.
Maar wel leuk om te zien !quote:Op maandag 9 juni 2008 17:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is een eindje lopen vanaf die oranjecamping op 50 km van Bern!
daar komt een verdediger toch niet aan toe in deze wedstrijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
Raar, dat hij mathijsen eruit zet ofsow, Sjonnie kan tenminste nog voetballen..
Die had ik vooraf nou als een zekerheidje voor de basis gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom geen Heitinga?
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
daar komt een verdediger toch niet aan toe in deze wedstrijd.
Ja, daarom. Onbegrijpelijk weer...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Irrem het volgende:
[..]
Die had ik vooraf nou als een zekerheidje voor de basis gezien.
tering, aanklagen die handelquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen tijdens Nederland-Roemenië
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik ga aan de drank en de stad in.
Denk dat dat niet gebeurtquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef TomComCo het volgende:
Nee..
Ooijer-Boulah-Bouma-Gio
Als Mathijsen maar op de bank blijft...
Helaas ziet van basten in mathijsen een betere verdediger dan boumaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef TomComCo het volgende:
Nee..
Ooijer-Boulah-Bouma-Gio
Als Mathijsen maar op de bank blijft...
Niet goed genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom geen Heitinga?
Die is wel geniaalquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef BoerBert het volgende:
Hoop Boulahrouz inderdaad.
Van Basten pakt hem op zijn eigen manier terug dat Jhonny vertekt bij Ajax en hij hem zodoende niet meer kan gebruiken volgend seizoenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom geen Heitinga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |